Mahdollisuus onneen?

Anonyymi

Olen ihastunut erääseen naiseen, hän on kaunis, hän on itsenäinen, hän on lempeä, hän on.. No, voidin jatkaa listaa loputtomiin. Tavataan harvoin, kun tavataan vaikuttaaa että hän ehkä mahdollisesti olisi halukas tutustua minuun. Kuitenkin jänistän avutua hänelle ajatuksistani, ja se on epätodennäkoistä saan aloitteen aikaiseksi. Toivottavasti tavataan lähitulevaisuudessa, toivon että olen kerännyt itseni sen mennessä.

Onko kenelläkään kokemuksia ihastuksista jotka ovat tuntuneet/vaikuttaneet mahdottomuuksilta mutta kääntyneet mahdollisuuksiin (parisuhteeseen tai ystävyyteen)?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi se olisi mahdotonta, jos hän on halukas tutustumaan?

      • Anonyymi

        En ole varma jos hän on aidosti kiinnostunut tai vaan testailemassa minun mahdollisista ajatuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma jos hän on aidosti kiinnostunut tai vaan testailemassa minun mahdollisista ajatuksista.

        Jatka tutustumista että selviää.


    • Anonyymi

      Aloita kaveripohjalta, sullahan on mahdollisuus tavata häntä. Älä heti avaudu ihastumisesta tai tee aloitetta siihen suuntaan, voi tulla liikaa puskista. Tutustu häneen paremmin ja katso miten lähtee, mutta varo ettei mene ystävyyteen asti, muuten hän voi kokea tulleensa huijatuksi sun puolelta koska "esiinnyit" ystävänä. Siinä kohtaa kun olette kavereita, viestitä jotenkin esmes elekielellä ja ilmeillä että olet kiinnostunut hänestä muutenkin.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä ohje. Ap:n tilanne on ideaalinen, koska se mahdollistaa tutustumisen rauhassa ilman paineita. Kokemukseni pohjalta voin sanoa, että nimenomaan vastaavat vähitellen kehitellyt tilanteet yleensä tuottavat tulosta pidemmällä tähtäimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje. Ap:n tilanne on ideaalinen, koska se mahdollistaa tutustumisen rauhassa ilman paineita. Kokemukseni pohjalta voin sanoa, että nimenomaan vastaavat vähitellen kehitellyt tilanteet yleensä tuottavat tulosta pidemmällä tähtäimellä.

        "nimenomaan vastaavat vähitellen kehitellyt tilanteet yleensä tuottavat tulosta pidemmällä tähtäimellä"

        Anteeks mut toi on niin oksettava lause. En ainakaan itse ikinä haluaisi olla kenenkään "vähitellen kehittämän tilanteen tulos".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "nimenomaan vastaavat vähitellen kehitellyt tilanteet yleensä tuottavat tulosta pidemmällä tähtäimellä"

        Anteeks mut toi on niin oksettava lause. En ainakaan itse ikinä haluaisi olla kenenkään "vähitellen kehittämän tilanteen tulos".

        Tulipa tosiaan muotoiltua huonosti. Tarkoitin tuolla lausahduksella, että kokemukseni mukaan kestävämmät suhteet ovat yleensä syntyneet pidemmän tutustumisen pohjalta vähitellen kehittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "nimenomaan vastaavat vähitellen kehitellyt tilanteet yleensä tuottavat tulosta pidemmällä tähtäimellä"

        Anteeks mut toi on niin oksettava lause. En ainakaan itse ikinä haluaisi olla kenenkään "vähitellen kehittämän tilanteen tulos".

        Olen ap, käsitin lauseen ihan eri tavalla (en kuvottavalla/oksettavalla). Käsitin sen lähinnä siltä kantilta että pitkällä tähtäimellä on paremmat mahdollisuudet jos ei pidä kiirettä. Toisaalta, jos etenee hitaasti on minun mielestä isompi todennäköisyys että jää ”friendzoneen” sen sijaan että jutuata kehittyisi parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap, käsitin lauseen ihan eri tavalla (en kuvottavalla/oksettavalla). Käsitin sen lähinnä siltä kantilta että pitkällä tähtäimellä on paremmat mahdollisuudet jos ei pidä kiirettä. Toisaalta, jos etenee hitaasti on minun mielestä isompi todennäköisyys että jää ”friendzoneen” sen sijaan että jutuata kehittyisi parisuhde.

        No miten aloitteenteko etenee ap? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten aloitteenteko etenee ap? :)

        Ei tällä hetkellä mitenkään, en ole nähnyt häntä. Toisaalta ihan hyvä, en vielä tiedä miten lähestyä. Enköhän keksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällä hetkellä mitenkään, en ole nähnyt häntä. Toisaalta ihan hyvä, en vielä tiedä miten lähestyä. Enköhän keksi..

        Ota häneen yhteyttä ja sovi tapaaminen, mikä teitä kaikkia vaivaa, kun ette saa tehtyä aloitteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe