SFP hade sitt midvintermöte i Borgå.

Anonyymi

Invånarna hade möjlighet att träffa både minstrarna och riksdagsledamöter för diskussion, också lokala SFP - representanter deltog.

38

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omtänksamt att de bryr som väljare.Det är alltid trevligt att träffa ministrarna och ledamoterna personligen.

    • Anonyymi

      Hs-gallup antoi rkp:lle loistavan kannatuksen 4,3%, sitä tulee juhlia ja ablodeerata

      • Anonyymi

        Det ärju högst normalt resultat,gallupar kommer och går.


      • Anonyymi

        Inte behöver vi nu gråta heller.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inte behöver vi nu gråta heller.

        Någon är lite avundsjuk bara, det är typiskt.


    • Anonyymi

      Trevliga vanliga människor att diskutera med.

      • väärämielisten kanssa diskuteeraaminen ei olekkaan yhtään kivaa.
        voi mennä rapuvoileipä väärään kurkkuun :-)


    • Anonyymi

      Midvinter, men väder är som mars-april, regnar och 3.

      • Anonyymi

        Vintern har försvunnit bort också i Österbotten, eller har inte varit pågång alls.


    • "SFP hade sitt midvintermöte i Borgå."

      Mikaela Nylander näyttää olevan vieläkin eduskunnasta tippuneiden köyhäinavun piirissä :-)

      • Anonyymi

        Sopeutumiseläkkeellä on ja ahmii ruuneperintorttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopeutumiseläkkeellä on ja ahmii ruuneperintorttuja

        Sinisten ex-ministerit sopeutumiseläkkeellä ovat, paitsi yksi joka loikkas kokoomukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopeutumiseläkkeellä on ja ahmii ruuneperintorttuja

        Enemmän on enemmän
        ja kovat ajat edessä, niin täytyy huolehtia vararavinnon riittävyydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinisten ex-ministerit sopeutumiseläkkeellä ovat, paitsi yksi joka loikkas kokoomukseen.

        Susanna Koskikin on.

        Ei päässyt imagotappionsa kanssa suojatyöhön minnekkään :-)


      • Anonyymi
        räkäpää kirjoitti:

        Susanna Koskikin on.

        Ei päässyt imagotappionsa kanssa suojatyöhön minnekkään :-)

        Höh! Puolusti kotikaupunkinsa taloutta ettei vain miellyttämisen halusta perusteta miljoonien edestä kallista kielipoliittista sairaalahimmeliä, kun toimiva vaihtoehto on olemassa mutta ruotsalaispolitisointi aloitti Susannan maalittamisen (nythän ei ollut väärin kun rkp hyötyy).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh! Puolusti kotikaupunkinsa taloutta ettei vain miellyttämisen halusta perusteta miljoonien edestä kallista kielipoliittista sairaalahimmeliä, kun toimiva vaihtoehto on olemassa mutta ruotsalaispolitisointi aloitti Susannan maalittamisen (nythän ei ollut väärin kun rkp hyötyy).

        Koski menetti suomenkieliset ja ruotsinkieliset äänestäjänsä vaasanseudulla, ja putosi eduskunnasta, kun äänesti heitä vastaan Vaasan sairaalan täyspäivystysasiassa. Niin se käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh! Puolusti kotikaupunkinsa taloutta ettei vain miellyttämisen halusta perusteta miljoonien edestä kallista kielipoliittista sairaalahimmeliä, kun toimiva vaihtoehto on olemassa mutta ruotsalaispolitisointi aloitti Susannan maalittamisen (nythän ei ollut väärin kun rkp hyötyy).

        Taitaa Suskin julkiset miettee heikommasta aineksesta olla RKP:n kanssa hyvässä koherenssissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koski menetti suomenkieliset ja ruotsinkieliset äänestäjänsä vaasanseudulla, ja putosi eduskunnasta, kun äänesti heitä vastaan Vaasan sairaalan täyspäivystysasiassa. Niin se käy.

        Vaasan 20% väestöstä päätti siis Suskin kohtalon.

        Sivistynyttä porukkaa :-)


      • Anonyymi
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        Vaasan 20% väestöstä päätti siis Suskin kohtalon.

        Sivistynyttä porukkaa :-)

        Laskutaitosikaan ei sivistyneisyyttä osoita eikä oppineisuutta....:-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laskutaitosikaan ei sivistyneisyyttä osoita eikä oppineisuutta....:-)

        Oikeat laskut esiin heti.
        Pakkomatematiikkaa siis tarvitaan :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koski menetti suomenkieliset ja ruotsinkieliset äänestäjänsä vaasanseudulla, ja putosi eduskunnasta, kun äänesti heitä vastaan Vaasan sairaalan täyspäivystysasiassa. Niin se käy.

        Onks luetun ymmärrys kateissa vai ehtiks kaakao jäähtyä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks luetun ymmärrys kateissa vai ehtiks kaakao jäähtyä ?

        Tosiasiat eli faktat häiritsee? Koski putosi eduskunnasta, koska petti omat äänestäjänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiat eli faktat häiritsee? Koski putosi eduskunnasta, koska petti omat äänestäjänsä.

        Samoin kävi Mikaela-raukalle Porvoossa.


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        Oikeat laskut esiin heti.
        Pakkomatematiikkaa siis tarvitaan :-)

        ...ei tullut ynnäysopetusta :-(


      • räkäpää kirjoitti:

        Samoin kävi Mikaela-raukalle Porvoossa.

        Mikaela teki itsestään julkisen idiootin, Kunnaksen kanssa, YLEn pakkoruotsi-illassa.

        Ei ihme, että tippui.


        Ehkä Mikaelakin alkaa tekemään ""syväluotsaavia"" keskusteluohjelmia kaikkien maailman bottaksien kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks luetun ymmärrys kateissa vai ehtiks kaakao jäähtyä ?

        Tämän kaltaiset tyhjät kommentit ovat RKP:n propagandakoneen tekosia.
        Niissä ei ole mitään sisältöä, mutta niitä tungetaan joka paikkaan.

        Tyhjä kysmys jostain kaakaosta ei vastaa mihinkään, eikä auta ketään mitenkään.

        Tämä on RKP:n trollitehtaan tekosia.


        Opetelkaa tunnistamaan RKP:n trollitehdas.

        Se on viisauden alku.


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        Tämän kaltaiset tyhjät kommentit ovat RKP:n propagandakoneen tekosia.
        Niissä ei ole mitään sisältöä, mutta niitä tungetaan joka paikkaan.

        Tyhjä kysmys jostain kaakaosta ei vastaa mihinkään, eikä auta ketään mitenkään.

        Tämä on RKP:n trollitehtaan tekosia.


        Opetelkaa tunnistamaan RKP:n trollitehdas.

        Se on viisauden alku.

        "Tämä on RKP:n trollitehtaan tekosia."

        Joku temppukerho täällä selvästi päivystää.


      • räkäpää kirjoitti:

        "Tämä on RKP:n trollitehtaan tekosia."

        Joku temppukerho täällä selvästi päivystää.

        tälle se vaikuttaa


      • Anonyymi
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        tälle se vaikuttaa

        Palstan nerot räkä ja kusi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan nerot räkä ja kusi.

        "Palstan nerot räkä ja kusi."


        Heikko on laatu.
        Tämä jo käy työstä, kun svekomaaninen trolliarmeija ei enää keksi edes 5 sanan lauseita pidempiä juttuja.
        Nämä noin 5 sanaa toki aina negatiivisen kautta haettua olkiukkoa.

        Mutta "räkä" ja "kusi" tuntuvat olevan se taso, joka toimii svekomanian ja pakkotoistoisten kielidiletanttien kanssa hyvin yhteen.


      • Anonyymi
        räkäpää kirjoitti:

        "Palstan nerot räkä ja kusi."


        Heikko on laatu.
        Tämä jo käy työstä, kun svekomaaninen trolliarmeija ei enää keksi edes 5 sanan lauseita pidempiä juttuja.
        Nämä noin 5 sanaa toki aina negatiivisen kautta haettua olkiukkoa.

        Mutta "räkä" ja "kusi" tuntuvat olevan se taso, joka toimii svekomanian ja pakkotoistoisten kielidiletanttien kanssa hyvin yhteen.

        Menikö taas kuppi nurin. Älä valitse niin tolloa nimeä, äläkä ainakaan muita syytä tolloudestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menikö taas kuppi nurin. Älä valitse niin tolloa nimeä, äläkä ainakaan muita syytä tolloudestasi.

        Menikö perunat ruttoisiksi?

        :-)


      • räkäpää kirjoitti:

        "Palstan nerot räkä ja kusi."


        Heikko on laatu.
        Tämä jo käy työstä, kun svekomaaninen trolliarmeija ei enää keksi edes 5 sanan lauseita pidempiä juttuja.
        Nämä noin 5 sanaa toki aina negatiivisen kautta haettua olkiukkoa.

        Mutta "räkä" ja "kusi" tuntuvat olevan se taso, joka toimii svekomanian ja pakkotoistoisten kielidiletanttien kanssa hyvin yhteen.

        "Mutta "räkä" ja "kusi" tuntuvat olevan se taso, joka toimii svekomanian ja pakkotoistoisten kielidiletanttien kanssa hyvin yhteen."


        Siitä puhe mistä puute?


      • räkäpää kirjoitti:

        Menikö perunat ruttoisiksi?

        :-)

        JA hopeavesituoppi rinnuksille :-)


    • Anonyymi

      Sårry, luin otsikon väärin eli luulin, att Invandrarna, kuten RKP puuhaili vielä 15 v sitten, silloinhan jopa niihin kuntiin, joihin evakot eivät kelvanneet, otettiin somp.. siis somalialaisia, jotka vannoivat oppivansa svenskan kaikessa suuruudessaan ja ainakin Turunmaalla saatiin lykättyä katukilpien vaihtoa ennen suurta kuntaliitosta... missäs nämä Brunbergin mannekiinit ovat nykyään?

    • Anonyymi

      Bra att de hadde möte innan nuvarande virusspridning.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe