SANDBERG LUENNOI AURAN SEURAKUNTATALOLLA

Anonyymi

Auran seurakuntalaiset huomasitteko 21.1.2020 sivulla 5 uutisen, jossa kerrotaan kirkkoherramme aloittavan luennot seurakuntatalolla 29.1. Luennoissa pohditaan ilmestyskirjan sisältöä syvällisesti. Ajankohtaisia asioita näyttäisi olevan myös kysymys siitä olikohan Jeesuksella asperger ja toinen siitä onko ilmastoaktivisti Greta Thunberg oikein profeetta. Tämä epäily Jeesuksen aspergerista johtuu siitä, että hänellä erikoinen etiikka ja vuorovaikutus oli hyvin erilaista. Jeesuksen aspergerista ei saada varmuutta, mutta kahdella muulla on henkilöllä on sellainen todettu. Itselläni heräsi epäilys, että vertaako Sandberg omia toimintatapojaan Jeesuksen toimintatapoihin?? Sokerina pohjalla onko Greta profeetta?? Minulla on tiedoissani aukkoja, mutta en muista kuulleeni juttua yhdestäkään naispuolisesta profeetasta . Pitäisikö mennä kuuntelemaan nämä luennot, niin saisin lisää infoa avoinna oleviin asioihin. Onko ansaitsematonta arvon nousua , jos Gretasta tehtäisiin profeetta? Näin siinä kävi, että pohdinnat aikaansaavat pohdintaa. Olen siis suoraan sanoen aivan ällikällä lyöty. Mikä on totuus ? Saavatko lietolaisetkin osallistua luennoille.

5

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oleellisin kysymys tässä on se, että onko Sandberg profeetta?

• Anonyymi

Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Sandberg pohtii onko Greta profeetta. Mitäs sitten jos molemmat ovatkin profeettoja? Pitääkö kuitenkin mennä kuuntelemaan ne luennot seurakuntatalolle. Jos se asia siellä sitten selviäisi. Tuo Jeesuksesta tehty arvio Sandbergin taholta on kylläkin mielestäni on loukkaava. Tämä on vain minun mielipiteeni eikä taritse kenenkään olla samaa mieltä. Greta varmaan ilahtuisi, jos kuulisi että Auran kirkkoherra kuvittelee häntä jopa profeetaksi. Tuskin kuitenkaan eksyy Auran keskustelupalstalle. Olisi kiva tietää lukeeko piispa Auranmaan viikkolehteä. Lietolaiset saattavat lukeakkin saurakuntien liittymistä odotellessaan. Jännä seurata tilanteen kehitystä huolivatko Auran seurakunnan kumppanikseen edelleenkin. Jatketaan keskustelua jos kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Sandberg pohtii onko Greta profeetta. Mitäs sitten jos molemmat ovatkin profeettoja? Pitääkö kuitenkin mennä kuuntelemaan ne luennot seurakuntatalolle. Jos se asia siellä sitten selviäisi. Tuo Jeesuksesta tehty arvio Sandbergin taholta on kylläkin mielestäni on loukkaava. Tämä on vain minun mielipiteeni eikä taritse kenenkään olla samaa mieltä. Greta varmaan ilahtuisi, jos kuulisi että Auran kirkkoherra kuvittelee häntä jopa profeetaksi. Tuskin kuitenkaan eksyy Auran keskustelupalstalle. Olisi kiva tietää lukeeko piispa Auranmaan viikkolehteä. Lietolaiset saattavat lukeakkin saurakuntien liittymistä odotellessaan. Jännä seurata tilanteen kehitystä huolivatko Auran seurakunnan kumppanikseen edelleenkin. Jatketaan keskustelua jos kiinnostaa.

Jeesus oli jumalan poika, mutta ihmisestä syntynyt. Aspergerit ja autistit ovat erityisiä ihmisiä, kuten myös Sandberg itse. Hän jakaa mielipiteitä. Toiset seuraavat, käyvät luennoilla, kun taas toiset haluavat "ristiinnaulita". Jokaisella on heistä jokin mielipide.

• Anonyymi

Minkälaisia luentoja tästä aiheesta Sandberg piti? Oliko yleisöä ja herättikö keskustelua?

• Anonyymi

Paljon se pilasi ja lopulta tuhosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4578
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      352
      3824
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3446
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      3010
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2543
    6. 279
      2343
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1782
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      98
      1753
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1469
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1173
    Aihe