Vaikeneminen ?

Anonyymi

Niin, jotain taas eilen Forssassa tapahtui, että oli poliisi-autojakin useampia. Mutta....poliisihan vaikenee aina nykyään, ei ilmoiteta yhtikäs mitään kansalle. Kahta henkilöä vaan etsittiin, olikohan naisia, vai miehiä?

26

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylen Hämeen uutiset telkkarissa eilen mainitsi syyksi törkeän ryöstön.

    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin minäkin, koska sydän oli jo sykkyrällä, sillä omia lapsenlapsiakin on koulussa, mutta onneksi en muistanut heidän koulunsa nimeä ja oliko se Tehtaan koulu, jossa lapset joutui sisätiloihin odottelemaan?

      Jännityksellä odotin aamuista FL;teä, mutta mitäpä siellä? Jostain Prinsistä, joka muutaa ehkä Kanadaan ja jostain Kiinassa riehuvasta epidemiasta?

      Ei sanaakaan tästä poliisi operaatiosta, joten siinä meillä oikea paikallislehti.

      Kuka tietäsi ja kenen lapset oli siinä ko. koulussa? Lisätietoja kaipaisin, että voisi itsekkin varoa, koska eihän sitä koskaan tiedä, milloin jooku kauppakeskus suljetaan jonkun vaaran uhatessa.

      • Anonyymi

        Koulu suljettiin varotoimenpiteenä eli varmaan siksi, että roisto ei pääse sinne piiloon. Lasten nimillä ei ole siten mitään merkitystä. Minfon tiedoissa oli, että lähistöllä oleva yritys yritettiin ryöstää. Et itse pysty varautumaan siihen, että joku roisto iskee johonkin yritykseen paitsi pysymällä kotona. Siinä olen samaa mieltä, että FL olisi pitänyt kirjoittaa, mitä tapahtui. Olihan juttu IS ja IL otsikoissa, tosin vain poliisioperaatioina, ei sitä, muksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulu suljettiin varotoimenpiteenä eli varmaan siksi, että roisto ei pääse sinne piiloon. Lasten nimillä ei ole siten mitään merkitystä. Minfon tiedoissa oli, että lähistöllä oleva yritys yritettiin ryöstää. Et itse pysty varautumaan siihen, että joku roisto iskee johonkin yritykseen paitsi pysymällä kotona. Siinä olen samaa mieltä, että FL olisi pitänyt kirjoittaa, mitä tapahtui. Olihan juttu IS ja IL otsikoissa, tosin vain poliisioperaatioina, ei sitä, muksi.

        Kiitos tiedoistasi ja en minä ketään koululaista nimeltä edes halunut tietää, koska omat "muruseni" ovat ilemisesti mitään tietämättömiä koko asiasta, enkä ole heihin ottanut edes yhteyttä. Olisihan he jotain ilmoittaneet itse.

        Mikä tuo Minfon tietolähde on? Itse tiedän vain Vilman, vai oliko se Wilma?

        Tuokin oli hyvä huomio sinulta, että pysy kotona ja olen todellakin käynyt tämänvuoden puolella vain kaksi kertaa kotini ulkopuolella, joten hyvin olen noudattanut kehoitustasi, joka ei liene hyvä omalle hyvinvoinnilleni, sillä olihan minulla joku "Uudenvuoden lupaus", että jokapäivä vien vaikka roskapussin pois, mutta tuossa ne odottaa isossa jätesäkissä viejäänsä, eikä suinkaan jonkun terroristin pelosta, vaan omaa laiskuuttani.D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedoistasi ja en minä ketään koululaista nimeltä edes halunut tietää, koska omat "muruseni" ovat ilemisesti mitään tietämättömiä koko asiasta, enkä ole heihin ottanut edes yhteyttä. Olisihan he jotain ilmoittaneet itse.

        Mikä tuo Minfon tietolähde on? Itse tiedän vain Vilman, vai oliko se Wilma?

        Tuokin oli hyvä huomio sinulta, että pysy kotona ja olen todellakin käynyt tämänvuoden puolella vain kaksi kertaa kotini ulkopuolella, joten hyvin olen noudattanut kehoitustasi, joka ei liene hyvä omalle hyvinvoinnilleni, sillä olihan minulla joku "Uudenvuoden lupaus", että jokapäivä vien vaikka roskapussin pois, mutta tuossa ne odottaa isossa jätesäkissä viejäänsä, eikä suinkaan jonkun terroristin pelosta, vaan omaa laiskuuttani.D

        Minfo = murhainfo ja siinä ajankohtaista. Tämä nyt ei kuulu ryöstöön, mutta RYHDISTÄYDY hyvä ihminen! Uskoisin, että kullannupuiksi kutsumasi lapsenapset viihtyisivät isovanhemmallaan paremmin, jos jätteet eivät lojuisi jätesäkeissä. Ja jos olet liikuntarajoitteinen, kullannuput voi auttaa viemällä roskat.


    • Anonyymi

      se oli asikaisen hemppa juomas keskikaljaa koulun likellä risuparran kanssa siitä koko touhu.

    • Anonyymi

      Ei tainnu olla supisuomalsinen , sen takia ei ole juttua. Ja lisäksi taisi puoliksi epäonnistua.

      • Anonyymi

        MTV: "rahat ja kassa auki!" Oletan, että olisi tiedotettu, jos käskytyksessä olisi ollut vieras aksentti suomen kielellä sanotulla lauseella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MTV: "rahat ja kassa auki!" Oletan, että olisi tiedotettu, jos käskytyksessä olisi ollut vieras aksentti suomen kielellä sanotulla lauseella.

        "Oletan, että olisi tiedotettu, jos käskytyksessä olisi ollut vieras aksentti "
        koska niin on ennen tapahtunut. En muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletan, että olisi tiedotettu, jos käskytyksessä olisi ollut vieras aksentti "
        koska niin on ennen tapahtunut. En muista.

        Huonolle muistille ei mahda mitään! Minä muistan! Toki luen muutakin kuin FL. Ja kuulo on vielä kunnossa, kyllä uutisissa on mainittu, jos rikoksentekijä puhui suomea murtaen. Mutta yhtäkaikki, yksi perusjamppa on pudätetty ja toinen hakusessa ja ryöstökin meni perseelleen.


      • Anonyymi

        Ihan forssalainen yrittäjä ja isin kanssa käyty Viialassakin keikalla. Kyllä näitä kotikutoisiakin tolvanoita riittää.


    • Anonyymi

      MTV uutiset tänään: tapahtuma selostettu.

    • Anonyymi

      suomessa eikä varsinkaan forssassa kannata tuolla tavalla todennäköisesti suunnittelemattomasti ryöstää. forssa on niin läpinäkyvä ja jos jotain eileisetä poikkeavaa on niin se heti huomataan.

      • Anonyymi

        Oletko ehkä itse suunnitellut jotain ryöstökeikkaa Forssassa? :)


    • Anonyymi

      Forssassahan ei Tehtaan koululla opiskele ketään, vaan Axel Wahrenin esikoululaiset ulkoilevat kyseisen tehtaan koulun pihalla olevassa leikkipuistossa. Eli siis eskarilaiset käskettiin sisälle viereiseen rakennukseen joka on ilmeisesti entinen tehtaan koulu. Yksi ryhmä oli kodalla sortohaan jalkapallokentän laidalla sijaitsevassa metsässä ja heidät kuljetettiin takaisin esikoulun tiloihin autolla.

    • Anonyymi

      Ihan varmasti ulkomaan eläviä. Poliisi kaipaa havaintoja huoltoaseman tienoilta. Tämä on nykyaikaista piiloviestintää. Tavallisuudesta poikkeavat suomalaiset tuntee kaikki. Ulkomaan oloiset eroittaa kyllä.

    • Anonyymi

      Poliisi pyytää vihjeitä, niillä tuntomerkeillä ja tiedolla omaavia kun poliis antoi on suomessa viisimiljoonaa.

      Olisi pitänyt hieman yksilöidä ja pyytää heti eikä seuraavana päivänä. Toivottavasti kiinnijäänyt tunsi kaverinsa.

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole viittä miljoonaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole viittä miljoonaa miestä.

        No kohta on, kun uusi satsi saapuu.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kohta on, kun uusi satsi saapuu.....

        Kyseessä oli ryöstö 20.1, jota käsitelty, jos huomasit. Miestilanne ei ollut Suomessa viittä miljoonaa.


    • Anonyymi

      KORONA SAAPUU OLETKO VALMIS NÄHTY JO TÖLÖLLÄ!

      • Anonyymi

        myynnissä korona ja hurjasti nappuloita.


      • Anonyymi

        Kirppariltako löysit Korona-pelin? Hyvä myös, että tarkastit/näit ennen hankintaa. Että on hyvälaatuinen.
        Hyvä, ettäTölöllä on nämä vanhat pelit käytössä, mukavaa peli-iltaa!


    • Anonyymi

      Forssan Lehden juttu 20.1.2020 11:46 Seuraavana päivän isompi juttu.

      Poliisi etsi kahta henkilöä Forssan keskustassa – Sivullisille ei aiheutunut vaaraa
      20.1.2020 11:46

      Poliisi etsi maanantaina aamupäivällä kahta henkilöä Forssan keskustassa. Etsintä käynnistyi Pekolanraitilla ja sen läheisyydessä noin kello 10. Paikalla oli useita poliisipartioita ja etsinnät jatkuivat iltapäivään.

      – Sivullisille ei ole vaaraa, Hämeen poliisin tilannekeskuksesta kerrottiin kello 11.30.

      Tilannekeskuksesta ei kuitenkaan kerrottu tässä vaiheessa, miksi kyseisiä henkilöitä etsitään.

      Poliisi ilmoitti tiedottavansa tapauksesta lisää maanantai-iltapäivän aikana, mutta lisätietoja ei kuitenkaan saatu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe