Unilin Sari

Anonyymi

Missä on? Mistä saa kiinni? Ei kai ole lopettanut? Hätä! on niin ihana ja luotto näkijä

21

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On myös minun luotto näkijä. Toivottavasti ei ole lopettanut. En löydä hänen tietojaan enää unilin sivuilta.

    • Anonyymi

      Kaipailen myös. Pitkään hänelle soitin ja aina saanut apua. Jos joku tietää numeroa tai jotain niin oisin kiitollinen

    • Anonyymi

      Minä soitin Sarille 11/2017. Äänitin puhelun, ei ole mitään hänen sanomastaan vielä tapahtunut.

      • Anonyymi

        Samaan aikaan soittelin ja kirjoitin ylös mitä kertoi. Eipä ole vielä mikään tullut vastaan ainakaan tähän mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan soittelin ja kirjoitin ylös mitä kertoi. Eipä ole vielä mikään tullut vastaan ainakaan tähän mennessä.

        Minulke näki kyllä. Hän on mielestäni aika suoraan kertonut jos ei näe jollekki.

        Ystäväni soitti hänelle ja hän oli sanonut että valitettavadti ei näe. Joten hyvin reilu on siinä. Minulle kyllä näki hyvin


    • Anonyymi

      Ihan saa siten kiinni kun vilkaisee peiliin...

    • Anonyymi

      Soitin syksyllä 2017. Äänitin puhelun. Mitään hänen kuvaamiaan asioita ei ole tapahtunut.

    • Anonyymi

      Aika hölmöä kysellä itseltään missä on ja mistä saa kiinni.

    • Anonyymi

      Lupaili miestä uutta työtä viitise vuotta sitten.. mikään ei ole toteutunu.

      • Anonyymi

        Ei ole ollut silloin vielä edes unililla töissä :) muistan nimittäin kun sinne meni ja soitin hänelle sitlloin heti. Hän meni unilille töihin 3v sitten. joten jos olet 5vuotta sitten soittanut niin ei ole varmaan toteutunutkaan,miten voisi koska etä ole mitenkään voinut soittaa hänelle siloin :))))

        se on mulla kalenterissa ylhällä ja ylös olen minäkin kirjoittanut

        minulle tietänyt hyvin,ystävälle myös mutta hän kertokoot itse


      • Anonyymi

        Teitkö mitään asian eteen että mies olisi löytynyt vai oletko nyhjännyt sisältä ja odotat että ovikello soi?


      • Anonyymi

        Hei. Aloitin unililla elokuussa 2017 ja lopetin tammikuussa 2020.

        Joten sinulle joka sanot,että lupailin uutta miestä. Minä en lupaa koska
        en sitä miestä pysty sinulle tuomaan. Lähtisit joskus ulos tuulettumaan niin mies voi tullakkin

        Mutta pointti on se,että EN ole katsonut sinulle 5v sitten,koska en silloin unililla edes ollut töissä vaan aloitin 2017. Joten ei varmaan ole toteutunutkaan koska et ole kanssani edes puhunut

        Syysterveisin: Sari (entinen unilin Sari)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Aloitin unililla elokuussa 2017 ja lopetin tammikuussa 2020.

        Joten sinulle joka sanot,että lupailin uutta miestä. Minä en lupaa koska
        en sitä miestä pysty sinulle tuomaan. Lähtisit joskus ulos tuulettumaan niin mies voi tullakkin

        Mutta pointti on se,että EN ole katsonut sinulle 5v sitten,koska en silloin unililla edes ollut töissä vaan aloitin 2017. Joten ei varmaan ole toteutunutkaan koska et ole kanssani edes puhunut

        Syysterveisin: Sari (entinen unilin Sari)

        Hienoa Sari että tulit kirjoittamaan tuon. Hyvin reilua ja kunnioitettavaa. Ihanaa joulunodotusta💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa Sari että tulit kirjoittamaan tuon. Hyvin reilua ja kunnioitettavaa. Ihanaa joulunodotusta💕

        Kiitos. Ja myös sinulle ihanaa joulunodotusta,paljon rakkautta sekä onnea sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Aloitin unililla elokuussa 2017 ja lopetin tammikuussa 2020.

        Joten sinulle joka sanot,että lupailin uutta miestä. Minä en lupaa koska
        en sitä miestä pysty sinulle tuomaan. Lähtisit joskus ulos tuulettumaan niin mies voi tullakkin

        Mutta pointti on se,että EN ole katsonut sinulle 5v sitten,koska en silloin unililla edes ollut töissä vaan aloitin 2017. Joten ei varmaan ole toteutunutkaan koska et ole kanssani edes puhunut

        Syysterveisin: Sari (entinen unilin Sari)

        Ihanaa, että sinut saa kiinni. Olet enkeli. Kiitos kannustamisesta ja olkapäästä. Annoit uskoa tulevaan. Jumalan siunausta ja enkeleltä polullesi. Nimim. Tulihan se hymy sileltä


    • Anonyymi

      Ihana Sari. Hyvin on nähnyt asiat. Lempeä ja empaattinen. Myötäelää ja lohduttaa. Enkeleitä hänelle

      • Enkeleitä myös sinulle ja ihanaa joulun alus aikaa


    • Anonyymi

      Kommentoin tähän yhteystietoja ja ne poistettiin alle 5minuutissa....ihan sairasta

      • Anonyymi

        Ei se ole "sairasta", että viesti poistetaan, jos laitoit jonkun yksityishenkilön puhelinnumeron tänne nettiin. Eikä edes kaupallisten linjojen numeroita ole hyvä tänne levittää. Ne yhteystiedot löytyvät kyllä muutenkin nimen perusteella niille, jotka ovat kiinnostuneita. - En tiedä mainitusta ennustajasta, en ole hänelle soittanut, kommentoin muuten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole "sairasta", että viesti poistetaan, jos laitoit jonkun yksityishenkilön puhelinnumeron tänne nettiin. Eikä edes kaupallisten linjojen numeroita ole hyvä tänne levittää. Ne yhteystiedot löytyvät kyllä muutenkin nimen perusteella niille, jotka ovat kiinnostuneita. - En tiedä mainitusta ennustajasta, en ole hänelle soittanut, kommentoin muuten vaan.

        Elmänvirtaa saa kyllä mainostaa ihan sähköposti osoitetta myöden, niin miksei sitten muitakin?


    • Anonyymi

      Otin häneltä tulkinnan tänään. Ja hän oli energisesti vakuuttava ja myös iloinen. Tiedän että on luotettava.. Kertoi että näkee paremmin kun lähti unilin painostuksesta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe