Toisinaan minusta tuntuu että olisin vihattu ja halveksuttu ihminen.
Erityisesti Kontiolahden ja Lehmon alueella.
Vaikka se kuullostaa todella mahtipontiselta että on "vihattu", niin sitä se ei todellakaan ole.
Nuorena, arroganttina pikku paskana minusta oli coolia olla vihattu ja hylkiö jne..
Mutta nyt olen vanhempana huomannut että vihattuna oleminen vaikuttaa merkittävästi työllistymiseen, ihmissuhteisiin ja yleisesti ottaen elämänlaatuun.
Minua ei ole koskaan konkreettinen yksinäisyys häirinnyt mutta emotinaalinen yksinäisyys on tuntunut melko pahalta.
Esim: Saavut kahvioon ja kaikki tekee lähtöä ja vielä virnistävät toisilleen että ei jumalauta mikä pelle!
En aina koe olevani halveksuttu ja vihattu, joskus tuntuu että minun niitä harvoja hyviä ominaisuuksia arvostetaan ja sellaisia taitoja mitä olen elämän varrelta saavuttanut.
Tämä on minun tulkintani vihasta, halvennuksesta jne.
Mitä mieltä te olette tästä kielteisestä tuntemuksesta, erityisesti jos vihan kylmä koura on teihin tarttunut pysyvästi?
Introvertteys ja viha
9
201
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiva ahterias ja totea, paska haisee mutta minä en...
En mä muuta keksi. Anna mulle aikaa... - Anonyymi
Ootsä mies vain nainen? ;)
- Anonyymi
idiootti22 kirjoitti:
En kerro.
Oikein.
Salaperäinen on kiinnostava - Anonyymi
idiootti22 kirjoitti:
En kerro.
Ihan sama kumpaa sukupuolta oot. Sun tulis päästä niskan päälle ja voittaa agressiivisuus
- Anonyymi
Tuollaisten tyyppien seurassa vasta yksinäistä on, eihän ne voi luottaa toisiinsakaan. Se on sellaista vähän erilaista yhteiselämää mutta onpahan heidän omatekemää. Jollain toisella paikkakunnalla suhdeluvut voivat olla sulle edullisemmat.
- Anonyymi
liian tuttua tuo sinun kirjoittelusi niin kuin olisin itse tai omat lähimmäiseni kirjoittanut olemme niin samoin nöin ajattelevia kirjoituksesi prtusteella. ole jatkosakin oma itsesi ei muiden takia tarvi muuttua.
- Anonyymi
vihan kylmä koura satuttaa ja halvaannuttaa. joskus ilkeys pilaa ja tuhoaa kaikki mahdollisuudet kuten minulla.
- Anonyymi
Vähän sama fiilis et ole yksin tuntemuksiesi kabssa vaikka nyt yksin olisitkin, toivottavasti ajatus siitä että et ole ainut joka noin tuntee helpottaa. Näytä vihaajile centeriä ja pidä pää pystys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958