Mies ❤ Nautin eilen sun seurasta, nautin sun katsomisesta, kuuntelemisesta, kaikesta. Meidän välit oli niin helpot. Meidän välillä on kumma kemia. Puhuttiin kaikenlaista, hyvinkin hlökohtaista. Jälkikäteen miettii et olinko ihan hölmö😂 välillä. Jos olin niin se johtuu siitä että olen rakastunut ja sekoitat mun pään. On vaikea keskittyä puhumaan kun silittelet itseäsi, ja haluaisin vain tulla lähemmäs ja koskea. Yö meni valvoessa, töissä en saanut mitään aikaan tänään. Kaikkein pahinta että en näe sua tänään. Tunsin hetken jopa oloni hylätyksi😔Olikohan eilinen sulle liikaa, ja tarvitset aikaa miettiä tilannetta. Mulla on hirveä ikävä sua jokainen mimuutti.
Eilen niin ihana päivä
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit laittanut hälle viestin, ei se täällä perille mene.
- Anonyymi
Mies joka silittelee itseään. Kuulostaa oudolta?
- Anonyymi
Ihan luonnollinen reaktio silloin kun halutaan lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan luonnollinen reaktio silloin kun halutaan lähelle.
Haluaa kosketusta. Alitajuista toimintaa ;-)
hän mies, ei kyllä itseään silittele, en ole moista hänen puoleltaan nähnyt. mutta mikäli mua silittelis =) ois se enemmän kuin mukavaa toimintaa, alkuun =)
mutta kun ei mahdollista. harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5321736Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533