Valokuitu vai 5G? https://yle.fi/uutiset/3-10967677
Vastaukset 10
- Anonyymi
Nopee valoluitu maksaa ainakin tällähetkellä hurjasti enemmän, Mutta ilmaisesti paljon vakaampi.
5G ainakaan suomessa ei ole vielä kovin kattava ja nopeakaan.
Kaverilla on kuitu, jonka päästä löytyy potkua ainakin 1000M- Anonyymi
Ei maksa mitään kun kuuluu vuokraan eikä tarvitse vahtia gigoja.
- Anonyymi
Monissakin kaupungeissa, ehkä ei hesassa.
- Anonyymi
Riippuu missä asut. noin 50 omakotitaloa ja kannataisi tehdä oma vekkoyhtö,
Jolloin kuukausi maksu supernoeesta nepasta menee 10-40€ valiin riipuen rakennuskustannuksista ja rahoitusratkaisusta.
Isoilta operaattoreita ei oikeen kuitua tarjotakkaan, vdsl 300m ollut se nopein .
Oikeaa kuitua, vaihka uusissa taloissa ne onkin, operaatorit nihkeitä käyttään.- Anonyymi
Mutta jos yhdenkin talon omistaja äänestää vastaan, ei rakenneta mitään. Samoin kerrostalossa.
- Anonyymi
5g on syöpäriski ja kaikkea muutakin.
- Anonyymi
5G-verkko on nopea ja vähentää 4G:n kuormitusta. https://yle.fi/uutiset/3-11174191
- Anonyymi
Kun 5G:tä saadaan 10% kattavuus maan pinta-alasta niin aletaankin poistaa 4G:tä ja alkakaapas ostaa uudet vehkeet niiden uudenkarheiden 4G vehkeiden tilalle.
- Anonyymi
Vielä nopea mutta hidastuu kyllä kuten muutkin langattomat yhteydet kun käyttäjämäärä kasvaa. Olihan se 4G alussakin nopea..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun 5G:tä saadaan 10% kattavuus maan pinta-alasta niin aletaankin poistaa 4G:tä ja alkakaapas ostaa uudet vehkeet niiden uudenkarheiden 4G vehkeiden tilalle.
Mikäs aivopieru tuokin oli? Ei 4g:tä aleta vielä lähimainkaan poistamaan kun ei ole poistettu 3g:tä, eikä edes 2g:tä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398