Ostoksilla sevenissä.

Sevenin kuittia kaipailtu useasti, ainakin kokiksesta muistan lukeneeni.
https://aijaa.com/ZP3xa0
Jossain ketjussa oli muutakin ostoslistaa , en vaan jaksanut kaivaa joten tässä minun ostokset palstalaisten oloksi

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis palstalaisten iloksi, piti sanoman.

    • No mutta katsos Aasi, tervetuloa tänne Thaimaahan.

      Opastan tässä samalla hieman kielitaidottomia, että Rayongissahan sinä.

      Muovipussi nou ja reppuun sokeritonta kokista, sitruuna teetä, rasvatonta maitoa, energiajuomaa, vettäkin muun ohella.

      Onkohan se maisemapyöräilijä matkallaan mistään mitään osteskellut.

      • Kiitos. Rayongissahan minä, kuten jo niin monet talvet aiempinakin vuosina. Sitten vielä syksyllä kuukausi pari. Huhtikuun puolivälin jälkeen sitten suomeen. Seiskassa kävin aamupäivällä vähän ensiapua hakemassa, huomenna sitten Makroon vähän reilumpi satsi.
        Meillä täällä Thaimaassahan ei enää seiskasta muovipusseja ihan ylettömästi jaetakkaan, joten oma pussukka mukaan tai sitten kympillä sellainen monikertakäyttöinen pussukka on ostettava.
        Hua hiniin pikku pyrähdys jossain vaiheessa, sielläkö ei ole toimivaa lentokenttää.???
        Sitten Chiang Mai, taas se jokavuotinen eukon opiskelukavereiden tapaaminen. Sinne pääsee onneksi tuosta lähikentältä lennokilla.
        Maaliskuun lopulla sitten Vietnam ja F1 kisa, siinäpä tämän talven ohjelma.


    • Anonyymi

      1 1 1=1

      asiantravel Senssu Numba = Amalia

    • Anonyymi

      yllättäen "ihan 7/11naapurissa" asuva dumboll on ihan hiljaa.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet kuka puskista ruikuttaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet kuka puskista ruikuttaja?

        NumBall on puskarunkkari... meni taas Sika-Amalian kellohameen alle piiloon...


    • Anonyymi

      erään palstapäivystäjän mukaan tuollaisen kokiskuitin kun aijaa tänne niin se todistaa että asut thaimaassa

    • Anonyymi

      Numballin cokisaijaus missä ollen.

      • Moi, ei mitään arvattavaa, mutta sanoisinko ..... no sanon ....... näin:

        1 kana kana
        Rayong


    • Meidän perheen aamu täällä thaimaassa, alkoi papattien paukkeeseen. Herätys oli melkoinen kun väki aloitti kiinalaisen uudenvuoden juhlinnan. Aamukahvit naamariin ja kylille mopoilemaan.
      Sukhumvitin seiskan kokiskuittia tai "lootatin" kuittia odotellen...

      • Anonyymi

        on taas numballilla pyyhitty lattiaa, ja oikein huolella.
        googlematkaaja parhaimmillaan. resuperse.


      • Morjens.
        Mikäli Lootaksen kuittiin minuun viittaat, niin niitä kertyy lähes päivittäin.
        Minulla vaan ei tietääkseni ole kanssasi mitään kuittivaihtosopimusta, varsinkaan aikana kun sinun matkailullasi tänne thaimaahan ratsastaa junttilan kilahtanut persekärpänen.
        Terveiset myös maisemapyöräilijälle ja kutuboxin ostajalle.


      • SENSSU kirjoitti:

        Morjens.
        Mikäli Lootaksen kuittiin minuun viittaat, niin niitä kertyy lähes päivittäin.
        Minulla vaan ei tietääkseni ole kanssasi mitään kuittivaihtosopimusta, varsinkaan aikana kun sinun matkailullasi tänne thaimaahan ratsastaa junttilan kilahtanut persekärpänen.
        Terveiset myös maisemapyöräilijälle ja kutuboxin ostajalle.

        Anteeksi, en sinua tarkoittanut senssu.
        Tämä herra numball viikoittain uhoaa näine kuitteineen, nyt olisi hyvä tilaisuus niitä tähän laittaa.


      • asiantravel kirjoitti:

        Anteeksi, en sinua tarkoittanut senssu.
        Tämä herra numball viikoittain uhoaa näine kuitteineen, nyt olisi hyvä tilaisuus niitä tähän laittaa.

        Kiitos, eipä kestä, mitäpä tuota anteeksi pyytelemään turhasta, jos täällä anteeksiantoja ryhdytään harrastamaan, niin johan palstalla pulinaa alkaa olemaan.

        Muistutan kuitenkin sinua muistisi virkistämiseksi, että olet väittänytminun olevan Numball.

        Katsos kun asia on sillä mallilla, että tällä palstalla ei ole ilmennyt olevan ainuttakaan edes joka kykenee pienoisia thaikielen selvennyksiä tekemään, joka ilmenee yksinomaan tätä aloitustasi ja kommentteja tulkitessa.
        En minäkään tosin osaa riittävästi, mutta koska täällä Chiang Maissa minulla nyt vain sattuu olemaan thaivaimo, joka osallistuu silloin tällöin tähän hupailuun.

        Kohteliaimmin kysäisen mielipidettäsi ja havaintojasi näin asian sivusta, mitäs tuumaat seikasta, että tätä Namin kyläpäällikön uudisrakennusta KUITTEINEEN kun kaksi markettia uutena vuotena tyhjäsivät alkoholeista, mutta ...... mutta kukaan ei ole kiinnostunut niistä illuusiokuiteista ... ???

        Hällä olohuonekin vallan mahtava ja terdellä jaku, kiinnostaisiko sinua foto?

        Esiinnyt myös asianmukaisena henkilönä, joten kysäisen jos sallit .... mitä mieltä olet tuosta välihuutelijasta wc-ankkoineen, kiljuineen ja Niuvoineen, hänhän on ryhtynyt myös Sinun peppuseksesi ... ???

        No täällä Chiang Maissa kaikki ok ja nytkin olen istahtanut kukkamarketin omaan vakipöytääni hieman seuraamaan paikallista elämänmenoa, kun vaimoni tuossa bablaa omiensa kanssa.
        Lootas naapurissa joten päivittäiset tarpeet simppelisti tuolta.

        Kun nyt päädyin kirjoittamaan, niin totean samalla Sinulle jolla vakituinen, että huvittaa näiden rakkaiden kertakäyttörakkaudet, joiden pariskuntien tulevaisuudensuunnitelmat tunteja ja päiviä, ei sen enempää.

        Moips, Senssu.


      • SENSSU kirjoitti:

        Kiitos, eipä kestä, mitäpä tuota anteeksi pyytelemään turhasta, jos täällä anteeksiantoja ryhdytään harrastamaan, niin johan palstalla pulinaa alkaa olemaan.

        Muistutan kuitenkin sinua muistisi virkistämiseksi, että olet väittänytminun olevan Numball.

        Katsos kun asia on sillä mallilla, että tällä palstalla ei ole ilmennyt olevan ainuttakaan edes joka kykenee pienoisia thaikielen selvennyksiä tekemään, joka ilmenee yksinomaan tätä aloitustasi ja kommentteja tulkitessa.
        En minäkään tosin osaa riittävästi, mutta koska täällä Chiang Maissa minulla nyt vain sattuu olemaan thaivaimo, joka osallistuu silloin tällöin tähän hupailuun.

        Kohteliaimmin kysäisen mielipidettäsi ja havaintojasi näin asian sivusta, mitäs tuumaat seikasta, että tätä Namin kyläpäällikön uudisrakennusta KUITTEINEEN kun kaksi markettia uutena vuotena tyhjäsivät alkoholeista, mutta ...... mutta kukaan ei ole kiinnostunut niistä illuusiokuiteista ... ???

        Hällä olohuonekin vallan mahtava ja terdellä jaku, kiinnostaisiko sinua foto?

        Esiinnyt myös asianmukaisena henkilönä, joten kysäisen jos sallit .... mitä mieltä olet tuosta välihuutelijasta wc-ankkoineen, kiljuineen ja Niuvoineen, hänhän on ryhtynyt myös Sinun peppuseksesi ... ???

        No täällä Chiang Maissa kaikki ok ja nytkin olen istahtanut kukkamarketin omaan vakipöytääni hieman seuraamaan paikallista elämänmenoa, kun vaimoni tuossa bablaa omiensa kanssa.
        Lootas naapurissa joten päivittäiset tarpeet simppelisti tuolta.

        Kun nyt päädyin kirjoittamaan, niin totean samalla Sinulle jolla vakituinen, että huvittaa näiden rakkaiden kertakäyttörakkaudet, joiden pariskuntien tulevaisuudensuunnitelmat tunteja ja päiviä, ei sen enempää.

        Moips, Senssu.

        Voithan edelleen olla numbal.. hehheh..
        Harvoin otan kantaa kirjoituksiin jotka eivät kosketa minua lainkaan, luen vain hymy huulessa ja laitan ne tiettyyn koriin.. Sinne joutui myös se eilinen asuntoautojuttusi.. Eli suodatin päällä näitä on luettava. Tällä palstalla riittää törkyä niin kauan kuin tunnistautuminen on noin surkea.
        Itse kirjoitan vain omalla nimimerkillä jota olen käyttänyt jo vuosia ennen rekisteröitymistä.
        Anonyymejä peppusia näyttää riittävän.
        Thai kieli taipuu vähän, tekstin lukeminen ei juuri lainkaan.
        Barbeque juhlat eukon työkavereiden kanssa, ruokaa riittää.


      • asiantravel kirjoitti:

        Voithan edelleen olla numbal.. hehheh..
        Harvoin otan kantaa kirjoituksiin jotka eivät kosketa minua lainkaan, luen vain hymy huulessa ja laitan ne tiettyyn koriin.. Sinne joutui myös se eilinen asuntoautojuttusi.. Eli suodatin päällä näitä on luettava. Tällä palstalla riittää törkyä niin kauan kuin tunnistautuminen on noin surkea.
        Itse kirjoitan vain omalla nimimerkillä jota olen käyttänyt jo vuosia ennen rekisteröitymistä.
        Anonyymejä peppusia näyttää riittävän.
        Thai kieli taipuu vähän, tekstin lukeminen ei juuri lainkaan.
        Barbeque juhlat eukon työkavereiden kanssa, ruokaa riittää.

        Niin ja myös silmänruokaa..
        Paikkana joku villa sattahipin ja rayongin välissä.


      • asiantravel kirjoitti:

        Voithan edelleen olla numbal.. hehheh..
        Harvoin otan kantaa kirjoituksiin jotka eivät kosketa minua lainkaan, luen vain hymy huulessa ja laitan ne tiettyyn koriin.. Sinne joutui myös se eilinen asuntoautojuttusi.. Eli suodatin päällä näitä on luettava. Tällä palstalla riittää törkyä niin kauan kuin tunnistautuminen on noin surkea.
        Itse kirjoitan vain omalla nimimerkillä jota olen käyttänyt jo vuosia ennen rekisteröitymistä.
        Anonyymejä peppusia näyttää riittävän.
        Thai kieli taipuu vähän, tekstin lukeminen ei juuri lainkaan.
        Barbeque juhlat eukon työkavereiden kanssa, ruokaa riittää.

        Kiitos kovasti vastauksestasi, joka niin diplomaattisen vaikeneva, kuin jokaisella rakkaalla tapana ruskeakieli kun jokaisella.
        Minäkin olen suodatintani hieman säätänyt, koska palstallahan automaattisesti ladataan syyllisyyksiä erinäisiin seikkoihin, kuten sinäkin mm. asuntoautoiluun.
        En siis viitsi vaivautua kilahtaneen juttuja, pauhatkoon itsekseen kun nauttii siitä matkailunsa puutostilassa ... hehhee ......kutuboxi.
        Campingasiassa kilahtanut mainitsi mersustamme ja vaikeni esittäessäni kysymyksen, koska hän ryhtyy kartoittamaan Neidin 2010 illuusiorakennusta, joten sekin toimestani tiettyyn koriin.
        Mitä tulee itse elämään sisältöinen täällä Chiang Maissa ym. meidän perheen kesken, niin olen toivottanut tervetulleeksi kotiseutukierrokselle Neitosen 2010 kun hän ryhtyy mieheksi, mutta se ei liene koskaan toteutuvan syystä, että illuusio ja todellisuus ei kohtaa.
        Eukollasi siis on työkavereita täällä thaimaassa, joka tarkoittanee että hän on töissä täällä thaimaassa kun sinä junttilassa.
        Toivon, että joskus meidän perheen tavoin voitte elää yhteiseloa joka päivä.


      • SENSSU kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksestasi, joka niin diplomaattisen vaikeneva, kuin jokaisella rakkaalla tapana ruskeakieli kun jokaisella.
        Minäkin olen suodatintani hieman säätänyt, koska palstallahan automaattisesti ladataan syyllisyyksiä erinäisiin seikkoihin, kuten sinäkin mm. asuntoautoiluun.
        En siis viitsi vaivautua kilahtaneen juttuja, pauhatkoon itsekseen kun nauttii siitä matkailunsa puutostilassa ... hehhee ......kutuboxi.
        Campingasiassa kilahtanut mainitsi mersustamme ja vaikeni esittäessäni kysymyksen, koska hän ryhtyy kartoittamaan Neidin 2010 illuusiorakennusta, joten sekin toimestani tiettyyn koriin.
        Mitä tulee itse elämään sisältöinen täällä Chiang Maissa ym. meidän perheen kesken, niin olen toivottanut tervetulleeksi kotiseutukierrokselle Neitosen 2010 kun hän ryhtyy mieheksi, mutta se ei liene koskaan toteutuvan syystä, että illuusio ja todellisuus ei kohtaa.
        Eukollasi siis on työkavereita täällä thaimaassa, joka tarkoittanee että hän on töissä täällä thaimaassa kun sinä junttilassa.
        Toivon, että joskus meidän perheen tavoin voitte elää yhteiseloa joka päivä.

        Kyllä on eukko täällä työssä, Kasikornissa home loan osastolla. Pyörähtää suomessa sillointällöin ja minä täällä 4-5 kuukautta vuodesta.


      • SENSSU kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksestasi, joka niin diplomaattisen vaikeneva, kuin jokaisella rakkaalla tapana ruskeakieli kun jokaisella.
        Minäkin olen suodatintani hieman säätänyt, koska palstallahan automaattisesti ladataan syyllisyyksiä erinäisiin seikkoihin, kuten sinäkin mm. asuntoautoiluun.
        En siis viitsi vaivautua kilahtaneen juttuja, pauhatkoon itsekseen kun nauttii siitä matkailunsa puutostilassa ... hehhee ......kutuboxi.
        Campingasiassa kilahtanut mainitsi mersustamme ja vaikeni esittäessäni kysymyksen, koska hän ryhtyy kartoittamaan Neidin 2010 illuusiorakennusta, joten sekin toimestani tiettyyn koriin.
        Mitä tulee itse elämään sisältöinen täällä Chiang Maissa ym. meidän perheen kesken, niin olen toivottanut tervetulleeksi kotiseutukierrokselle Neitosen 2010 kun hän ryhtyy mieheksi, mutta se ei liene koskaan toteutuvan syystä, että illuusio ja todellisuus ei kohtaa.
        Eukollasi siis on työkavereita täällä thaimaassa, joka tarkoittanee että hän on töissä täällä thaimaassa kun sinä junttilassa.
        Toivon, että joskus meidän perheen tavoin voitte elää yhteiseloa joka päivä.

        Vielä tuosta, miksi minun pitäisi arvostella ihmistä josta en tiedä mitään..
        Jonkun paskapalstan kirjoitusten perusteella.?
        Minulle on aivan sama kuka tänne mitäkin kirjoittaa, eihän näitä ole pakko lukea.
        Minulle ainakin hauskaa ajanvietettä aina joskus, väkisin vetää suupieliä hymyyn.
        Kuten aiemmin mainitsin, asiat jotka eivät minua koske mitenkään, miksi minun pitäisi niitä kommentoida.?
        En ole myöskään täällä ystäviä etsimässä, niitä on riittävästi oikeassa elämässä.
        Tämä näistä tänään, huomenna uusi päivä ja uudet kujeet mutta yksi on varmaa. Täällä ei sada räntää.
        Nyt nukkumatti kutsuu.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Vielä tuosta, miksi minun pitäisi arvostella ihmistä josta en tiedä mitään..
        Jonkun paskapalstan kirjoitusten perusteella.?
        Minulle on aivan sama kuka tänne mitäkin kirjoittaa, eihän näitä ole pakko lukea.
        Minulle ainakin hauskaa ajanvietettä aina joskus, väkisin vetää suupieliä hymyyn.
        Kuten aiemmin mainitsin, asiat jotka eivät minua koske mitenkään, miksi minun pitäisi niitä kommentoida.?
        En ole myöskään täällä ystäviä etsimässä, niitä on riittävästi oikeassa elämässä.
        Tämä näistä tänään, huomenna uusi päivä ja uudet kujeet mutta yksi on varmaa. Täällä ei sada räntää.
        Nyt nukkumatti kutsuu.

        "Vielä tuosta, miksi minun pitäisi arvostella ihmistä josta en tiedä mitään.."

        "Itse kirjoitan vain omalla nimimerkillä jota olen käyttänyt jo vuosia ennen rekisteröitymistä."

        No mutta mitä ihmettä täältä saakaan lukea, travelliino vuosien kokemuksella ei tiedä mitään palstapomosta 2010, mutta kaikki muut rakkaat tietää kaikista kaiken.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kyllä on eukko täällä työssä, Kasikornissa home loan osastolla. Pyörähtää suomessa sillointällöin ja minä täällä 4-5 kuukautta vuodesta.

        Eukon pyörähtämiset suomessa kustantaa enemmän kuin saa palkkaa, outoa elämäntuhlausta Kasikornissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eukon pyörähtämiset suomessa kustantaa enemmän kuin saa palkkaa, outoa elämäntuhlausta Kasikornissa.

        Ei ole elämäntuhlausta, se on elämää joka sinulta näyttää puuttuvan.
        Saa myös kustantaakin, ei ole varmasti sinun pennosista pois...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ei ole elämäntuhlausta, se on elämää joka sinulta näyttää puuttuvan.
        Saa myös kustantaakin, ei ole varmasti sinun pennosista pois...

        Sananlaskuun viitaten syö enemmän kuin tienaa.
        Vastakohtaesimerkkinä suomalainen Pattayanmatkailija joka matkustaa Pattayalle, jolta pennoset puuttuu, joutuu kustantamaan sen Kelalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sananlaskuun viitaten syö enemmän kuin tienaa.
        Vastakohtaesimerkkinä suomalainen Pattayanmatkailija joka matkustaa Pattayalle, jolta pennoset puuttuu, joutuu kustantamaan sen Kelalla.

        Senssun koneesta näemmä sininen väri lopussa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sananlaskuun viitaten syö enemmän kuin tienaa.
        Vastakohtaesimerkkinä suomalainen Pattayanmatkailija joka matkustaa Pattayalle, jolta pennoset puuttuu, joutuu kustantamaan sen Kelalla.

        Toivottavasti ensiyön unet eivät mene asiaa pohtiessa...


    • Anonyymi

      Vuosia sitten olin Pattayalla, ostin Marlboro askin, kassa neiti yritti laittaa askin muovipussiin, ei ihme jos on muovijätettä!

      • Anonyymi

        että oikein kassa neiti..
        kommentoijasta ei epäselvää.


      • Ja mihin laitoit tumpit..?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ja mihin laitoit tumpit..?

        Roskakoriin tai tuhkakuppiin, mikä on käytäntöni Suomessa ja missä tahansa maapallolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Roskakoriin tai tuhkakuppiin, mikä on käytäntöni Suomessa ja missä tahansa maapallolla.

        Hienoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe