Auran seurakuntalaiset huomasitteko 21.1.2020 sivulla 5 uutisen, jossa kerrotaan kirkkoherramme aloittavan luennot seurakuntatalolla 29.1. Luennoissa pohditaan ilmestyskirjan sisältöä syvällisesti. Ajankohtaisia asioita näyttäisi olevan myös kysymys siitä olikohan Jeesuksella asperger ja toinen siitä onko ilmastoaktivisti Greta Thunberg oikein profeetta. Tämä epäily Jeesuksen aspergerista johtuu siitä, että hänellä erikoinen etiikka ja vuorovaikutus oli hyvin erilaista. Jeesuksen aspergerista ei saada varmuutta, mutta kahdella muulla on henkilöllä on sellainen todettu. Itselläni heräsi epäilys, että vertaako Sandberg omia toimintatapojaan Jeesuksen toimintatapoihin?? Sokerina pohjalla onko Greta profeetta?? Minulla on tiedoissani aukkoja, mutta en muista kuulleeni juttua yhdestäkään naispuolisesta profeetasta . Pitäisikö mennä kuuntelemaan nämä luennot, niin saisin lisää infoa avoinna oleviin asioihin. Onko ansaitsematonta arvon nousua , jos Gretasta tehtäisiin profeetta? Näin siinä kävi, että pohdinnat aikaansaavat pohdintaa. Olen siis suoraan sanoen aivan ällikällä lyöty. Mikä on totuus ? Saavatko lietolaisetkin osallistua luennoille.
SANDBERG LUENNOI AURAN SEURAKUNTATALOLLA
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
Oleellisin kysymys tässä on se, että onko Sandberg profeetta?
- Anonyymi
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Sandberg pohtii onko Greta profeetta. Mitäs sitten jos molemmat ovatkin profeettoja? Pitääkö kuitenkin mennä kuuntelemaan ne luennot seurakuntatalolle. Jos se asia siellä sitten selviäisi. Tuo Jeesuksesta tehty arvio Sandbergin taholta on kylläkin mielestäni on loukkaava. Tämä on vain minun mielipiteeni eikä taritse kenenkään olla samaa mieltä. Greta varmaan ilahtuisi, jos kuulisi että Auran kirkkoherra kuvittelee häntä jopa profeetaksi. Tuskin kuitenkaan eksyy Auran keskustelupalstalle. Olisi kiva tietää lukeeko piispa Auranmaan viikkolehteä. Lietolaiset saattavat lukeakkin saurakuntien liittymistä odotellessaan. Jännä seurata tilanteen kehitystä huolivatko Auran seurakunnan kumppanikseen edelleenkin. Jatketaan keskustelua jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Sandberg pohtii onko Greta profeetta. Mitäs sitten jos molemmat ovatkin profeettoja? Pitääkö kuitenkin mennä kuuntelemaan ne luennot seurakuntatalolle. Jos se asia siellä sitten selviäisi. Tuo Jeesuksesta tehty arvio Sandbergin taholta on kylläkin mielestäni on loukkaava. Tämä on vain minun mielipiteeni eikä taritse kenenkään olla samaa mieltä. Greta varmaan ilahtuisi, jos kuulisi että Auran kirkkoherra kuvittelee häntä jopa profeetaksi. Tuskin kuitenkaan eksyy Auran keskustelupalstalle. Olisi kiva tietää lukeeko piispa Auranmaan viikkolehteä. Lietolaiset saattavat lukeakkin saurakuntien liittymistä odotellessaan. Jännä seurata tilanteen kehitystä huolivatko Auran seurakunnan kumppanikseen edelleenkin. Jatketaan keskustelua jos kiinnostaa.
Jeesus oli jumalan poika, mutta ihmisestä syntynyt. Aspergerit ja autistit ovat erityisiä ihmisiä, kuten myös Sandberg itse. Hän jakaa mielipiteitä. Toiset seuraavat, käyvät luennoilla, kun taas toiset haluavat "ristiinnaulita". Jokaisella on heistä jokin mielipide.
- Anonyymi
Minkälaisia luentoja tästä aiheesta Sandberg piti? Oliko yleisöä ja herättikö keskustelua?
- Anonyymi
Paljon se pilasi ja lopulta tuhosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134578Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3523824Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk183010Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792343
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3191782- 981753
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461469Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173