Ritmon kampiakseli

Anonyymi

Eli voiko käyttää sellaisenaan 330xD:ssä kuten jollain keskustelupalstalla luvattiin?

12

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ritmo on macarooni ja bemu on braatwursti?

• Anonyymi

Tottakai voi käyttää, ihan sellaisenaan ja sopii moneen eri tarkoitukseen.

Kampiakselina käyttäminen voi olla haastavaa, mutta moneen muuhun asiaan kelpaa, vaikka painoksi tai pönkäksi.

• Anonyymi

On se Ritmon osa takuulla ainakin kestävämpi, kuin Bemarin vastaava, joka on väännelty ja käännelty kasaan ruosteisista hapankaalisäilyketölkeistä, kuten koko kosla muutenkin.

• Anonyymi

saabin99 veivit spintti berarissa on( 6 kone) vaati 1.5kpl saabia eli 6 kankea

• Anonyymi

jos meinaa laittaa saapin kanget niin saapis on 2x isommat laakerit ja täytyy laittaa sorvaten.paljon laitettu sellaisiin autoihin missä tehoja on oikeasti eikä pelkkä tarra takaluukussa

• Anonyymi

haluisin nähä sen bemarin joka vetää ritmo abarth 1600tc ohi

• Anonyymi

Minä haluaisin nähdä semmoisen ritmon jota ei vielä ole paalattu.

• Anonyymi

Voi olla, ettei bemun ruppana jaksa vääntää riittävästi, mikäli siihen lyö ritmon kampiakselin. Kannattaisi samassa rytäkässä vaihtaa Pandasta koko voimansiirto, jotta homma pelittäisi varmemmin.

• Anonyymi

totta, ja jos haluaa luotettavamman moottorin ja tehokkaamman niin ottaa koko koneen siitä pandasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta, ja jos haluaa luotettavamman moottorin ja tehokkaamman niin ottaa koko koneen siitä pandasta

Scudon pyyhkijöissäkin on tehokkaampi moottori, kuin esim. M3:ssa...

• Anonyymi

Vedin just motarilla M6 bemmin ohi fiat puntolla kuin tyhjää...eivät uskalla velkabemmi kuskit ajaa...

• Anonyymi

Ulosottomies haki tänään Bemarin pihasta. Ei kukaan kertonut että osamaksut pitää maksaa?!?!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10188
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      73
      5139
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4862
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3872
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3743
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3598
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3199
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2814
    Aihe