Thaihieronta

Anonyymi

Ihmetyttää, kun poliisi ei ota mitään kantaa täällä rehoittavaan "thaihierontaan", tai paremminkin prostituutioon, se "hieronta" on vain hienompi sana asiasta, jokaisesta saa seksiä, hinnat noin 80-120€ pyytävät alkuun 150-200€ muta kun vähän tinkii, niin hinta putoo, ja se lisääntyy kuin kulovalkea. Lappeenrannassa on 7 paikaa ja Imatralla 5 paikaa. Näitähän pyörittää joku jostain muualta, naiset vaihtuu viikottain, muutamia on paikallisia. Nyt on ilmaantunut Rauhan hotellialueelle myös hierontapaikka, mistä saa seksiä, senverran asiasta tietoinen, että sen huoneiston omistaa Venäläinen hämäräbisnesmies, taitaa kuvioon kuulua myös huumeet. Siellä toimii kasi naista, toinen heistä myy myös itseään omasta asunnosta Lappeenrannassa. Hommahan toimii seuraavasti. Paikan omistaja pyörittää naisia viikottain eri paikkakunnilla, naiset maksaa tälle sutenöörolle hieronnasta 5-10€ ja seksistä 20-40€ loput jää naisille. Sit nämä kyseiset naiset kuittaa viellä Kelalta asumustuet ja toimeentulotuet. Osa naisista on jo melko iäkkäitä tämäkin Rauhassa toinen, mikä myös Lappeenrannassa toimii on jo 56v ilmoittaa iäkseen 32v, eli aikki on reilusti vanhempia miltä näyttää kuvissa. Että tämä on todellista harmaata taloutta. Yksi keino olisi tämän hillitsemiseksi, poistaa netistä seksitreffisivusto, samalla poistuisi koko Suomesta suuri määrä sutenöörien tänne tuomia naisia ympäri Eurooppa. Sihteeropisto kun poistui, lisääntyi seksitreffisivuille itseään myyviä naisia räjähdysmäisesti. Tälläkin hetkellä taitaa olla siellä noin 1600 ilmoitusta ympäri suomea, että aikamoinen määrä. Kyllä on naista tarjolla, että jos näistä jokainen myy itseään kerran viikossa 100,00€ se tekee 160,000,00€ ja vuodessa 8,3milj€ mutta eiköhän ne myy useammin, kuin kerran viikossa. Jää valtiolta iso verosumma saamatta. Että olisi verottajalla ja poliisilla tekemistä. Tähän lähteen olen saanut entiseltä, jo lopetaneelta "hierojalta"

16

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko jo testannut kaikki?

      • Anonyymi

        Saako laskea suuhun?


    • Anonyymi

      Ihmetyttää miksi kirjoitat soopaa.
      Anna ihmisten tehdä työtään ja etsi seksiseuraa muualta.
      Noista thaihieronta paikoista kun et ilmeisesti saanut ja siksi pitää mollata.
      Ahkeria iloisia työntekijöitä ovat.

    • Anonyymi

      Lopeta tuo nillittäminen, mitä se sulle kuuluu mitä muut tekevät, v..un pahvi.

    • Anonyymi

      NO onse tuokin kateuden aihe vai olisikos parempi sinunkin ITSE mennä ....ai niin kun et kelpaa kellekkään

      • Anonyymi

        Sivelyä monasti, harvoin hyvää hierontaa.
        Loppuhuipentuma vaihtelee, monesti vanhempi palveluntarjoja hoitaa rynkytyksen parhaiten.
        Kermat kourakuppiin periaatteella. Next.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivelyä monasti, harvoin hyvää hierontaa.
        Loppuhuipentuma vaihtelee, monesti vanhempi palveluntarjoja hoitaa rynkytyksen parhaiten.
        Kermat kourakuppiin periaatteella. Next.

        Kävin aikoinani säännöllisesti eräällä thaihierojalla, ja vähitellen ystävystyimme ja kertoilimme toisillemme omat elämäntarinamme. Hän hoiti työnsä moitteetta ja aina iloisena. Oli ihana tunne maata selällään alasti hänen käsittelyssään, jännittämättä, täysin hyväksyttynä ja hemmoteltuna. Hän sanoi lähettävänsä ylimääräiset tulonsa kotimaahansa omille vanhemmilleen, joten maksoin mielelläni hyvästä työstä.


    • Anonyymi

      Vahtikaa mieluummin Venäjältä tulevia huumeita ja rikollisia.
      Ne jotka ostaa venäläisten tupakat ym maksakoot itse kaikki sairaanhoitokulunsa tai menkööt Venäjälle hoitoon.
      Ei kuulu suomalaisten veronmaksajien maksaa.
      Thaimaalaiset naiset ovat iloisia ja energisiä. Eivät he väkisin ketään hiero.

    • Anonyymi

      Juu...ei tietenkään ! Monet talks....

      • Anonyymi

        Sain pari vuotta sitten hyvän suikin yhdeltä thaitytöltä. Ois kiva käydä uudelleen testaa miten tilanne ois nykyisin .


    • Anonyymi

      Jatkossa täytyy saada virallinen kuitti. Sinne lähetetään tarkkailijoita asiakkaiksi. Sakot on kovat jos syyllistyy vilppiin.

      • Anonyymi

        Jatkossa? Mistä lähtien perseen myynnistä on kuittia vaadittu? Ei valtio halua protituutio rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkossa? Mistä lähtien perseen myynnistä on kuittia vaadittu? Ei valtio halua protituutio rahaa.

        Onko Rasilassa jo oma hieromo?


    • Anonyymi

      Tarvittaisiin valtion bordellit. Se vähentäisi rikollista toimintaan. Tarpeet säilyy vaikka laissa lukisi mitä vaan. Rehellinen seksinmyyntiä tarvitsee vammaiset ym. Sitä on turha jeesustella.

      • Anonyymi

        Voisi olla kunnallista bisnestä ilotalot,voisi olla monelle köyhtyneelle kunnalle hyväkin tulolähde.
        Kirkonkylien naisköörit: feministit sun muut saattaisivat nostaa hulabaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla kunnallista bisnestä ilotalot,voisi olla monelle köyhtyneelle kunnalle hyväkin tulolähde.
        Kirkonkylien naisköörit: feministit sun muut saattaisivat nostaa hulabaloon.

        Paree toimia sillai privaatisti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe