Hei! Olen pohtinut onko ortodoksista teologiaa vaikea päästä opiskelemaan. Onko paljon hakijoita ja joo kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Ortodoksinen teologia
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ortodoksista teologiaa voi opiskella Joensuun yliopistossa. Hakijoita ei ole paljon.
Tutustu ihan itse asiaan Joensuun yliopiston verkkosivuilla, jos opiskelijaksi aiot.- Anonyymi
No moikka,
Opiskelen yksityisesti ortodoksista teologiaa, sisään pääsystä en tiedä. Teologia vaan kiinnosti ja ryhdyin etsimään oppiainestoa.
Opiskelun aikana olen löytänyt mm.kotiasketismin jota nykyään harjoitan.
Oletko ortodoksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No moikka,
Opiskelen yksityisesti ortodoksista teologiaa, sisään pääsystä en tiedä. Teologia vaan kiinnosti ja ryhdyin etsimään oppiainestoa.
Opiskelun aikana olen löytänyt mm.kotiasketismin jota nykyään harjoitan.
Oletko ortodoksi?No hei kiitos vastauksesta olen käännynnäinen ortodoksi Haittaako se
- Anonyymi
Joensuun yliopisto eli Itä-Suomen yliopisto on Pohjoismaiden ainoa ortodoksista teologiaa yliopistotasolla opettava oppilaitos. Opetus on filosofisessa tiedekunnassa.
Tänä vuonna (2020) opiskelijoita ortodoksiseen teologiaan otetaan vain avoimen yliopiston opintojen perusteella. Hakijoita tuskin on montakaan.- Anonyymi
Kiitti replaysta,
Ei haittaa vaikka olet käännynnäinen, itse olen ev.lut mutta ortodoksisuus kiinnostaa.
Ortodokseja Suomessa 1 %, monelle tuntematon toinen valtion kirkko.
Käykö aloittaja Valomossa/Lintulassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1731886Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1751203Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä62971- 62881
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06133816Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me49770- 45705
- 95696
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa8672Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi111669