Tosimies on isäntä talossa.
sääntö 1. tee heti alusta selväksi kuka sanoo viimeisen sanan
sääntö2. älä anna naiselle vallan käytössä alkuhuumassasi pikkusormeasi, sillä
pikkuhiljaa se alkaa ääni kovenemaan ja rupee määräilemään ja kun
nainen alkaa johtamaan niin kohta on kaikki menossa päin pee....tä
muutut sen jälkeen koiraksi ja sen jälkeen kynnysmatoksi.
sääntö 3. naisen paikka on pääasiassa keittiön ja makuuhuoneen välillä, niin ei
pääse tapahtumaan suurempia vahinkoja,
sääntö 4. jos heti alussa huomaat että nainen alkaa johtamaan, unohda koko juttu
se tietää vaikeuksia myöhemmin.
sääntö 4. nainen on hyvä kaveri mutta ei yksin johtaja, ja jos se ei tyydy tähän
niin etsiihän se niin kauan kun löytää sen kynnysmaton.
näillä sitä pärjää normaali nyky elämassä jo hyvin pitkälle, ja ei tarvii aina väitellä.
Kuka on isäntä talossaan .
79
2015
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vaimo lupasi sanoa näin.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Isännät tossun alla jälleen🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan ne on😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tyypillistä
- Anonyymi
Kuultuna juuripa niin
- Anonyymi
Aika moni nainen on isäntä talossa,koska ukot nössöjä tossun alla olevia hissukoita.
- Anonyymi
Tämä on niin totta 😉😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta 😉😇
Miehet hissukoita ja naiset määrää kaikesta
- Anonyymi
Pitää paikkansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
- Anonyymi
Pitää paikkansa
- Anonyymi
Olen alistettu nainen.En halua sukupuolten välisiä riitoja.Siksi olen hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on
- Anonyymi
Naiset isäntiä ja isännille hameet🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset laittaa omat ukkonsa ruotuun tossun alle nämä hissukat 🤭🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset isäntiä ja isännille hameet🤣
Hameväki 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina olleet
Turvallisempi tossunalla kuin taivasalla ulkoruokinnassa:)
- Anonyymi
Se on kyllä niin. Parempi tossun ja tussu alla, ku ulkosalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä niin. Parempi tossun ja tussu alla, ku ulkosalla.
Kunnon karvatuheron vielä😋😍😍😘😘😋😋😋😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon karvatuheron vielä😋😍😍😘😘😋😋😋😋
Tuhero 😆
- Anonyymi
Vaimo sanoo joku kerta.....
Nyt minä lähden.
Sitten on itku ja hammasten kivistys, kun minä olen koko elämäni rakentanu tätä reviiriä ja nyt se on pirstaleina.- Anonyymi
Mies sanoo joku kerta...
Nyt minä lähden.
Sitten on itku ja hammasten kivistys, kun minä olen koko elämäni rakentanut tätä
Reviiriä ja nyt se on pirstaleina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sanoo joku kerta...
Nyt minä lähden.
Sitten on itku ja hammasten kivistys, kun minä olen koko elämäni rakentanut tätä
Reviiriä ja nyt se on pirstaleina.On kyllä niin hyvä homma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sanoo joku kerta...
Nyt minä lähden.
Reviiriä ja nyt se on pirstaleina.Nössöt sanoo noin
- Anonyymi
Vapaana ja sinkkuna paras ja voi olla oman itsensä herra ja käydä joensuussa/ kuopiossa ilotyttöjen läheisyydestä nauttimassa,eikä tarvii sitoutua kehenkään,mutta hei rahalla saa nautintoa,kun siltä aina tuntuu ja kassit tyhjäksi olon nautinnollisen raukeen 😆😋
- Anonyymi
Ootkos kokeillu lieksalaista?
- Anonyymi
Lieksalaiset pitää šaamšiǩ päähinettä.
- Anonyymi
Pitää paikkansa🤗
- Anonyymi
Useimmissa taloissa on pankki isäntänä, varsinkin jos kallis auto seisoo pihalla näytillä.
- Anonyymi
Joulu lähestyy ja isännät päissään
- Anonyymi
Sehän se laina ja velkarahoilla elävät ja töitä tekevät lopun elämänsä velkoja maksellensa 🤭🤣
- Anonyymi
En ole nähny yhtään kallista autoa nurmeksen alueella ja tällä tarkoitan hinta luokaltaan 200 000euroa ja yli olevia autoja.Sitä halvemmat on normi autoja ei kalliita.
- Anonyymi
Tallissa pitelen. Mopetilla lyhyet matkat ajelen.
- Anonyymi
Ukot kun häviää niin vieraat tulee vaimojanne hyvänä pitämään 😋😝😜
- Anonyymi
Aina
- Anonyymi
Jouluna isännät sekoilee
- Anonyymi
Maailma elää tavallaan, mutta vieras tulee ajallaan.
- Anonyymi
Onko isännällä oikeus nauttia keskiolutta talossaan? Ja mitenkä paljon ja kuinka usein. Hyvä jos saisin neuvon niin näytän sen sitten emännälle.
- Anonyymi
Ainakin joka päivää kaljaa litkivät tyypit joutavat kiertoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta hyvä asenne pitkä potku takalistoon ja uusi tilalle tietenkin parempi,eikä mikään juoppo haisuli!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta hyvä asenne pitkä potku takalistoon ja uusi tilalle tietenkin parempi,eikä mikään juoppo haisuli!!!
Onko se hienoa sanoa”Parempi tossun alla,kun taivas alla”pitää olla heikko itsetunto,jos noin säälittävästi ajattelee.Mualimalla on naisia puolillaan,ei tartte paljon aivojaan ja jalkojaan käyttää,että löytää uuden...ho..hoijjaa taas näitä resupekkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset varsinkin
- Anonyymi
Niin ihan puolin ja toisin olipa kysy juoppo miehestä tai juoppo naisesta vaihtoon vaan,jos liikaa silmille hyppivät ja alkaavat määräilemään yms 😂😁😀
- Anonyymi
Aika monella miehellä huono itse tunto ja ovat tossun alla oikeen kunnon hissukoita,joista ei ole mihinkään ja akat komentelee niitä koko ajan omiksi orjikseen ja pakottaa nössö ukkonsa ostaa kaikkea,kun eihän näillä naisilla ole sitä omaa rahaa,kun juovat palkkansa aina 😂😁😀
- Anonyymi
Sen huutavan akan energian kun voisi valjastaa sähköksi.olisi halvat sähkölaskut. Voisi jopa myydä sähköyhtiölle kesällä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huutavan akan energian kun voisi valjastaa sähköksi.olisi halvat sähkölaskut. Voisi jopa myydä sähköyhtiölle kesällä sitä.
No jopas, kyllähän se yksi mökki yhden akan kiukulla lämpiäisi. Sen energian talteenottaminen on vain niin vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups he hee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas, kyllähän se yksi mökki yhden akan kiukulla lämpiäisi. Sen energian talteenottaminen on vain niin vaikeaa.
Sepäse 😄
- Anonyymi
Antaa akan päkättää, käyköön vaikka vieraissa jos jollekin kelpaa tuskan lievitykseen on meinaan lihaa liikekannalla, kuhan joskus laihaa velliä pyöräyttää niin riittäköön se,
omat paineet voi purkaa silloin tällöin typyn kanssa joka ymmärtää sexin päälle enemmän.- Anonyymi
Työntymällä vastaus ei kulu
- Anonyymi
Jakoivat televisiossa ohjeita agressiivisuuden poistoon, pitäisi kuulema ostaa nyrkkeilysäkkejä ja hakata niitä niin vain perusteellisesti, sanoisi Reinikainen.
- Anonyymi
Onhan se
- Anonyymi
Lieksassa ja Nurmeksessa kumi hanskojen myynti runsasta. Miksiköhän?
Liittysköhän aloittajan kirjoitukseen / aiheen tukeen...?
Välillä vierasta vasemmalla kädellä....
Sitte Kela pvänä kossupullon jälkeen "yhyhyy" kun elo on niin surkeeta yhyhyy....- Anonyymi
Naistenhakkaajakin muutti länsirannikolle sieltä ei ollut miestä Nurmeksessa laittaa ojennukseen tätä isäntää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naistenhakkaajakin muutti länsirannikolle sieltä ei ollut miestä Nurmeksessa laittaa ojennukseen tätä isäntää...
Kukas tämä naistenhakkaaja oli,joka muutti länsirannikolle.Aika vaikeaa laittaa ojennukseen,kun ei voi tietää nurmeksen kaikkia onnettomia naistenhakkaajia,kun niitä on niin paljon täällä.
- Anonyymi
Tyranni yleensä valitsee heikon kumppanin itselleen ja senjälkeen elinikäinen kurmutus alkaa, henkinen alamäki, joka näkyy jopa naamasta.
- Anonyymi
Isännät joutu töihin ja emännät odottavat vieraita kotiin 😜
- Anonyymi
Isännät käy keihäsmatkoilla ja emännät tekee työt.
- Anonyymi
Emännät käy keihäsmatkoilla ja isännät tekee työt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on Nurmeksen miehet todella nössöjä kun naisten tossujen alle jää siksi pettävät
- Anonyymi
😍😚😘 rakkautta ilmassa 😍😚😘
- Anonyymi
Ei, vaan rakkautta Hilimassa! Ihan omassa emännässäni.. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilmalla isot rinnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isännät nöyrtyy ja emännät ohjastaa
- Anonyymi
Sehän se osaa
- Anonyymi
Ehkä
- Anonyymi
Asetelkaa ihan rauhassa noita ehtoja, niin saatte asetella niitä ihan itseksenne. Täysjärkinen nainen viittaa niille 2020-luvulla kintaalla ja lähtee muihin maisemiin.
- Anonyymi
Terve menoa ei sua kaivata maailmassa riittää muita naisia fiksumpia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve menoa ei sua kaivata maailmassa riittää muita naisia fiksumpia
Pohjois-Karjala on ihmissuhteissa kamala paikka - turhaan yritätte sitä muuttaa.Tuskin koko maakunnassa on mitään em.ketjua parempaa.Etsin jo muualta.
- Anonyymi
Ehdot hyvä asentaa siihen
- Anonyymi
Isäntä kun häviää niin emäntä rupeaa antamaan
- Anonyymi
Emännät antavaisia
- Anonyymi
Paina kaaliin
- Anonyymi
Itse
- Anonyymi
Emäntä onkin isäntä.
- Anonyymi
Hallituksessakin oli akkavalta ja lähes kaikki meni päin helkkaria.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812