Sälekaihtimet on mielestäni paremm in

Anonyymi

säleet alaspäin edestäpäin katsottuna.

15

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, parasta pitää tarjota naapureille

• Anonyymi

Voi luoja.

• Anonyymi

Itse lle kanssa aina alassäleet ainut oikea tyyli, kauniimmat siten, ei ärsytä katsetta.

• Anonyymi

Sama! Kauneus tärkeää
        Miltä näyttää
        Feng shui myös!

• Anonyymi

en ymmärrä mitään syytä piiloutua minkään verhon taakse.
      öitä varten makkarin tumma verho kiinni ettei aamun kajo tai kesällä kirkkaus herättele turhan aikaisin. aamulla on saatava nukkua 9 - 12 aikoihin.
      ai jaa mut jos peittääkin vartaloaan jota ei kehtaa itekkää katsella.

• Anonyymi

en ymmärrä mitään syytä piiloutua minkään verhon taakse.
      öitä varten makkarin tumma verho kiinni ettei aamun kajo tai kesällä kirkkaus herättele turhan aikaisin. aamulla on saatava nukkua 9 - 12 aikoihin.
      ai jaa mut jos peittääkin vartaloaan jota ei kehtaa itekkää katsella.

• Anonyymi

Riippuu siitä haluaako nähdä ulos niistä raoista. Jos pitää niin päin, niin saa huoneeseen valoa ylhäältä enemmän, mutta menettää sen pienen näkyväisyyden ulos päin. Toisaalta taas helteellä on parempi pitää ne säleet toisin päin, sillä ne torjuvat lämpöä paremmin. Ei niitä säleitä tarvitse ihan kokonaan kiinni pitää, vaan antaa olla vain melkein kiinni.

• Anonyymi

Kokemuksesta tiedän, että säleitten ollessa osittain ala-asennossa, niin silloin on kaikkein helpointa kytätä niiden välistä vaivihkaa naapurien tekemisiä, tai tekemättä jättämisiä. Tietenkin yöllä voi pimeyden vallitessa nostaa sälekaihtimet ylös ja sammuttaa valot, jolloin voi vapaasti(yökiikari) kiikarilla valvoa naapureitaan.

• Anonyymi

Ehdottomasti, yökaukoputket joka huoneen ikkunaan tai kiikarit kaulaan roikkumaan, on nopeaa kiikaroida tilannekatsaus. Iltamyöhään ja yöllä näkee ne parhaat paljaat, onko naapuri lihonut, kuinka usein käy suihkussa ja onko siellä live paritteluelämää vai onko laantunut.
        Päivänvalossa voi kartoittaa naapureiden askelmerkit, kuinka liikkuvat ja mitä tekevät; kuinka usein vievät roskapussin, käyvät kaupassa, keiden kanssa juttelevat ja minkälainen auto heillä on.

• Anonyymi

Ei helv... Kyllä täytyy ihmisen elämä olla TYLSÄÄ kun rupeaa miettimään sälekaihtimen asentoa!

• Anonyymi

Kokeile sinäkin miten se vaikuttaa huoneen valoisuutteen, jos laitat kaihtimet toisin päin. Moni ei edes tiedä, että niitä voi kääntää myös toiseen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile sinäkin miten se vaikuttaa huoneen valoisuutteen, jos laitat kaihtimet toisin päin. Moni ei edes tiedä, että niitä voi kääntää myös toiseen suuntaan.

"Moni ei edes tiedä, että niitä voi kääntää myös toiseen suuntaan."
        Hei haloo, ihan idiootteinako täällä ihmisiä pidetään????
        Muuten, mitä tarkoittaa säleet alaspäin? Minä käännän säleen kuperan puolen sisäänpäin, silloin se pitää paremmin valon ulkopuolella.

• Anonyymi

Ne on aina hyvin kiini, kun säleen paksuus on
      0, 25 mm ja ne pitävät siksi hyvin profiilinsa eivätkä anna periksi niin kuin ohuempi lerppa.

• Anonyymi

Menin uuteen työpaikkaan, huoneessa meitä neljä ja kolme ikkunaa. Sälekaihtimet kiinni. Ihmettelin, vastaus: Kävelevät tuosta ikkunoiden ohi ja katsovat meitä, ei tykätä. Olin siinä työpaikassa alle vuoden.
      Makuuhuoneessa kaihtimien pitää olla ylöspäin, muuten raoista näkee sen vuoteessa nukkujan. Pidän ylöspäin. Yleensä kaikki kaihtimet ylhäällä. Luonnonvalosta tykkään vaikka sataisi.

• Sälekaihdinten paras asento?
      Ylös vedettyinä. Tirkisteleminen rakosista ei oo mun kuppi teetä. Saa näkyä sisään ja saa näkyä ulos. Makuuhuoneessa meillä on pimennysverhot, rullakaihtimet. Niitä käytetään kesäisin ettei aamuaurinko herätä liian aikaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56