Tori.fi myydään kaikkea kenkiä laukkuja vaatteita pyöriä autoja ym osa aivan uutta
Mistä niitä tulee uskaltaako niitä ostaa
Uskaltaako ostaa
10
64
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta älä osta. Kaupasta saa toki.
- Anonyymi
Tavalliset ihmiset myy tarpeetonta pois,kasvotusten uskaltaa ainakin.oon ostanu ja myyny itekin ja hyviä löytöjä tehny😊
- Anonyymi
voipa tuolla olla varastettuakin tavaraa....
kannattaa pyytää aina kuitti nähtäväksi.- Anonyymi
Kukapa sitä vanhasta tavarasta kuitteja säilyttää.pakko ei oo ostaa
Kyllä aina tavara on tullut perille. Muutaman kerran on vaan ollut laadussa sanomista.
- Anonyymi
Mennyt niin vaikeaksi tuo ostaminen,kun ei edes puhelin numero näy,eivät kaikki ole niin harjaantuneita että osaisivat ostaa torista,minun taitoni eivät ainakaan riitä siihen.
- Anonyymi
Laittaa sp.kyllä se myyjä äkkiä soittaa kun rahantarvis,kaikki ei halua numperia jakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaa sp.kyllä se myyjä äkkiä soittaa kun rahantarvis,kaikki ei halua numperia jakaa.
Joo mut jos on rehellinen myyjä,voi kait tuon numeron nyt laittaa,tai ostaa prepaidin myyntiä varten!
- Anonyymi
Minä en osta enään,huijareita on,olen joutunut huijatuksi,en kylläkään isoja summia,mutta lopetin torin käytön kokonaan joten en suosittele kenellekkään.
- Anonyymi
Aloittaja vedättää hölmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322638- 111367
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371058- 45962
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20869Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44760
- 44746
- 46676