Kenen kanssa kahville

Anonyymi

Jos saisit valita, kenen kanssa teet kaffeetteffit, kuka se olisi ? Minä lähtisin Meghanin kanssa, hän on varmaan saanut teen litkusta tarpeekseen.

37

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Diana ei saanut peruskoulua suoritettua
      Sen kanssa oli tylsää Harry ei pysty menemään naimisiin Oxfordin tohtorinaisen kanssa pitää hakea tavis vielä ulkomailta kumpikaan ei viihdy jäykässä perheessä rahat kelpsaisivat
      He sitten ratkaisevat asian näin

Asioilla on eri puolet mies liehittelee tissipimua mutta David Attenborough olisi paljon kiinnostavampaa seuraa

• Anonyymi

Jaahaa, se sitä elitin kaipuuta metsäkansallaiselle.

Suomihan on mainittu useasti mailman parhaaksi, yhdessä jos toinessa asia yhteydessä.

Nyt taas tuli hyvä esimerkki siitä kun joku/jotkut korkeasti koulutetut paljastuivat.

"Vaasan ammattikorkeakoulun Palosaaren kampuksen wc-tiloista on löytynyt salakamera. Pieni kamera oli teipattuna yhden lavuaarin alle."

https://yle.fi/uutiset/3-11165818

• Anonyymi

Onko koulutustaso noussu koulutuksessa, vai olisiko ulkolaista monitaito ammattiosajien käsialaa ?

• Anonyymi

Koulutustaso jos aikoo tulla palkallaan toimeen, ulkomailta tullaan osaamistyöhön.

Kahvi kaveriksi mielummin tuttu, tai henkilö jonka kanssa kestella samoista asioista, kenen tuntemattoman kanssa, väliäkö sillä, riippuuko monta kupillista juodaan.

• Anonyymi

Minä tahtoisin tavata Melanie Trumpin. Hän näyttää usein kuvissa surulliselta. Ei ole varmaan helppoa hänellä. Köyhistä oloista oleva nainen kuten minäkin, en vaihtaisi osia kuitenkaan.

• Kari Engvistin kanssa esimerkiksi, on monia muitakin, Karilla oli esittää aamulla hyvä kolummi ajankohtaiseen maailmaan.

• Anonyymi

Palstan pahanpuhujan,haukkuvan,rähjääjän ,nimittelijän, ivallisen ,rumia sanoja käyttävän kanssa. Kysyisin häneltä, tuleeko sinulle hyvä mieli kirjoituksistasi?

• Anonyymi

Väyrysen

• Minä voisin juoda kupposen kahvia melkein kenen kanssa tahansa, siis palstalaisen. Tosin sillä varauksella että ne maistaa kupista ensi itse.
      Mutta parin palstalaisen kanssa on juotu kahvit ja konjakit, syöty ja vähän viiniäkin maisteltu. Ihan privaatisti. Ja kuinkas olikaan! Palstalaisista tai palstan kirjoituksista ei ollut edes puhetta ja meillä oli oikein viihtyisää.
      Minä haluaisin juoda kupposen vaikkapa Pekka Haaviston kanssa. Voisimme jakaa muistoja Kolumbiasta.

• Anonyymi

"Paloma. Sinun moraalillasi siis saa heittää irvokkaita solvauksia jonkun nimetyn kirjoittajan silmille sillä perusteella , että joku muu on ne sanat keksinyt joskus jossain kauan sitten. Sillä perusteella voisi ketä tahansa solvata vaikka huor...ksi ja puolustautua, ettei itse ole sanaa keksinyt vaan muutkin ovat sitä käyttäneet. Tuo vedättäminen ei ainakaan asioita paranna. Et usko enää itsekkään, että olisi yksi tietty vainoaja, kyllä alkaa inhoreaktiot syntyä täysin ulkopuolisillakin."

Et paloma ehkä huomannut tuota , koska et ole vastannut. Kyllä noin sanavalmiilta löytyy tähänkin joku selitys, vaikka vedätys.

• Anonyymi kirjoitti:

"Paloma. Sinun moraalillasi siis saa heittää irvokkaita solvauksia jonkun nimetyn kirjoittajan silmille sillä perusteella , että joku muu on ne sanat keksinyt joskus jossain kauan sitten. Sillä perusteella voisi ketä tahansa solvata vaikka huor...ksi ja puolustautua, ettei itse ole sanaa keksinyt vaan muutkin ovat sitä käyttäneet. Tuo vedättäminen ei ainakaan asioita paranna. Et usko enää itsekkään, että olisi yksi tietty vainoaja, kyllä alkaa inhoreaktiot syntyä täysin ulkopuolisillakin."

Et paloma ehkä huomannut tuota , koska et ole vastannut. Kyllä noin sanavalmiilta löytyy tähänkin joku selitys, vaikka vedätys.

Olen perinpohjin kyllästynyt aiheeseen. Porukat jotka eivät tunne taustoja vetävät johtopäätöksiä toisten luonteesta ja moraalista noin vain hatusta tai mistä minä tiedän. Olisikohan ollut asianosainen, johon Korppis viittasi, joka oli kirjoittanut jo vuosia sitten noita räväköitä juttuja omista sukupuolielimistään jne. Asia ei ollut kuitenkaan Korppiksen keksimä, eikä sanatkaan hänen valitsemiaan. Mutta antsii olla, emmä jaksa enää.

Tosiasia on ja pysyy, että korven kansalainen on napakka vastaamaan ja mielellään sekoittelee vielä soppakattilaa, mutta ei hän ole nyt syypää tähän myrskyyn vesilasissa.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Olen perinpohjin kyllästynyt aiheeseen. Porukat jotka eivät tunne taustoja vetävät johtopäätöksiä toisten luonteesta ja moraalista noin vain hatusta tai mistä minä tiedän. Olisikohan ollut asianosainen, johon Korppis viittasi, joka oli kirjoittanut jo vuosia sitten noita räväköitä juttuja omista sukupuolielimistään jne. Asia ei ollut kuitenkaan Korppiksen keksimä, eikä sanatkaan hänen valitsemiaan. Mutta antsii olla, emmä jaksa enää.

Tosiasia on ja pysyy, että korven kansalainen on napakka vastaamaan ja mielellään sekoittelee vielä soppakattilaa, mutta ei hän ole nyt syypää tähän myrskyyn vesilasissa.

Kuka jaksaa lukea narsistisia, itsekeskisiä kirjoituksiasi, joissa luulet olevasi muita parempi ja viisaampi. On turha kuvitella, etteivätkö palstalla poikkeavat osaa elää ilman neuvojasi
        ja kehitysmaakokemuksiasi. Anonyymeja olet jaksanut arvostella, mutta meitä on useampi sata palstalla ja maapallolla monta miljardia sinulle tuntematonta, jotka eivät ole kiinnostuneet kahvittelemaan kanssasi.

Korppiksen törkeydet tyrmäsivät monet jo 50-palstalla, eivätkä hänen tapansa ole siitä muuttuneet.

• Paloma.se01 kirjoitti:

Moiks Paloma@

Tulin äkseen kotiin, pitkäksi venyi tämä päivä, olin hyvin aikaansaavalla tuulella. Savea vääntyi kilon verran ja aikaansaannokset miellyttivät. Viime torstaina dreijatut nuudelisoppa- ja soyja-kipot hioin eka polttoon. Pilke silmäkulmassa muotoilin Mama and papa on the way sarjaa uuden jutskan. Mama and papa on a cruise. Jahka projekti etenee laitan kuvia faceen.
        Onneksi kaukametsän uimahalli on opiston kyljessä joten käväisin solariumissa oikaisemassa selkääni.

No, asiaan, kanssasi voisin taas kupin kahvia ryystää. Ei ole ketään erityistä julkkista, jonka kanssa halajaisin kahvitella. Omat läheiset ja sukulaiset riittää minulle.

• Anonyymi

:)))) Tulipas mieleeni se hauska puhelinsoitto, jota taannoin 60 palstalla selviteltiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka jaksaa lukea narsistisia, itsekeskisiä kirjoituksiasi, joissa luulet olevasi muita parempi ja viisaampi. On turha kuvitella, etteivätkö palstalla poikkeavat osaa elää ilman neuvojasi
        ja kehitysmaakokemuksiasi. Anonyymeja olet jaksanut arvostella, mutta meitä on useampi sata palstalla ja maapallolla monta miljardia sinulle tuntematonta, jotka eivät ole kiinnostuneet kahvittelemaan kanssasi.

Korppiksen törkeydet tyrmäsivät monet jo 50-palstalla, eivätkä hänen tapansa ole siitä muuttuneet.

Narsistit lukevat narsistien juttuja.

• Anonyymi

Olisin mielelläni käynyt jossain kuppilassa juomassa kahvit Koti-Kiusatun ja Ancelin kanssa, mielellään molempien yhdessä. Vaan ei ole heitä enää täällä... Unohdetaan koko juttu kun en keksi ketään tilalle :(

Live-elämässä kahvitelututtuja on paljon ja se on kiva! Ketään 'silmäätekevää' en välitä tavata, vaikka kuinka kahvejansa on usein tarjolla, toreilla ja turuilla. Viimeksi näkyi olevan Paatero.

• Anonyymi

Minne Anceli on kadonnut kyllä hän kuuskymppisissä hääräilee

• Tellukka

Anceli käyttää uutta nimimerkkiä, mutta kyllä hän hengissä on.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Anceli käyttää uutta nimimerkkiä, mutta kyllä hän hengissä on.

Toivon mukaan on.
        En ole enää täällä tunnistanut. Edes 60 vaikka joskus vilkuilen sitäkin.

• Joka päivä voisi eri ihmisten kanssa mennä kahvitreffeille,
      maailma on niin täynnä upeita ihmisiä,
      jokainen omalla tavallaan mielenkiintoinen.

Tänään olisi kiva kutsua Mari Mörö. tai Kari Hotakainen
      tai vaikka molemmat.

• Anonyymi

Sinisirkuttajan kanssa. Hän tietää hyvät kahvipaikat ja osaa jutella henkeviä ja järkeviä.

• Anonyymi

Kyll maar se ois tuo naapurin Alma.(75 v.)

• Anonyymi

Naapurin rouvan kaa, hän tietää uusimmat ja kiinnostavimmat juorut.
      Palstalta lähtisin Tellukan kaa, hyvä tietolähde hänkin.

• Anonyymi

Minäkin lähtisin Tellukan kanssa mielelläni, koska pidän hänen nasevista kirjoituksistaan, koska ei toisia nimmareita mainitse, mitä nyt joskus tuon Ploman, mutta ovathan he ns. "maanmiehiä", kuten naapureita leikisti!D

Aina muistan tuon Tellukan sanonnan, kun hänen äitinsä...kö oli sanonut, että "sinulle ei kunniankukko laula", koska muistan kuuleeni tuon sanonnan myös omalta kohdaltani, vaikkakin toisin.

"Olen kuin Kreetan kukko" , totesi esimieheni, koska oli ollut lomalla siellä ja ilmeisesti kukot oli hänet herättäneet aikaisin ja minä olin aina ensimäisenä työpaikalla.

• Toi politiikka kiinnostaa aina,
      niin tänään voisi olla jonkun eduskunnassa istuvan vuoro kahvitella kanssani.
      Oman edustajani kanssa en viitsi kahvitella, hänelle kirjoitan muutenkin joskus kiitän joskus haukun ja yleensä vain ihmettelen, että miksi....,

Hjallis Harkimoa olisi mukava jututtaa, hänellä on viisaita ajatuksia,
      ei kuvia kumartele.

• Tänään haluaisin kaffeille ,
      oikein kolmen äffän kaffeille kutsua Bill Gatesin.
      Hän on hyvä bridgen pelaaja,
      jospa vaikka illaksi jonkun pelivinkin häneltä saisin.

• Anonyymi

Trumpin kanssa,mutta tuskin hän kiireiltään ehtii.

• Anonyymi

Männistön muorin Venlan kanssa. Venlassa on vetoa.
      Varmaan viisaskin.
      Kaffrrlla se selviäisi.
      Todella mielenkiintoista.

• Anonyymi

Saksan Angela, on huipputyyppi sen perusteella mitä olen televisiosta katsonut.
      Voisimme ottaa vaikka konjakit samalla, jos Angela alkaisi tärisemään.

• Anonyymi

Britti Boris Johnsson taitaapi olla teemiehiä.
      Muutoinkin vähän omituinen, kun ei kampaa tukkaansa.

• Elena Ferranten.
      Siinähän sekin mysteeri ratkeaisi.

• Anonyymi

Havukka-ahon ajattelijalta vois saada hyviä, viisaita neuvoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56