Muistitestin tulos 22-30

Anonyymi

Olen seurannut läheiseni muistiongelmia.Tehtiin muistitesti,ekan tulos 19-30,toisella kertaa 22-30.Tilattu aikaa pään magneetikuvaan,ja geriatrille.Ei muista että on tuotu ruokaa,ei huomaa että on ostettu uudet vaatteet,oli hommannut itsensä edunvalvontaan,eikä muista niin tehneensä.Hohhoijaa,tätä sotkua selvitellessä.Kaatunut jalyönyt päänsä,takaraivonsa.Puheen tuotossa ongelmia,afasiaa.Ei muista edellisen päivän tapahtumia,joskus myöhemmin saattaa tulla mieleen.Ei osaa aina soittaa kännykällä.

3

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hoidan itsenäisesti kaikki asiani ja harrastuksena kuntosalilla käynti, avantouinti. Sekä olen alkanut täyttää ristisanatehtäviä. Muistitesti ei mennyt hyvin. Jännitin koko testiä niin paljon, että olin jotenkin lukossa. Nyt odotan sitten tuleeko jatkotoimia tämän takia.

• Anonyymi00002

Olen monesti miettinyt muistitestiä ja sitä miten itse pärjään siinä.
      Olen lapsesta asti kärsinyt muistiongelmasta, en muista numerosarjoja, 2 numeroa muitsn mutta 3 jo haastavaa ja siitä useampi mahdoton.
      Kasvot ovat myös haastelliset, tottakai muistan tuttujen kasvot mutta uusien kasvojen oppiminen on haastavaa.
      Nimet ei pysy päässä.
      Toisaalta kun puhutaan rahasta niin ne pysyy mielessä.
      Muistan hyvin myös asioiden tapahtumat ja sovitut asiat.
      Äidinkielen kieliopit ovat täysin mahdottomia ja kertotaulut ei yksinertaisesti pysy päässä.

Kouluaikana matematikan opettaja suhtautui minuun kuin vähä-älyiseen, laittoi jopa soveltuvuustesteihin, no niiden tulos oli että suosittelevat opiskelua mahdollismman pitkään kun älyssä ei ollut mitään ongelmaa.

Eli takaisin muistitestiin, siin'ä saatetaan sanoa joitakin sanoja haastettelun alussa ja niitä kysytään lopussa, missaan tuollaiset testit heti kättelyssä.
      Sama juttu palapelin teossa, tunnissa saan ehkä 1 palan paikalleen, no meneehän ne lasten 10 palan palapelit mutta sellaiset satojen tai tuhansien palojen palapelit saa suosiolla unohtaa.
      Sama juttu korttipeleissä jossa tulee muistaa pelattuja kortteja, ei tule mitään.
      Nuorena kokeilin tupen peluuta ja sai kauheat haukut että miksi sinä tuota pelasit.

Mutta joo, tiedän oikean muistisairauden, äitini ja 2 tätiäni ja enoni on kuollut alzheimeriin ja 3 tädin alzheimer on edennyt jo aika pitkälle.

• Anonyymi00003

Muistitestiin huomenna 70 v muuten terve, epäilyä vaan josko muistiongelmaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27