Hay day ei toimi!?

Anonyymi

Missä vika?? Hay day ei toimi enää? Vielä tänään aamupäivällä toimi ihan normaalisti, mutta nyt kun sovelluksen yrittää käynnistää, niin herjaa ettei palvelin saa yhteyttä. Kuitenkin kaikki muut nettipelit ja sovellukset puhelimessa toimii ihan tavalliseen tapaan. Onko muilla ollut ongelmia Hay dayn kanssa tänään? Ja osaako joku neuvoa, miten vian saa korjattua? Puhelin on sammutettu ja kaikki järkevät keinot jo kokeiltu. Kiva olis pystyä pelaamaan, kun siitä on maksannutkin..

10

6302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on toimin ennen mut en pelannu viikkooon nyt se vaan päivitää....

    • Anonyymi

      Hay day vain päivittää.. jokin uusi päivitys oli aamupäivällä
      Tekee tätä usein

    • Anonyymi

      Pelasin ihan normaalisti hay day:ta joku muutama päivä sitten ja silloin se toimi ihan normaalisti, mutta eräänä päivänä kun yritin pelata Hay day:ta niin se väitti että netti ei toimisi vaikka joka ikinen muu peli mitä minulla oli, toimi ihan normaalisti. Katsoin varmaan tuhat kertaa, että onko minulla netti päällä tai onko siinä pelissä jonkinlainen päivitys! No siellä luki että "uusi päivitys" ja kaikkee että mitä uutta sinne on tullut! Mutta en pystynyt päivittämään sitä, koska siinä missä normaalisti lukisi se "päivitä" niin siinä luki että pelaa. Niin yritin sammutella puhelinta ja ootella päivän tai pari että se päivitys tulisi, mutta ei :( Veljeni sanoi että poista se peli ja lataa uudelleen, mutta olen siinä pelissä sen verran hyvä, etten haluaisi ottaa sitä riskiä, että menettäisin käyttäjäni, koska en muista olenko tallentanut sitä. Onko kenellekkään muulle tapahtunut samanlaista ongelmaa, kuin minulle?

    • Anonyymi

      Mullakaan ei toimi enääp

    • Anonyymi

      Miten saa kosketuksen takaisin kun olen odottanut jo ainakin 5tuntia mutta ei päästä siltikään vaikka poistaa pelin ja sammuttaa puh limen ei auta mikään

      • Anonyymi

        Mulla sama. Menny jo viikko eikä kosketus toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama. Menny jo viikko eikä kosketus toimi.

        Mulla kävi silleen viikko sitte ja ei toiminu neljää päivää ja sit yhtäkkiä se toimiki taas ja nyt se tuli takas se virhe


    • Anonyymi

      Miksi hay day ei toimi,3.2.24

      • Anonyymi

        Mulla ei kans toimi. Sanoo että palvelimeen ei saada yhteyttä, tarkista verkkoyhteys. Kaikki muut sovellukset kyllä toimii, netissä ei ongelmaa yms.


    • Anonyymi

      Sori kun ei yhtään ajoissa mutta mun hay day ei eka päästänyt mua muiden farmeille sen jälkeen se alkoi heittelemään mua ulos sovelluksesta ja nyt en pääse koko peliin pas*a peli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe