Käynyt paljon haastatteluissa sen pidemmälle en ole päässyt eli en ole työllistynyt. Itse vaan miettinyt että ikä on jo sellainen etten työllisty.
59v jo liian vanha turvallisuusalalle
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ollut aikaisemmin turvallisuusalalla vai vastako nyt haet alalle.
- Anonyymi
Haen vasta alalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haen vasta alalle.
Tosin mulla turvallisuuaalan perustutkinto kaikki kortit myös ja voimankäyttövälineet yms.
- Anonyymi
- Anonyymi
Tottahan se tietysti on, että ikärasismia esiintyy mutta toivotaan työpaikan löytyvän.
- Anonyymi
Kyllä se näin on ikä on sellainen että jopa 50v on jo liian iäkäs töihin.
- Anonyymi
Miksi haet koripoikapillu alalle? Mene mielummin kiinteistöhuoltoon. Parempi liksakin.
- Anonyymi
Keikkatyötä kyllä löytyy. Aulassa ja asiakaspalvelussa vaaditaan kokemusta tai halua oppia asiakaspalvelua, jähmeästi toimivien tietokoneohjelmien sietoa, englannin kielen taitoa, naulakossa rahankäsittelyä. Asiakasyrityksillä on myös vaatimuksia ulkonäön suhteen.
- Anonyymi
Jos sinulla jo on turvallisuusalan tutkinto hanskassa, luulisi löytyvän paikka kuin paikka siltä alalta. Ikärasismia siis kyseessä.
Mitä firmoja olet kokeillut?
Kesäksitarvitaan hirveesti työntekijöitä ja meillä ollut duunissa jo eläkeiän ylittäneitä ammattilaisiakin.- Anonyymi
Riippuu missä päin asut pääkaupunkiseudulla ei luulisi haittaavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu missä päin asut pääkaupunkiseudulla ei luulisi haittaavan.
Teet puoli vuotta ylitöitä ja sitten jäät ansiosidonnaiselle haet sitten uuden työpaikan kun 500 päivää täynnä. Laskin itse, että saisin 2000€ kk liitolta. 😂😂😂 Olen viisikymppinen.
Aika lusmuilua, katsotaan nyt päästävätkö työttömäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet puoli vuotta ylitöitä ja sitten jäät ansiosidonnaiselle haet sitten uuden työpaikan kun 500 päivää täynnä. Laskin itse, että saisin 2000€ kk liitolta. 😂😂😂 Olen viisikymppinen.
Aika lusmuilua, katsotaan nyt päästävätkö työttömäksi.Kaikkiin olisin päässyt töihin minne hain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkiin olisin päässyt töihin minne hain.
Tule Helsinkiin pääset heti töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321644- 391562
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601306- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2041071- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868