Maisemapyöräilijän sää Pattayalla.

Anonyymi

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattaya 110, Hua Hin 111.

    • Anonyymi

      Kummasti sitä sensukkaa kiinnostaa Pattaya ja Pattayan ilmanlaadut ja toisten pyöräilyt. Miten nuo asiat liittyy sinun elämääsi muuten kuin kateutena?
      Viime vuonna kun Chiang Mai oli monta kuukautta lukemissa 160 niin se ei haitannut yhtään sinun sensein uraasi. Pattaya tuntuu haittaavan kovasti vaikka sinulla ei ole mitään tekemistä koko kaupungin kanssa eikä tule ikinä olemaan.

      • Anonyymi

        Lue antia, onko tilausta?


    • Anonyymi

      Resupetteri, resupetteri kummasti sitä resupeppua kiinnostaa Pattaya ja Pattayan ilmanlaadut ja toisten pyöräilyt. Miten nuo asiat liittyy sinun elämääsi muuten kuin kateutena? Viime vuonna kun Chiang Mai oli monta kuukautta lukemissa 160 niin se ei haitannut yhtään sinun resupepun uraasi. Pattaya tuntuu haittaavan kovasti vaikka sinulla ei ole mitään tekemistä koko kaupungin kanssa eikä tule ikinä olemaan, tai edes thaimaan kanssa, lieneekö ainoa motiivi kateus meille jotka asumme Thaimaassa, kun teidät ettet tule koskaan tänne pääsemään, kela ei vielä maksa vartijan ja hoitajan lue, autokuljettaja ja hovimestari, eikä kuopiolla ole niin paljon massia että valtionmielisairaalan autoon saisi polttoainetta muutakin lähimmälle suomen 7/11 joka on kyllä auki 24H thaimaassa, R kioski josta me veronmaksajat kustannamme munat ja kolat, etikkaa sinulle ei myydä.

      • Anonyymi

        Lerpan viikonloppu Vantalla taas lähestyy. Edelleen ihmettelen vain yhtä asiaa. Miten kenenkään sisuskalut kestää jatkuvaa juopottelua ja sekakäyttöä? Kun ottaa vielä huomioon että takuulla vetää korvikkeita, kun rahat ei riitä kunnon viinoihin, niin kyseessä on lääketieteellinen ihme.


      • Anonyymi

        vakkareista näyttäisi yksi olevan thaimaassa, resupersemies seikkailee suomessa kelakortin turvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpan viikonloppu Vantalla taas lähestyy. Edelleen ihmettelen vain yhtä asiaa. Miten kenenkään sisuskalut kestää jatkuvaa juopottelua ja sekakäyttöä? Kun ottaa vielä huomioon että takuulla vetää korvikkeita, kun rahat ei riitä kunnon viinoihin, niin kyseessä on lääketieteellinen ihme.

        Tuota olen resupeppu ihmetellyt itsekin, lähinnä suomen surkeaa avohoidon tasoa, kelan pitäisi pitää parempaa huolta omistaan 15v palstalla on jo aikamoinen osoitus heittelejätöstä, kaivaten vertaistukea, kun massi ei riitä thaimaan matkailuun tai oikeastaan mihinkään matkailuun paluu liipuun kuopioon just ja just, muista ostaa seuraavalla kerralla 7/11 suomen versiosta, vaikka lottokuponki, että saisit pikkaisen piristystä elämään, kerro taas henkilökunnalle terkkuja, palaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen resupeppu ihmetellyt itsekin, lähinnä suomen surkeaa avohoidon tasoa, kelan pitäisi pitää parempaa huolta omistaan 15v palstalla on jo aikamoinen osoitus heittelejätöstä, kaivaten vertaistukea, kun massi ei riitä thaimaan matkailuun tai oikeastaan mihinkään matkailuun paluu liipuun kuopioon just ja just, muista ostaa seuraavalla kerralla 7/11 suomen versiosta, vaikka lottokuponki, että saisit pikkaisen piristystä elämään, kerro taas henkilökunnalle terkkuja, palaillaan.

        Muista en tiedä mutta itse olen tälle palstalle ekan kerran kirjoittanut 2017. Jokaisen massi riittää Thaimaan matkailuun, jos sitä haluaa harjoittaa. Se on toinen luku miten rahaa käyttää, mutta jokaisella suomalaisella riittää jos tahtoa on.


    • Anonyymi

      Kappas vaan, hermoheikko alkoi laatimaan poistettavia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe