Nyt onkin tie täynnä subaruja ja hondia. Kesätainion asemista kyttääjät joutuivat vaihtamaan vaihtoasemiin koska viinat ja campingit alkoi loppua. Muutama kyttääjä jäi kesätainiolle kun eivät päässeet humalatilasta johtuen autolle saakka, toki ajamaan olisivat pystyneet mutta ei kunto riittänyt autolle saakka.
🐜...🚾
Lepolantiellä nähty SUURI susi
8
156
Vastaukset 8
- Anonyymi
Lopeta sinä nyt heti tuo viskin sieppailu, tai Puhakansalmen näkki tulee ja syös sinut kaikkine karvoineen suureen suuhunsa.
- Anonyymi
Pysyttele siellä autotallidsasi hitsaamassa subarun ruostereikiä, äläkä puutu ihmisten asioihin.
P.S. muista laittaa reilu kerros masdaa ettei jussi eihoselta ostamasi kiinalaisen mig- hitdauskoneen lankamällit tipu tielle. Onhan se hauskannäkäistä saymaa kun langan pätkiä tököttää kuin siiöin selässä piikit.
Oöetko tietoinen että boxermoottoriin pitää vaihtaa molemmille puolin moottoria öljyt, ai et tiennyt, no muista seuraavalla kerralla sitten.
- Anonyymi
Taas tessu karannut minulta, säikyt lajia tunnistamattomat ei koiraa erota sudesta.
- Anonyymi
Porshen moottorriin pittää vaehttoo yläpiän kanpi ja kulettajalle natsitervehykell varustettu koppalakki. Tosin siinä suattaa männä Suomen mustilaesen ajurinlakkikkii.
- Anonyymi
Mikä on kanpi? Onko se lukihäiriöisellä missä tarkoituksessa?
- Anonyymi
Pääpumpun vastaiskukone leikkasi heti alkukilometreissään öljynpuutteessa kiinni.
🐒
Ja sitä paitsi.
🐄🐷🐖🐗🐽
Sieraimesi eivät ole kauniit, ne vaativat pesua.
🚿🛀
Ei silti, ettetkö jonkun moinen kelpo olisi. Jatka vaan. 😜😝 - Anonyymi
Susi on taas nähty. Ajoi pitkin Lepolantietä Subarulla, kyydissä Komu ja pienet lapset. Yritettiin perään mutta Honda ei starttaa. 🦍
- Anonyymi
Susi muistaa kotirannan? hirvitarjoilut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562