Sain ameebani korean matkalta, en tiedä miten mutta sain kuitenkin.
Siitä on nyt vähän yli puoli vuotta kun kävin koreassa, kesällä.
Oireita välillä ei ollut ja välillä oli. Välillä ei tehnyt mieli ruokaa, välillä oli niin nälkä että, oisin voinut syödä mitä vaan. Huonoa oloa oli paljon ja myös kuvottavaa oloa. Välillä huimasikin mutta, johtui siitä kun en syönyt tarpeeksi.
Tosiaan lääkärissä todettu Dientamoeba noin 5 viikkoa sitten.
Sain antibiotti kuurin Trikozol nimisellä lääkkeellä joka oli 10 päivän kuuri.
Kuuri loppui noin viikko sitten ja yhtäkkiä tullut oireet takaisin? Luin jostain että ameebat jättävät "myrkkypilven" kuollessaan ??? Uskoisin niin mutta haluan varmistaa onko kellään muulla ollut ameebaa, jos on haluaisin tietää oliko teillä "myrskypilvi" lopetus ameeballe? Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia.
ameeba / dientamoeba fragilis
Anonyymi
1
454
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään postauksesi on jo aika vanha, joten vastaus tulee myöhässä, mutta käsittääkseni Dientamoeba Fragilis ei ole ameeba vaan loinen, vaikka nimi ameebaan viittaakin. Antibiooteista voi jäädä kans pitkäksi aikaa huono olo vatsaan. Minulla oli tämä sama loinen pari vuotta sitten eikä vatsa ole vieläkään palautunut. En voi syödä enää samoja asioita kuin ennen yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945