https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000005856934.html
Tätä stalkkajat (Supo) käyttä suomessa läppäristä tule käyttö kelvoton ei bootatavissa oleva brikki.😞
Haitta ohjelma (LoJax) myös joskus häviä läppäristä jälkiä jätämättä eli tuhoa itsensä.😞
Puhuttin jo vuonna 2016 mystisestä Computrace takaovesta kauan ennen kun LoJax saai kasvot.🙂
Stalkajien LoJax haitta ohjelma.
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha juttu, tosta on ainakin jo kolme eri variaatiota.
Uefibios oli paska keksintö.- Anonyymi
Huomasin kyll ja Totuus kuiteskin että W10 on suurin äänilatenssi kaisita nyky os:stä
- Anonyymi
Pakko, pois vaan windows 10
- Anonyymi
Ehkä opettelisin ensin kirjoittamaan, ennenkuin yrittäisin päteä?
- Anonyymi
Ehkä se on kaikille paras ratkaisu jos ei ole muuta sanottavaa kuin "opettelisit ...."
- Anonyymi
No mutta nyt on windowsin kybät sitten vaarassa.
- Anonyymi
Varmaan syytä poistaa windows.....
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä vaikuttaa....
Mulla on kahdeksan windowsia ja yksikään ei tulosta. tyyppivikako????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kahdeksan windowsia ja yksikään ei tulosta. tyyppivikako????
Kyse on kyttäämisestä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3753Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505