Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Anonyymi

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan. Muttei sekään sovi sun käytökseen. Jotain siellä on, enkä tiedä johtuuko se musta vai onko se sulla siellä aina. Mulla on oikeasti kova ikävä sun lähelle ihan koko ajan niin outoa kuin se onkin tässä lyhyessä ajassa ..

40

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilapäiset taloushuolet ne painavat suupieliä alaspäin. Helmikuun loppupäässä pitäis hellittää. Jos toivoa saa niin seuraavassa elämässä toivoisin syntyväni aboriginaali- pikku santuksi. Kiitän osantosta.
      - e.di-israeli

      • Anonyymi

        Älä trollaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä trollaa!

        Kellä on surusimmut:)?


    • Anonyymi

      Ongelmia on monenlaisia. Kysyisit suoraan surusilmältä että mikä tökkii,varmaan asia selviää paremmin kuin täällä.mistä ei saa kun trolli armeijan kimppuu vittuilemaa.

      • Anonyymi

        Pitää ottaa surusilmästä selvää irl enemmän.


    • Anonyymi

      Tuota on moni muukin sanonut, että silmissäni on surumielisyyttä.

    • Anonyymi

      Kyllä surun voi toisista ihmistä astia. Mietin että aistinko sen helpommin, kun olen itsekin ollut surullinen monta vuotta.

    • Anonyymi

      Lyhyt aika siitä kun viimeksi näit hänet vai lyhyt aika ihastumisesta?

      • Anonyymi

        ihastumista tarkoitin - kaikesta on lyhyt aika hänen kanssa


    • Anonyymi

      Halveksuntaa? Tuskinpa se sitä on. Ihmisillä on murheita, jotka tulevat "herkässä tilassa" jotenkin esille. Usein ne liittyvät menneeseen aikaan ja ihmisiin.

    • Anonyymi

      Onhan siihen syynsä sinussakin.. kun ken sinua voi saada

      • Anonyymi

        Se olisi väärinkäsitys, jos hän olisit. Koska voi saada mut helposti. Hänelle olen helppo tapaus, sulaa vahaa.. muille ei-käytettävissä.


    • Anonyymi

      ehkä on oikeesti surullinen. luovuttanu ja yritän nähdä asiat niin ku ne on oikeesti. mitään en usko et tulee tapahtumaan vaikka oisit kuinka ihana. tää vaan junnaa paikallaan. jännä juttu sinänsä seki et sun exä ilmesty mulle faceen kaveriehdotuksiin. ei voi ku ihmetellä. tämmönen avautuminen.

      • Anonyymi

        Eri henkilö kyseessä. Aloitus ei ole sulle. Koska mun exä tuskin faceen menisi..


      • Anonyymi

        Mun ex ei oo facessa. Enkä kyllä kohta minäkään.

        Kukaan sinne kirjota mitään. Ei ainakaan lihansyönnistä.

        🤬


    • Anonyymi

      Minun kasvoilleni, yleensä niin iloisille, on tullut surumielisyyttä. Se johtuu siitä, että en voi unohtaa miestä johon olen ihastunut/rakastunut. Vain ne hetket jolloin saan katsoa tai kuunnella häntä olen täysin onnellinen, muut hetket " selviän" ja ikävöin.

      • Anonyymi

        Asuuko sun miehesi jossain muussa maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuuko sun miehesi jossain muussa maassa.

        Ei mutta siltä tuntuu


    • Anonyymi

      Miehelle vai naiselle?

      • Anonyymi

        aloitus on naiselta miehelle


      • Anonyymi

        M-kirjaimelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-kirjaimelle

        Ei ole aloitus M-kirjaimelle, eikä millekään muullekaan t. ap


    • Anonyymi

      Nii minne ei sovi

      ?
      Tänne kämppäänkö.

      Ei niin. Miun Täytys vaihtoo asuntoo mut en minä tiiä minne mie muuttasin.

      Vanhempaan kuitenkin mutta Kattelen kyllä aika paljon asuntoja netistä.

      Pitääkö miun tulla siun asuntoon asumaan niin saan vanhan kämpän.?

    • Anonyymi

      Voi se olla sitäkin vaikka syytä ei olisi.

      Mutta miksi.

      En tunne sinua paljonkaan .

      Kerro jotain ilmeistäsi.

      Mie tiijän et miussa on surumielisyyttä ,totisuutta ja riemuakin mutta vuodenajoista paljon kiinni miten tunteetkin vaihteloo.

      Jaksaminen .

    • Anonyymi

      Sitä kutsutaan melankoliaksi, jos hän on melankolikko. En minä tiedä, kuka tietää ja tietääkö hän sitä itsekään ei voi varmaan kukaan sanoa asiaan juuta taikka jaata.

    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies? Ei voi tietää tuosta surumielisyydestä, mutta olen myös sitä mieltä, että halveksuntaa se ei varmaan ole.

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen, surusilmä on mies.


    • Anonyymi

      Miten surullinen ilme on halveksintaa ketään kohtaan?

      • Anonyymi

        Yritin sanoa, etten tiedä mitä se. Ehkä jotain surumielistä...


    • Anonyymi

      Eihän me olla juteltu vielä..

      • Anonyymi

        me ollaan .ap


    • Anonyymi

      Etsin jotain erityistä , jotain vain minulle sopivaa. En jokaiselle antajaa. Mutta olen vanha jo eikä vastaan ole tullut, alan olla pikkuhiljaa jo luovuttamassa elämän suhteen.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle ja kaikille muillekin naisille: Lopettakaa typerä, jatkuva muiden ilmeiden tarkkailu ja niiden vatvominen!
      Olen tuota naisille ominaista tapaa aina ihmetellyt, se on turhaa, täysin hyödytöntä, eikä johda mihinkään. Se on naisilla myös usein keskustelunavaus, silloin se ajaa umpikujaan jo ensimmäisellä lauseella.

      • Anonyymi

        Ookei, kiitos vinkistä :)En tiennyt että miehet ajattelee noin t.Ap


    • Anonyymi

      jos ihmisellä on painolastia sielussaan tehdyistä asioista
      ja koetusta elämästä
      niin se näkyy raskaana suruna silmissä
      ovathan silmät sielun peili
      voi olla kyse myös masennuksesta tai
      jostakin mielisairaudesta jopa
      voi kuvastaa piilotettua väkivaltaisuuttakin
      ja paljon muuta
      on AINA VAROITUSmerkki

      • Anonyymi

        hän on just se mistä palstat varottaa
        kannata ei kattoo ei ees alottaa
        mut hänen keho kysyy ja mun silmät vastaa
        ja se vastaus on, no hitto miks ei


    • Anonyymi

      Niin mielisairautta on sinulla ja sinun suvussasi.
      Mielisairautesi ilmenee noissa sinun aloituksissasi, kommenteissasi, katseessasi, käyttäytymisessäsi kaupassa, kadulla sekä töissäsi
      Muilla ihmisillä se voi olla ihan myötäelämisen tuskaa läheisien sairastaessa vakavasti.
      Joka toisia haukkuu sen napa pyörii ja paukkuu sitten joutuu paholaisen kuumaan laukkuun.

      • Anonyymi

        Viestisi tuli väärään aloitukseen, eikä siinä muuten edes haukuttu ketään. Sen jokainen selväpäinen osaa lukea siitä.


    • Anonyymi

      Tuike on sammunut silmistäni. En saa sinulta rakkautta. Pelkkää sexiä vaan.

    • Anonyymi

      Hmhh, tuo aloitus voisi olla minulle, mutta veikkaampa ettei ole, jollekin toiselle joltain muulta. Surusilmäisyyttä alkaa näkymään, mutta uskon, että aika parantaa haavat tai kultaa muistot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe