Opettajana

Anonyymi

Yläkoulunopena voisi ajatella, että siihen ei liity seksuaalisuutta.
Itse olen nauttinut kiihoittavista tunteista. En ole koskaan kajonnut oppilaisiin. Näin vanhempana olisi ehkä tehnyt mielikin. Onneksi olen pitänyt näppini kurissa.
Silti haaveilen muutamista kohtaamisista. Uhh.
Muutama leirikoulu muistuu mieleen. Pojat olivat tosi rohkeita uima-altaalla. Pelasimme aika fyysistä, lähekkäin olevaa leikki uimapallopeliä. Yksi oppilaistani kosketteli rohkeasti minua veden alla. En vastustellut. Vaikka olimme märässä ympäristössä, pilluni kostui nuoren pojan innokuudesta. Torjuin lähentelyn, mutta runkkasin kiivaasti huoneessani.
Nyt näitä mietin ja haaveilen .

11

631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin haluaisin kuulla opelta lisää. Postini on Googlen. .

    • Anonyymi

      Olen nyt jo eläkkeellä. Silti hormonit hyrräävät, viime aikoina enemmän kuin joskus aiemmin. Tuo mainitsemani leirikoulu oli Rodoksella 90-luvulla. Pojat olivat varsin kiinnostuneen oloisia minusta. Ainakin siltä tuntui. Olihan mukana vanhempia valvojana, mutta tunsin olevani kohteena.
      Oppilaat tosiaan pyysivät hotellin uima-altaalla peliin mukaan. Yksi pojista otti varsin rohkeasti kontaktia. Kun pallo oli minulla, hän tuli takaani tavoittelemaan palloa. Kädet rinnoillani eivät tavoitelleet palloa. Pojan kova kulli tuntui pyllyäni vasten. Pääsin aika luontevasti tilanteesta pois, mutten hirveästi vastustellutkaan seuraavia lähentelyjä. Kuuma ja kiimainen vesipallopeli jatkui. Ehkä itsekin koetin veden alla vahingossa pojan etumusta. Poika kävi varmaan kuumana. Itse kiihotuin kovin.
      Altaalla suihkun kautta huoneeseen. Sormetin itseni kyllä huolellisesti. Kiusoittelin kyllä oppilaitani myös pukeutumisellani. Varsinkin illallisille valmistauduin rohkeasti. Ehkä raotin vähän jalkojani turhankin reilusti.
      Nyt muistellessa vähän hävettää, mutta toisaalta kiihottaa.

      • Voisit laittaa viestiä, jos vielä hormonit hyrrää? Olen itsekin eläkkeellä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        hemery321 kirjoitti:

        Voisit laittaa viestiä, jos vielä hormonit hyrrää? Olen itsekin eläkkeellä.

        Hyr hyr hyr...


    • Anonyymi

      Opettaja aiheiset novellit kiihottavat. Luin taannoin vanhemman naisopettajan kuuman kertomuksen jälki-istunnon valvomisesta. Nyt en sitä enää löydä. Jarmo. Jotenkin siinä aistin samoja tunteita kuin itsessäni opena ollessa. Tuo leirikoulumuisto ei itsellänikään ole ainoa. Kuumottavaa on ajatella niitä kiimaisia muistoja. Olen muutaman kerran ollut sijaisena eläkkeellä ollessani. Kyllä tuntuu pojissa vieläkin löytyvän kiinnostusta vähän vanhempaankin naiseen.

      • Anonyymi

        Olisi kyllä kiihottavaa ottaa tämä seksileikkien teemaksi, minulla kypsemmät opettajanaiset ovat aina olleet fantasioiden keskipisteenä. Muistan monta kertaa kouluaikoinani, kun katselin ja fantasioin opettajistani. Kiinnostaiskos fantasioida lisää, ehkä jopa tutustua ja katsoa josko ikäerolla saisimme aikaiseksi tuon tuntemuksen uudelleen? Olen siis 38v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä kiihottavaa ottaa tämä seksileikkien teemaksi, minulla kypsemmät opettajanaiset ovat aina olleet fantasioiden keskipisteenä. Muistan monta kertaa kouluaikoinani, kun katselin ja fantasioin opettajistani. Kiinnostaiskos fantasioida lisää, ehkä jopa tutustua ja katsoa josko ikäerolla saisimme aikaiseksi tuon tuntemuksen uudelleen? Olen siis 38v mies

        Minkälaisia fantasioita on ollut. Niinkuin sanoin olen pitänyt näppini kurissa, enkä ole kajonnut. Mieli olisi tehnyt ja mahdollisuuksiakin. Läheisiä hipaisuja, ehkä kiusoittelua olen tehnyt. Nämä kieltämättä kiihoittavat.


    • Anonyymi

      Tule meille sijaiseksi. Voisin jäädä kanssasi jälki-istuntoon.👄🕓

    • Anonyymi

      Rehtori pyysi minua vetämään ilmaisutaidon kerhoa. Hetken harkittuani suostuin. Tänä keväänä valmistetaan muutama esitys.
      Odotan innolla mitä tulee tapahtumaan. Toisaalta odotan myös oppilaiden kohtaamista. Luulen, että kuumottavia sessioita on luvassa. Olen tietenkin jo hahmotellut kuinka edetään. Fyysistä kontaktiakin pitää harjoitella. Nyt jo vähän kuumottaa.
      T. Ope59

    • Anonyymi

      Tänä viikonloppuna se nyt sitten alkoi.
      Ilmaisutaidon luokka, 14 - 16 vuotiaita poikia ja tyttöjä, täynnä intoa. Muutamia nuoria vielä tukena nuoriso-ohjauksen puolelta. Esittäytyminen, tutustuminen, luottamusta, improa...tunnen olevani yksi tästä porukasta.

      Sitten yksi nuokkarin puolen pojista tulee luokseni.

      Moi, mä oon Pepe, olit meidän luokan mukana Rodoksella muinoin.

      Huh, siinä seisoi se kaveri, joka ysiluokkalaisena puristeli minua uima-altaalla. Hieman tipahdin,... No nyt muistan,.
      Mistä muistat?
      Hmm, ehkä aurinko ja kuumuus muistuttaa minua Rodoksella.
      Hieman jo kostui haaraväli, vedin kuitenkin session loppuun.
      Pikaisesti kotiin. Nyt tätä kirjoittaessa on jo vaikeaa. Toinen käsi housuissa, märkää ja lomaa..
      Kuinka tästä eteenpäin?
      Ope59

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe