Mielenterveyspuhelimeen soitto

Anonyymi

Olen pallotellut tässä tuota miel.terveyspuhelimen numeroa. En vaa rohkene soittaa.. Miten sen puhelun aloittaa.

19

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minäkin mutta jos Helsingin malmille soitat niin ei ne sieltä ossoo neuvoo miten Linux asennetaan vaikka sano se pikkupoitsu joka sieltä sano olevansa,mielenterveyden keskusliitosta että voi hakea myös avustusta tietokoneeseen mut ei ne hyvätulosta niin auta.

    • Anonyymi

      Rohkeesti vaan. Näihin numeroihinhan voi soittaa aivan anonyyminä. Itsekkin soitin tällaiseen numeroon pari viikkoa sitten ja voin suositella lämpimästi. Juuri puhuminen auttaa ja kun tietää että ne asiat eivät mene kenenkään muun tietoon. Eri asia on sitten psykologit kun heidän kanssaan puhutaan kasvotusten. Itselläni on kokemusta siitäkin jos liikaa avautuu omahoitajalle niin pian olet psykiatrinkin juttusilla.

      • Anonyymi

        Kannattaa enemminkin olla kriittinen siinä mitä he puhuu, eikä välttämättä ottaa kovin tosissaan kaikkea.

        "poiuytrdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa enemminkin olla kriittinen siinä mitä he puhuu, eikä välttämättä ottaa kovin tosissaan kaikkea.

        "poiuytrdfghjk"

        Mutta ehkä he voi auttaakin jos soittajalla on joku itselleen tuttu perusvaiva kuten masennus.

        "poiuytrfghj"


    • Anonyymi

      Voisitteko te nyt suostua järjestelemään tätä olo-suhdetta?
      Mistä te olette keksineet, että järjestää naisten transvertiititon oikeus lukutaito, järjestää ulkoista koulua?
      Ei tämä palvelu ei ole pysyvä.
      Ei teille ei tule pysyvän palvelun käyttö.

      Ei te ette saa lainkaan naisten transvertiititon kouluun.
      Ei sellaista järjestelmää palvelua ei pidetä lainkaan.

      Ette saa järjestää naiseen alistamiseen.
      Haribo-tuntemus-tuhonta joukkotuhontalaki, voimassa oleva
      Te ette voi tulla asukkaaseen.

      Miesterveys-palvelu ei kata transvertiitittomuutta.
      Mielenterveys-palvelu ei kata transvertiittittomuuteen.

      Oliko teillä asunut sairaanhoitajan lapsi, nainen tai äiti, alueella?
      Mies: Heippa mä en tuota tainnut, päästä tänne...
      Myöskään mielenterveys-seura ei harjoittamaanne kristinuskoon,
      epätodellisuudenkupla, kielto laiminlyönti, harjoittamaanne yhteisön pitoon
      lasten murha.

      Mies: Ei tänne tulekaan teleks-kehä kunta.
      Ei vilja ei ole tekemiseen teleks-kehästä, ympäristö järjestelemätön.
      En saakaan käyttää.

      Valitettavasti teistä on säädetty kuoleman tästä auditiivisuudesta, Sinille.
      Tämä ei koske rotua, jonka kuntoutukseen rotuvihasta, ei näin ole säädetty
      heille velvoitteeksi, esittää ihminen, tai ihmisen käyttökiellosta moraalisesti
      laiminlyödäkseen kansalais-lakiin ja kuntaan.

      Nainen: Me ei osattu tätä.

      Teidän mielenterveys-työntekijänne eivät olleet koskaan osallistuneet edes
      kaupan ohjelmaa.
      ympäristö järjestelemätön tässä tarkoitetaan kirkossa, kirkosta kieltoa mieheen
      sen harjoittamiseksi, erityis-kristinuskon vainomielisyys seuraillen, ei siitä
      ei tule koskaan eläimeen, tai eläin, ihmisestä flash-normiton
      Ihminen ei toteuta flash-normittomuuden tapaa, turvallinen.

      Nainen: Minä en näe enään ikinä suoja-työ eläimestä.
      Ei teillä ei saa olla senkään eläimen, suoja-työ kehoa, tai elävää, suojakehon ruhoa.

      Onko tästä säädettykin kielto laissa?
      On sekavuus-tilapoistoton, flash-normiton.

      Nainen: Minä menen sitten sairas-eläkkeelle.
      Esittämisestä perhe, flash-normittomuus muu humanoidi mielisyys ja asuminen
      on kielletty sairaalasta lakina, esittämiseksi perhe, kaikin humanoidi mielisyyden
      rotu, osin.

      Ei teillä ei oikeus kulkuneuvoon.

      Transvertiititon Haribo-tuhonnasta kieltäytyminen
      Ei te ette tee mitään työtä myöskään valuutta-järjestelmän, materia raha.
      Te teette vain lasten murha työtä.

      • Anonyymi

        Joko soitit?

        Soita heti aamusta, sillähän se on tehty.

        Minulla on muuten myös tuollainen puhelinkammo.
        Menee aikaa ennenkuin saan soitetuksi.

        Mutta kyllä se sitten onnistuu lopulta.
        Enemmän häiritsee kun ei soita.
        Kun soittaa, niin asia on silloin selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko soitit?

        Soita heti aamusta, sillähän se on tehty.

        Minulla on muuten myös tuollainen puhelinkammo.
        Menee aikaa ennenkuin saan soitetuksi.

        Mutta kyllä se sitten onnistuu lopulta.
        Enemmän häiritsee kun ei soita.
        Kun soittaa, niin asia on silloin selvä.

        Minulla ei ollut minkäänlaista puhelinkammoa, olin hyvin aktiivinen puhelimen käyttäjä, mutta soitettuani auttavaan puhelimeen päätin sulkea koko puhelinlinjan.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ollut minkäänlaista puhelinkammoa, olin hyvin aktiivinen puhelimen käyttäjä, mutta soitettuani auttavaan puhelimeen päätin sulkea koko puhelinlinjan.

        "poiuytrdfgh"

        Muutoin mun mielestä tosiaan auttavaan puhelimeen soittoa ei liiemmin kannata jännittää, ihan siellä on vaan ihmisiä jotka lähinnä hölpöttää mitä mieleen sattuu juolahtamaan. Mutta riskinä on manipuloitua jutuistaan niin että menee pää sekaisin.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin mun mielestä tosiaan auttavaan puhelimeen soittoa ei liiemmin kannata jännittää, ihan siellä on vaan ihmisiä jotka lähinnä hölpöttää mitä mieleen sattuu juolahtamaan. Mutta riskinä on manipuloitua jutuistaan niin että menee pää sekaisin.

        "poiuytrfdfghj"

        Mun mielestä vaan elämä vaan on niin paljon parempaa yksin ilman mitään järkyttäviä mielenterveyspuhelimia.


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin mun mielestä tosiaan auttavaan puhelimeen soittoa ei liiemmin kannata jännittää, ihan siellä on vaan ihmisiä jotka lähinnä hölpöttää mitä mieleen sattuu juolahtamaan. Mutta riskinä on manipuloitua jutuistaan niin että menee pää sekaisin.

        "poiuytrfdfghj"

        Koen puhelimessa myös erittäin kielteiseksi sen että vastaajat eivät kerro mitään itsestään, se luo erityiset edellytykset soittajan manipuloinnille, kunhe ovat ikäänkuin vain jokin toista ihmistä henkisesti hallitseva ääni. Kammottava kokemus.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin mun mielestä tosiaan auttavaan puhelimeen soittoa ei liiemmin kannata jännittää, ihan siellä on vaan ihmisiä jotka lähinnä hölpöttää mitä mieleen sattuu juolahtamaan. Mutta riskinä on manipuloitua jutuistaan niin että menee pää sekaisin.

        "poiuytrfdfghj"

        Vastaajan olisi kohteliasta kertoa itsestään samat asiat joita tivaa soittajalta. Ja ainakin perustiedot: ammatti, ikä ja vähän jotain vaikka harrastuksistaan. Se on riski soittajalle ettei tiedä yhtään millaiselle henkilölle puhuu.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaajan olisi kohteliasta kertoa itsestään samat asiat joita tivaa soittajalta. Ja ainakin perustiedot: ammatti, ikä ja vähän jotain vaikka harrastuksistaan. Se on riski soittajalle ettei tiedä yhtään millaiselle henkilölle puhuu.

        "poiuytrfghjk"

        Jos mä olisin lopulta uskonut kaiken mitä siellä puhelimessa sanotaan, olisin tänä päivänä täydellisen pähkähullu. Se on fakta.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä olisin lopulta uskonut kaiken mitä siellä puhelimessa sanotaan, olisin tänä päivänä täydellisen pähkähullu. Se on fakta.

        "poiuytrfghj"

        Asia on harvinaisen selvä.
        Sinä et siis soita.
        Oukei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on harvinaisen selvä.
        Sinä et siis soita.
        Oukei.

        Joo on edes jotain hyvää elämässäni tämä etten soita "mielenterveyspuhelimeen", mikä oli kylläkin kaikkea muuta kuin terveyttä. No opinpahan viimein tänään ettei mun pidä mennä mukaan ihmisten juttuihin siihen mitä he puhuvat minulle. Se on aivan kauhean vaarallista.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on edes jotain hyvää elämässäni tämä etten soita "mielenterveyspuhelimeen", mikä oli kylläkin kaikkea muuta kuin terveyttä. No opinpahan viimein tänään ettei mun pidä mennä mukaan ihmisten juttuihin siihen mitä he puhuvat minulle. Se on aivan kauhean vaarallista.

        "poiuytrfdfghj"

        Mä en tiennyt mitään niin vaarallista olevan edes olemassa.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiennyt mitään niin vaarallista olevan edes olemassa.

        "poiuytfghj"

        Nykyjään puhelen sen sijaan nauhalle ja kuuntelen sieltä omaa puhettani.
        Voin niin niin paljon paremmin, mulla on niin tosi lempeä ääni toisin kuin heillä siellä puhelimessa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyjään puhelen sen sijaan nauhalle ja kuuntelen sieltä omaa puhettani.
        Voin niin niin paljon paremmin, mulla on niin tosi lempeä ääni toisin kuin heillä siellä puhelimessa.

        "poiuytrdfghj"

        Opettelen samalla artikuloimaan kauniisti, niin on jotain hyötyäkin tuosta nauhoittamisesta, voi hioa puhetyyliä. Heidän kannattaisi myös siellä mielenterveyspuhelimessa aika ajoin nauhoittaa omaa ääntään, että kuulostaako hyvälle hädänalaisen korvaan.

        "poiuytrdfgh"


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe