säleet alaspäin edestäpäin katsottuna.
Sälekaihtimet on mielestäni paremm in
15
79
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, parasta pitää tarjota naapureille
- Anonyymi
Voi luoja.
- Anonyymi
Itse lle kanssa aina alassäleet ainut oikea tyyli, kauniimmat siten, ei ärsytä katsetta.
- Anonyymi
Sama! Kauneus tärkeää
Miltä näyttää
Feng shui myös!
- Anonyymi
en ymmärrä mitään syytä piiloutua minkään verhon taakse.
öitä varten makkarin tumma verho kiinni ettei aamun kajo tai kesällä kirkkaus herättele turhan aikaisin. aamulla on saatava nukkua 9 - 12 aikoihin.
ai jaa mut jos peittääkin vartaloaan jota ei kehtaa itekkää katsella. - Anonyymi
en ymmärrä mitään syytä piiloutua minkään verhon taakse.
öitä varten makkarin tumma verho kiinni ettei aamun kajo tai kesällä kirkkaus herättele turhan aikaisin. aamulla on saatava nukkua 9 - 12 aikoihin.
ai jaa mut jos peittääkin vartaloaan jota ei kehtaa itekkää katsella. - Anonyymi
Riippuu siitä haluaako nähdä ulos niistä raoista. Jos pitää niin päin, niin saa huoneeseen valoa ylhäältä enemmän, mutta menettää sen pienen näkyväisyyden ulos päin. Toisaalta taas helteellä on parempi pitää ne säleet toisin päin, sillä ne torjuvat lämpöä paremmin. Ei niitä säleitä tarvitse ihan kokonaan kiinni pitää, vaan antaa olla vain melkein kiinni.
- Anonyymi
Kokemuksesta tiedän, että säleitten ollessa osittain ala-asennossa, niin silloin on kaikkein helpointa kytätä niiden välistä vaivihkaa naapurien tekemisiä, tai tekemättä jättämisiä. Tietenkin yöllä voi pimeyden vallitessa nostaa sälekaihtimet ylös ja sammuttaa valot, jolloin voi vapaasti(yökiikari) kiikarilla valvoa naapureitaan.
- Anonyymi
Ehdottomasti, yökaukoputket joka huoneen ikkunaan tai kiikarit kaulaan roikkumaan, on nopeaa kiikaroida tilannekatsaus. Iltamyöhään ja yöllä näkee ne parhaat paljaat, onko naapuri lihonut, kuinka usein käy suihkussa ja onko siellä live paritteluelämää vai onko laantunut.
Päivänvalossa voi kartoittaa naapureiden askelmerkit, kuinka liikkuvat ja mitä tekevät; kuinka usein vievät roskapussin, käyvät kaupassa, keiden kanssa juttelevat ja minkälainen auto heillä on.
- Anonyymi
Ei helv... Kyllä täytyy ihmisen elämä olla TYLSÄÄ kun rupeaa miettimään sälekaihtimen asentoa!
- Anonyymi
Kokeile sinäkin miten se vaikuttaa huoneen valoisuutteen, jos laitat kaihtimet toisin päin. Moni ei edes tiedä, että niitä voi kääntää myös toiseen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile sinäkin miten se vaikuttaa huoneen valoisuutteen, jos laitat kaihtimet toisin päin. Moni ei edes tiedä, että niitä voi kääntää myös toiseen suuntaan.
"Moni ei edes tiedä, että niitä voi kääntää myös toiseen suuntaan."
Hei haloo, ihan idiootteinako täällä ihmisiä pidetään????
Muuten, mitä tarkoittaa säleet alaspäin? Minä käännän säleen kuperan puolen sisäänpäin, silloin se pitää paremmin valon ulkopuolella.
- Anonyymi
Ne on aina hyvin kiini, kun säleen paksuus on
0, 25 mm ja ne pitävät siksi hyvin profiilinsa eivätkä anna periksi niin kuin ohuempi lerppa. - Anonyymi
Menin uuteen työpaikkaan, huoneessa meitä neljä ja kolme ikkunaa. Sälekaihtimet kiinni. Ihmettelin, vastaus: Kävelevät tuosta ikkunoiden ohi ja katsovat meitä, ei tykätä. Olin siinä työpaikassa alle vuoden.
Makuuhuoneessa kaihtimien pitää olla ylöspäin, muuten raoista näkee sen vuoteessa nukkujan. Pidän ylöspäin. Yleensä kaikki kaihtimet ylhäällä. Luonnonvalosta tykkään vaikka sataisi. Sälekaihdinten paras asento?
Ylös vedettyinä. Tirkisteleminen rakosista ei oo mun kuppi teetä. Saa näkyä sisään ja saa näkyä ulos. Makuuhuoneessa meillä on pimennysverhot, rullakaihtimet. Niitä käytetään kesäisin ettei aamuaurinko herätä liian aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542