Hei,Minulla on uusi nanoakvaario johon yritin laittaa kasveja. Pyysin kaupasta helppo hoitoisia kasveja ja siellä ne näytti hyvältä. Kun pääsin kotiin ja laitoin akvaarioon kaikki meni vielä hyvin. Mutta kahden päivän päästä avaario haisi kamalalta ja kasvit näytti huonolta. Tämä oli käynyt toisessa akvaariossani myös mutta sain hoidettua sen nopeasti. Haluaisin pitää kasveja mutta en kai osaa pitää niitä. Kertokaa jos tiedätte miten auttaa
En jostain syystä voi pitää kasveja
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kasveille olot kuntoon jotta niillä on mahdollisuus kasvaa ja voida hyvin. Pelkässä hanavedessä kasvit ei kasva. Valaistus myös kuntoon
tiedän olen laittanut veden hoito ainetta että siinä vedessä ei ole mitään hatmillista ja valokin on
Mika27 kirjoitti:
tiedän olen laittanut veden hoito ainetta että siinä vedessä ei ole mitään hatmillista ja valokin on
harmillista*
- Anonyymi
Vedenhoitoaine/vedenparannusaine on tarkoitettu kaloille kasvit ei siitä hyödy. Kasveille pitää tarjota kaikki niiden tarvitsemat ravinteet niin veteen kuin pohjaankin. Valaistus on myös yhtä tärkeä.
Enempää ei oikein voi auttaa kun ei tiedä sinun akvaariosta mitään. Akvaarion koko, kalat, vedenvaihto väli ja määrä, suodatin, valo ja mitä ravinteita kasvit saavat tällähetkellä jos saavat. - Anonyymi
Vedessä ei ole mitään harmillista mutta onko siellä mitään hyödyllistä kasveille vai onko se pelkkää hanavettä. Nano akvaario on todella vaikea hoitaa kokonsa takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112199Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181216- 891185
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239995Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43691