Millaiset miehet ajaa tai haluaa ajaa mersulla

Anonyymi

1. Liki 60v ukot(tai enemmän), asuinpaikkaan katsomatta
2. Pahimmat lantapaukut, kaikki nuorista vanhoihin.
3. Mustalaiset
4. Jokunen akka joiden tarkoitus on viestiä uramenestystään vaikka siinä ei mitään erityistä hurraamista olisikkaan.
5. Luonteeltaan rehvän sorttiset.

Kaikki tuntemani mersukuskit kuuluvat johonkin näistä ryhmistä.

57

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laadukasta menoa suosivat.
      Kuulutko itse tuohon 2seen?

      • Anonyymi

        En mihinkään näistä ryhmistä, siksi koe mersua itselleni sopivaksi

        T:aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mihinkään näistä ryhmistä, siksi koe mersua itselleni sopivaksi

        T:aloittaja

        Tunnet sitte vaan aika vähän mersuilla ajavaa porukkaa.


      • Anonyymi

        Mersu oli laadukas viimeksi jotain 70-luvulla. Nykyiset on todella huonolaatuisia.


    • Anonyymi

      Viimeisen päätepisteen löytäneet istuu nahkasohvilla.

    • Anonyymi

      6. velttomunaiset

      Voitte pitää varmana tietona T:peräkylän plikka

    • Anonyymi

      Vanhemmat Miehet tietää kokemuksestaan mikä auto takaa laadun.
      Mersu ei todellakaan ole pappojen auto, se on rikkaiden auto.

      Bemmipojulle tiedoksi että Mersulla enemmän urheilu malljeja kun bimmyllä ja jokaisessa kaksi kertaa enemmän tehoa kun bimmyn parhaassa mallissa ja tasan tarkkaan laadukkaampi.

      • Anonyymi

        Täytyy kyllä kompata ite vaihdoin bemarin mersuun ja on kyllä hieno auto!


    • Anonyymi

      E220 vuosimalli 2017.
      Ikää 34v, valmistuspäällikö.

      • Anonyymi

        En vielä ole ennen kuullutkaan mistään valmistuspäälliköstä ja kyllä sentään oma tittelinsä pitäisi osata kirjoittaa oikein.

        T: ei mersua, eikä tule
        mies 37v, vuoropäällikkö
        23500€ asuntolainaa jäljellä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo, sellainen olen!


    • Anonyymi

      Mersuilla halutaan ajaa, ei jouduta ajamaan kuten esim Tojolla.

      • Anonyymi

        No Mersullahan ajetaan usein kodin ja korjaamon väliä. Toyotalla ajetaan sitten muuallakin ja vähiten korjaamolle, siinä se ero näitten autojen välillä.


    • Minun täytyy sitten olla luonteeltani rehvän sorttinen, tai sitten tuo "liki" ykköskohdassa on käytössä minulle tuntemattomassa merkityksessä.

      Minkäköhänlainen on "rehvän sorttinen". Googlaus väittää synonyymiksi sanalle uhkea, mutta ei se oikein auta. Uhkea luonne? Hmm...

      • Eiku, olihan siellä muitakin synonyymejä: loistava, edustava, hieno, komea, loistelias, muhkea, näyttävä, pramea, suurenmoinen, uhkea, uljas, upea, ylellinen, ylväs...

        Kiitos. Itsekehuna tuo olisi ollut jo ehkä vähän liikaa, mutta otetaan vastaan kun tarjotaan.


    • Anonyymi

      Vastaan tuohon otsikkoon: Massimiehet ajavat Mersulla. Muut haluaisivat ajaa, mutta ei ole massia.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Arvo laskee kuin lehmän häntä, niin massiahan se todellakin vaatii, varsinkin kun uuteen vaihtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Arvo laskee kuin lehmän häntä, niin massiahan se todellakin vaatii, varsinkin kun uuteen vaihtaa!

        Minusta Mersu on vähän sellaisen törkyturpaisen maansiirtourakoitsijan ajoneuvo.
        Rahaa toi on, kun veronmaksu on vähän soveltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Arvo laskee kuin lehmän häntä, niin massiahan se todellakin vaatii, varsinkin kun uuteen vaihtaa!

        Minulla uuden E-sarjan "riisselimersun" hinta laski (romahti/putosi/syöksyi...) 3 vuodessa 60k€ - 45k€, en tosin tiedä, minkä vastaavan hintaisen loisto-automallin hinta olisi laskenut vastaavassa ajassa vähemmän? Tuolla 15t€ saa toki jo jonkulaisen kulkineen, jota autoksi ei voi kutsua. mutta senkin arvo olisi laskenut, jos ehjänä olisi pysynyt, alle 3t€.


    • Anonyymi

      46-vuotias merimies Kotkasta ja CLK, joten johonkin ryhmään kuulutaan.

    • Anonyymi

      Tuntuu että ihmiset pitäisivät minua jonain lesoilijana jos nyt uuden mersun hankkisin. Varaa olisi, mutta enpä tiedä haluanko niitä kateellisia katseita katsella päivästä toiseen...

      • Anonyymi

        Sanoisinko tähän, että vihata voi kuka vaan mutta kateus pitää ansaita.


    • Anonyymi

      Mt pellen TROOOOL TRÖÖÖÖÖL massapostausta palsta täyteen. . Tästä se sairas mieli tykkää. . huomiota huomiota mistään en saa huomiota.. .täääl olen massapostaus kingi.. TROOOOOL

    • Anonyymi

      Minä olen nuorekas. Ajan TSI DSG vokkelolla. Riisikipot jätän kauppaan koska niillä ei voi ajaa nautinnollisesti.

    • Anonyymi

      Suhteettoman kallis auto.
      Ja kalliit huollot.

      Ajaisin mieluusti mersulla mutta hinta-laatu ei kohtaa.

      Skodassakaan ei ehkä laatu ole maailman paras, mutta hinta ja käyttökulu on kohtuullisempi. Jos vielä oppisivat tekemään jakopään kuten vm82 corollassa oli.

      -vwagner

      • Anonyymi

        Kaikkien etu, ettei Mersua osta ihminen, jolla ei ole siihen varaa. Perhekin taatusti kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien etu, ettei Mersua osta ihminen, jolla ei ole siihen varaa. Perhekin taatusti kiittää.

        Köyhälle kaikki on kallista...


      • Anonyymi

        Viimeisen kolmen vuoden aikana Meseeni vaihdettu öljyjen lisäksi pyyhkijän sulat... onko joku auto laadukkaampi?
        Skodaa ei voi samassa lauseessa mainita... purkamoiden menevin artikkeli on VAG konsernin DSG arpalaatikko (joissakin autoissa sitä kutsutaan vaihdelaatikoksi), niitä ei löydy mistään varastosta, kaikki menee heti kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen kolmen vuoden aikana Meseeni vaihdettu öljyjen lisäksi pyyhkijän sulat... onko joku auto laadukkaampi?
        Skodaa ei voi samassa lauseessa mainita... purkamoiden menevin artikkeli on VAG konsernin DSG arpalaatikko (joissakin autoissa sitä kutsutaan vaihdelaatikoksi), niitä ei löydy mistään varastosta, kaikki menee heti kaupaksi.

        DACIA


    • Selvitä ajatusta hieman, tarkoitatko Mersun ostamista vai sen huolto-ohjelman mukaista huoltamista?
      Minulle tulee kohta vuosi täyteen ja 26.000 km ajoa W212 vm. -16 mersulla -kokonaiskilometrit 83.000.
      Tavanomaisen vuosihuollon lisäksi olen joulukuussa vaihdattanut akun. Vanha akku olisi toki normiajoon riittänyt, mutta tarvitsen siinä tehdasasennuksena ollutta Webastoa tämän tästä.
      Katsastus on edessä vasta syksyllä, joten en vielä tiedä, paljonko etupään niveliä menee.
      En pidä sen huoltomenoja sen suurempina kuin millään muullakaan autolla.

    • Anonyymi

      Olen ajatellut, että seuraavaksi ostan 2011 mallisen tai uudemman e-mallin 300-350 tkm ajetun. Kuvittelen mb;n olevan hiljaisen ja mukavan ajettavan. Olisi mukuva kuulla kokemuksia. Tiedän kyllä, että 700 sarjalaiset bmw;t ovat hiljaisia, mutta niiden käyttökulut lienevät kalliita.

    • Anonyymi

      Itse olen vasta 26v ja ajelen E sarjan mersulla vm 09, 350 CDI

    • Anonyymi

      Monenlaista porukkaa jo ajelee mutta kateelliset vain haaveilevat. Kaikki mitä rikkaammilla on mutta itsellä ei ole saa tekemään typeriä alotuksia eri Suoli24 palstoille.

    • Anonyymi

      Minulla jo neljäs sprintteri menossa ja kaikki vain halvan ostohinnan vuoksi.

    • Anonyymi

      Joku kommentoi, että vain rahamiehet ajavat mersuilla. No varmaan on näinkin, että ne paremman luokan mersut ovat heidän kulkupelejään.
      Mutta käytetyt esim. e-sarjalaiset ovat lähes kenen tahansa hankittavissa.

    • Anonyymi

      Jaa joku 26v pojan kloppi ostanu tollasen mersun joopa joo, isi sen on maksanu. Tollasilla pojan klopeilla ei ole varaa tommosiin autoihin, isi maksaa nii mikäs siinä

      • Anonyymi

        Oletko ollenkaan lähetyksessä mukana mersujen nykyisestä hintatasosta.
        Jos on töissä, kuka tahansa voi kyseisen -09 350cdi E mersun hankkia.
        Haloo!! Auto on 11 vuotta vanha, tuonti on painanut noiden hintoja alas tosi paljon.

        Emme elä enää -80 tai -90 lukua.

        Sitäpaitsi 26 vuotias ”pojankloppi” voi olla opiskellut ja hyvissä hommissa tai muuten vaan normaalipalkkainen.
        Herää jo tähän päivään! Kyllä kateus on kamalaa...


    • Anonyymi

      Aika suppea on sinulla tuo ystäväpiirisi.

    • Anonyymi

      Ostin jotain kivaa eläkevuosiksi, E200 2017 exclusive, 200 000km hinta 26000, upeissa maaleissa, huippu siisti, nahkaa, parhaat kyydit, kävin testaa myös Bemarin ja Audin, mutta Mersu oli paras !

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä valinta!


    • Anonyymi

      Ajelin vkl 400km yhteen menoo W211 sedan kompresson mersulla, 163hv automaatti..

      Oli kyllä miellyvät ja ja ottaa 2 markkaa riittävän nopeasti. Hiljainen ääni ja tasainen vääntö alhaalta, hyvä jarrut.

      Ottaisin autoksi jos samalaisen löytäisi, eli 15v ikäinen ja 100tkm yhden henkilön käyttämä , aivan kuin tehtaalta tullut pyöränkantteja myö ten, keulassa ei mitään kiveniskua.

      Sedan on hyvännäköinen vs vastaava farmari. Muissa malleissa farmarista löytään omaan makuun paremman ja tilat.

      • Anonyymi

        Tässä on huoltokulut 2005-2020

        Öljyt ja suodattimet n. 1.5v vuoden välein 10tkm, olisiko 50€
        Käsivahaus autoglymillä punainen kulta kerran kesässä, ja kestää vuoden.

        Automaattilaatikon öljynvaihdo suodatin peräoljyt 80tkm kohdalla. Vaihteistoöljyt oli kuin uudet, peräöljyt tummat. Suodatin ei enää uusi. 250€

        3kpl polttimoita on vaihdettu

        jarrut alkuperäiset, paljon pintaa paloissa.

        Ilmastointilaite on täytetty 2017 ensimmäisen kerran ja ei kuulema ollut kuin 50g vajaus, käytössä ei huomaa eroa.

        Kulut aika pienet vai mitä ja vielä voimansiirron tärkeät ölpät uusittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on huoltokulut 2005-2020

        Öljyt ja suodattimet n. 1.5v vuoden välein 10tkm, olisiko 50€
        Käsivahaus autoglymillä punainen kulta kerran kesässä, ja kestää vuoden.

        Automaattilaatikon öljynvaihdo suodatin peräoljyt 80tkm kohdalla. Vaihteistoöljyt oli kuin uudet, peräöljyt tummat. Suodatin ei enää uusi. 250€

        3kpl polttimoita on vaihdettu

        jarrut alkuperäiset, paljon pintaa paloissa.

        Ilmastointilaite on täytetty 2017 ensimmäisen kerran ja ei kuulema ollut kuin 50g vajaus, käytössä ei huomaa eroa.

        Kulut aika pienet vai mitä ja vielä voimansiirron tärkeät ölpät uusittu

        Ja ketä kiinnostaa sadut ja tarinat??


    • Anonyymi

      Minä taas olen tavallinen työssä käyvä keskiikäinen nainen ja minulla toinen suomimersu ajossa. JA mielelläni maksan hieman extraa ,että olen jättänyt enemmän rahaa suomeen ja työllistänyt suomalaisia. Jos kaikki ajattelisivat samoin niin meillä menisi kansakuntana vieläkin paremmin.

    • Anonyymi

      Kaikkeen tavalliseen on varaa, ellei ryyppää!
      Se vasta kallista on!

    • Anonyymi

      väyrys mersulla, vaikka vanha onkin on hauska ajaa, muutamalla tonnilla ei mukavampaa ja hiljaisempaa autoa saa.

    • Anonyymi

      Sellaiset vastenmielisen luonteen omaavat , joista muut pysyvät kaukana. Ammattina kaivinkone kuski, yms. vähän kouluja käyneet, joilla alemmuus kompleksi parempiansa ja fiksumpia kohtaan.

    • Anonyymi

      daciamiehet

      mersuissa samat moottorit

    • Anonyymi

      Varakkaat tai autoista välittävät ajaa Mesellä.
      Köyhät itsetunnottomat autoista ymmärtämättömät ajaa Toyotalla.

    • Anonyymi

      7. Sellaiset, joilla ei ole tarve selitellä.

    • Anonyymi

      Varakkaat porvarit

    • Anonyymi

      Melko varmasti ihan kaikenlaiset ihmiset, onhan johtotähdellä sen verran legendaarinen maine ja on monen tavoitteena joskus omistaa. Itse en kuulu noihin edellämainittuihin. Oma kokemukseni rajoittuu vuokramersuihin. Pienet ei kummoisia mutta C-sarjasta lähtien alkaa meno maistua kuskin penkillä. Arvostan merkkiä joka tapauksessa vaikka tuskin koskaan hankin sellaista itselleni.

    • Anonyymi

      Oikeat miehet ja naiset ajavat Mersuilla. Oletetuista en mene takuuseen.

    • Anonyymi

      Ne ajaa Mersulla, joilla on siihen varaa. 😊

      • Anonyymi

        Mersu on hyvä auto mutta Veho on syvältä.


    • Anonyymi

      Mercedes-Benz М274 -moottori otettiin ensimmäisen kerran tuotantoon vuonna 2012. M270: n pohjalta rakennetut suunnittelijat kuitenkin muokkasivat mallia ottaen huomioon aikaisemmat puutteet ja ajan vaatimukset. M274 on sama nelisylinterinen suoraruiskutusmoottori, vain se asennetaan pituussuunnassa. Muita eroja edeltävään malliin ovat seuraavat:

      Ajoituskäyttöön on asennettu kestävä ketju, joka on suunniteltu 100 tuhannen kilometrin ajoon.
      Muokattu ajoitusjärjestelmä antaa moottorin toimia oikein laajalla kierroslukualueella.
      Päivitetty polttoainejärjestelmä, joka tarjoaa paremman sumutuksen ja sen seurauksena paremman polttoaineen palamisen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe