Hay day ei toimi!?

Anonyymi

Missä vika?? Hay day ei toimi enää? Vielä tänään aamupäivällä toimi ihan normaalisti, mutta nyt kun sovelluksen yrittää käynnistää, niin herjaa ettei palvelin saa yhteyttä. Kuitenkin kaikki muut nettipelit ja sovellukset puhelimessa toimii ihan tavalliseen tapaan. Onko muilla ollut ongelmia Hay dayn kanssa tänään? Ja osaako joku neuvoa, miten vian saa korjattua? Puhelin on sammutettu ja kaikki järkevät keinot jo kokeiltu. Kiva olis pystyä pelaamaan, kun siitä on maksannutkin..

10

6829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on toimin ennen mut en pelannu viikkooon nyt se vaan päivitää....

• Anonyymi

Hay day vain päivittää.. jokin uusi päivitys oli aamupäivällä
      Tekee tätä usein

• Anonyymi

Pelasin ihan normaalisti hay day:ta joku muutama päivä sitten ja silloin se toimi ihan normaalisti, mutta eräänä päivänä kun yritin pelata Hay day:ta niin se väitti että netti ei toimisi vaikka joka ikinen muu peli mitä minulla oli, toimi ihan normaalisti. Katsoin varmaan tuhat kertaa, että onko minulla netti päällä tai onko siinä pelissä jonkinlainen päivitys! No siellä luki että "uusi päivitys" ja kaikkee että mitä uutta sinne on tullut! Mutta en pystynyt päivittämään sitä, koska siinä missä normaalisti lukisi se "päivitä" niin siinä luki että pelaa. Niin yritin sammutella puhelinta ja ootella päivän tai pari että se päivitys tulisi, mutta ei :( Veljeni sanoi että poista se peli ja lataa uudelleen, mutta olen siinä pelissä sen verran hyvä, etten haluaisi ottaa sitä riskiä, että menettäisin käyttäjäni, koska en muista olenko tallentanut sitä. Onko kenellekkään muulle tapahtunut samanlaista ongelmaa, kuin minulle?

• Anonyymi

Mullakaan ei toimi enääp

• Anonyymi

Miten saa kosketuksen takaisin kun olen odottanut jo ainakin 5tuntia mutta ei päästä siltikään vaikka poistaa pelin ja sammuttaa puh limen ei auta mikään

• Anonyymi

Mulla sama. Menny jo viikko eikä kosketus toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama. Menny jo viikko eikä kosketus toimi.

Mulla kävi silleen viikko sitte ja ei toiminu neljää päivää ja sit yhtäkkiä se toimiki taas ja nyt se tuli takas se virhe

• Anonyymi

Miksi hay day ei toimi,3.2.24

• Anonyymi

Mulla ei kans toimi. Sanoo että palvelimeen ei saada yhteyttä, tarkista verkkoyhteys. Kaikki muut sovellukset kyllä toimii, netissä ei ongelmaa yms.

• Anonyymi

Sori kun ei yhtään ajoissa mutta mun hay day ei eka päästänyt mua muiden farmeille sen jälkeen se alkoi heittelemään mua ulos sovelluksesta ja nyt en pääse koko peliin pas*a peli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe