Mitä mieltä? Junnujen ottelut alkaa 17.00.
Samurai cup aikataulu
17
99
Vastaukset
- Anonyymi
Surkea organisaatio jätän kisan väliin niin kuin moni muukin.
- Anonyymi
Liekö monikin jätti väliin, kun osallistujia Tampereen Samurai Cupissa oli noin 200? Eikös näiden osallistujamäärä ole vaihdellut siinä 150 ja 230 välillä?
- Anonyymi
Pitää ahnehtia shiai samalle päivälle ,niin näinhän siinä käy
- Anonyymi
Eihän tässä ole mitään järkeä? Kenen idea?
- Anonyymi
Aikataulu on ihan perseestä. Mahdollisimman paljon yhdelle päivälle niin järjestäjä saa pienemmällä panostuksella suuremman tuoton.
Nyt ihmetellään miksi ei Samurai cuppia arvosteta. Pidetään se hän pimeinä tunteina ja mahdollisimman vähän katsojia. - Anonyymi
Mainio aikataulu. Realistinen ja kaikki jotka haluavat otella kerrottuna aikana saavat sen tehdä. Jos haluaa mennä paikalle jonottamaan, sitäkään ei ole kielletty
- Anonyymi
Missä muualla otellaan illalla? Älyhoi!
- Anonyymi
Esim. MM kisoissa. Täähän on treeni kisa. Eikös yleensäkin treenata illalla?
- Anonyymi
Saa nukkua pidempää, ja mä jään sinne kumminki yöks, ni ei hätää. Sunnuntain pari reenii, ni ihan jees!
- Anonyymi
Mistä löysit tuollaisen aikataulun? Minä olen edelleen siinä uskossa että pikkujunnut kisaa aamupäivästä. Onko aikatauluun tullut muutoksia ?
- Anonyymi
Samurai cupissa ei taida olla pikkujunnuja?
- Anonyymi
Onko kisoista live streamia? En pääse valitettavasti paikan päälle ja ois mukava seurata kisoja.
- Anonyymi
Yritin myös etsiä kaikkialta eikä löytynyt.
- Anonyymi
Hyvin toimi 😎 Hyvä Tampereen Judo 👍
- Anonyymi
Samaa mieltä. Hyvät järjestelyt. Aikataulukin piti. Kiitos Tampereen Judo! 👍
- Anonyymi
Vanhat säännöt takaisin!!! Samurain kanssa ei toisia kisoja samalle päivälle!!
- Anonyymi
Tampereella 25.1. junnucupin U11 ja U13 ottelut oli välillä 9- 11.30. Samurai Cup alkoi U15 matseilla 12.30. Ksat päättyivät noin klo 19. Sinulla taitaa olla nyt jotkin ihan toisen kilpailun aikataulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431339
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu951059Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.72973- 53892
- 61875
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37799