Dacia keskitasoa luotettavampi

Anonyymi

22

95

Vastaukset

• No paljon paljon parempi kuin Toyota kuitenkin.

• No ei sentään Toyotaa parempi, sillä toyota in kiistatta viattomin auto. Lähes kaikissa ominaisuuksissa paljon edellä muita autoja ja on sitä uusinta tekniikkaa.

• On se vaan yllättävän hyvä auto noin halvaksi. Perustuu kokemukseen.

• Hyvä on ollut ajella. Nyt mittarissa 180 000 eikä juurikaan remontteja. Rengassarjat uusittu ja alkuun muutama ajovalopoltin. Huollettu normaalisti, öljyt 20000 välein moottoriin. Perät ja laatikon öljy 100 000 välein. Täällä Joensuussa ei kannata viedä merkkihuoltoon, vaan pikkupajoille. Saa huollot halvemmalla ja maksaa vain tehdystä työstä. Kulutus 4,8 -5 ,3 l dieseliä sataselle....ei paha. Jos vertaa muihin vastaaviin, niin saa ajaa koko ajan uudenkarhealla autolla, raskii vaihtaa tarvittaessa uuteen samanlaiseen. Kyllähän se Subarumiehiä harmittaa, kun tekivät tuon Dusterin. On muuten hyvä....

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on ollut ajella. Nyt mittarissa 180 000 eikä juurikaan remontteja. Rengassarjat uusittu ja alkuun muutama ajovalopoltin. Huollettu normaalisti, öljyt 20000 välein moottoriin. Perät ja laatikon öljy 100 000 välein. Täällä Joensuussa ei kannata viedä merkkihuoltoon, vaan pikkupajoille. Saa huollot halvemmalla ja maksaa vain tehdystä työstä. Kulutus 4,8 -5 ,3 l dieseliä sataselle....ei paha. Jos vertaa muihin vastaaviin, niin saa ajaa koko ajan uudenkarhealla autolla, raskii vaihtaa tarvittaessa uuteen samanlaiseen. Kyllähän se Subarumiehiä harmittaa, kun tekivät tuon Dusterin. On muuten hyvä....

Paljonko tuo perä vaihto maksaa? No jos se 100tkm kestää, 4-5 vuoden kuluessa peränvaihto edessä.

• Kummasti vain taksinakin näyttävän pyörivän dokkerit joita tuskin tarkoitettu ihan matka-ajoon jo vuoden päivät.

• Ei automerkeissä ole nykyään huomattavia laatueroja niinkuin esim. 60-luvulla.

• Tebiksen baarin asiantuntijoiden mukaan autoissa on hirveän isoja eroja laadussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tebiksen baarin asiantuntijoiden mukaan autoissa on hirveän isoja eroja laadussa.

Heillä on oikeus mielipiteeseensä, mutta olen eri mieltä. Ei ole enää myynnissä Mosseja eikä Polski Fiateja tai joitakin englantilais-merkkejä. Robotit tekevät hyviä autoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Heillä on oikeus mielipiteeseensä, mutta olen eri mieltä. Ei ole enää myynnissä Mosseja eikä Polski Fiateja tai joitakin englantilais-merkkejä. Robotit tekevät hyviä autoja.

Tebismiehet kertovat, ranskalaiset ovat ihan surkeita ja Dacia myös. Miksi en uskoisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tebismiehet kertovat, ranskalaiset ovat ihan surkeita ja Dacia myös. Miksi en uskoisi.

Saat ihan vapaasti uskoa. Minä ajan Dacialla tyytyväisenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tebiksen baarin asiantuntijoiden mukaan autoissa on hirveän isoja eroja laadussa.

Tebiksen baarin:::: Kaljan voimalla muistellaan Mosse aikoja !!

• Anonyymi kirjoitti:

Tebismiehet kertovat,ransk... : tottakai uskot jos olet jo uskoutunut porukkaan !!

• Tuo kuitenkin ihmetyttää että BMW oli tuossa Saksan testissä luotettavimpia ja kun se taas Ruotsissa vakuutusyhtiöitten statistiikan mukaan kuuluu viiden huonoimman seuraan luotettavuudessa. (hinatuimmat autot tieltä ) . Volvo ja Dacia olivat kutakuinkin melkein samalla tasolla !!

• Kun kerroin tuosta BMW.stä ... Oli meininki sanoa että Volvo ja Dacia sijoittui samalla lailla kuin tuossa Saksan raportissa mutta ei BMW !!

• Ei minun autoni tarvitse olla se paras, kunhan on riittävän hyvä. Siitä olen varma,
      että Dacia ei ole muita huonompi. Varusteiden määrä ei ratkaise paremmuutta.

• Kyllä se hinta oli tärkeässä roolissa, kun ostin Dacian. Kyseessä ei kuitenkaan ole maksukyky, vaan maksuhalu, Hyvä ostos tuo on ollut.

• Mutta istuinten istumamukavuus ratkaisee paremmuutta, daciassa surkeat penkit.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta istuinten istumamukavuus ratkaisee paremmuutta, daciassa surkeat penkit.

Eipä ole surkeat penkit minun Dusterissani. Tosin ajelen vain n. 200km matkoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole surkeat penkit minun Dusterissani. Tosin ajelen vain n. 200km matkoja.

Minä totesin sen koeajaessani n. 20km. Tuli selväksi istuinten huonous. Minulle paljon ajavalle ei sovi huonot istuimet.

• Dacia on premium-luokan laatuauto.

• Mistä kohti?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      217
      5903
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      158
      5449
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      207
      3837
    4. Ysäribileet Töpärillä

Ihan vastaisuuden varalta pikku vinkki järjestäjille: varatkaa sitä kaljanlitkua sen verran, että bailaajilla ei tarvi menomestaa vaihtaa. Bileet lopp
      Suomussalmi
      10
      515