Ensimmäinen varsinainen tyttöystäväni oli kärsivällinen, rauhallinen ja kaikin puolin mukava ihminen, eli loistava valinta ensimmäiseksi seksikumppaniksi. Itse hän ei vielä suhteemme aikana paljoa seksistä saanut irti, mutta hänestä oli kivaa antaa minun nauttia. Hän sai ensimmäiset orgasminsa vasta kun olimme jo eronneet.
Rakastelukertamme alkoivat yleensä aina pitkällisellä esileikillä, mutta kerran tein poikkeuksen. Hän oli tullut luokseni ja makasi vierelläni vuoteellani. Hänellä oli yllään villapaita, pohjepituinen skottiruutuinen hame ja sen alla paksut sukkahousut, tai pikemminkin villahousut. Ei kovin seksikäs asustekokonaisuus siis, mutta vaatteita enemmän minua kiinnosti se, mitä oli niiden alla. Sujautin käteni hänen hameensa alle ja puristelin hänen alapäätään sukkisten läpi. Kysyin, saanko tulla hänen sisälleen hetkeksi. Hän myöntyi ja riisuin hänen sukkiksensa pois ja alushousut niiden mukana. Panin merkille, että hänen pillunsa näytti varsin kostealta esileikin olemattomuudesta huolimatta.
Laskin omat olohousuni alas ja työnnyin hänen sisäänsä. Hänen pienet häpyhuulensa olisivat helposti tulleet tielle, ellei hän olisi molemmin käsin levittänyt niitä syrjään. Se oli minusta erityisen hienoa, koska sillä hän todisti, että olin tervetullut hänen sisälleen.
Sen piti olla pelkkä vitsi: pari työntöä ja ulos. Ilman esileikkiä se ei ollut kunnollista rakastelua. Mutta kun tunsin kullini ympärillä hänen pillunsa joustavan tiukkuuden, lämmön ja liukkauden, en vain voinut vetäytyä pois. Se oli mahdotonta. Niinpä jatkoin työntelyä, kunnes laukesin hänen sisäänsä. Hän ei pannut pahakseen, surkutteli vain puolestani kun jouduin pian sen jälkeen lähtemään iltatöihin.
Ihan vitsillä vain...
Anonyymi
0
2891
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644182Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.101923Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840