1. Liki 60v ukot(tai enemmän), asuinpaikkaan katsomatta
2. Pahimmat lantapaukut, kaikki nuorista vanhoihin.
3. Mustalaiset
4. Jokunen akka joiden tarkoitus on viestiä uramenestystään vaikka siinä ei mitään erityistä hurraamista olisikkaan.
5. Luonteeltaan rehvän sorttiset.
Kaikki tuntemani mersukuskit kuuluvat johonkin näistä ryhmistä.
Millaiset miehet ajaa tai haluaa ajaa mersulla
57
1520
Vastaukset
- Anonyymi
Laadukasta menoa suosivat.
Kuulutko itse tuohon 2seen?- Anonyymi
En mihinkään näistä ryhmistä, siksi koe mersua itselleni sopivaksi
T:aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mihinkään näistä ryhmistä, siksi koe mersua itselleni sopivaksi
T:aloittajaTunnet sitte vaan aika vähän mersuilla ajavaa porukkaa.
- Anonyymi
Mersu oli laadukas viimeksi jotain 70-luvulla. Nykyiset on todella huonolaatuisia.
- Anonyymi
Viimeisen päätepisteen löytäneet istuu nahkasohvilla.
- Anonyymi
6. velttomunaiset
Voitte pitää varmana tietona T:peräkylän plikka - Anonyymi
Vanhemmat Miehet tietää kokemuksestaan mikä auto takaa laadun.
Mersu ei todellakaan ole pappojen auto, se on rikkaiden auto.
Bemmipojulle tiedoksi että Mersulla enemmän urheilu malljeja kun bimmyllä ja jokaisessa kaksi kertaa enemmän tehoa kun bimmyn parhaassa mallissa ja tasan tarkkaan laadukkaampi.- Anonyymi
Täytyy kyllä kompata ite vaihdoin bemarin mersuun ja on kyllä hieno auto!
- Anonyymi
E220 vuosimalli 2017.
Ikää 34v, valmistuspäällikö.- Anonyymi
En vielä ole ennen kuullutkaan mistään valmistuspäälliköstä ja kyllä sentään oma tittelinsä pitäisi osata kirjoittaa oikein.
T: ei mersua, eikä tule
mies 37v, vuoropäällikkö
23500€ asuntolainaa jäljellä
- Anonyymi
"Vastaus oli yksiselitteinen: itsekeskeiset miehet, jotka ovat riidanhaluisia, omapäisiä, epäsympaattisia ja epäempaattisia, omistavat huomattavasti muita useammin Audin, BMW:n tai Mercedeksen kaltaisen statusauton."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/03b35641-76b5-4af5-8cbd-203949231377- Anonyymi
Joo, sellainen olen!
- Anonyymi
Mersuilla halutaan ajaa, ei jouduta ajamaan kuten esim Tojolla.
- Anonyymi
No Mersullahan ajetaan usein kodin ja korjaamon väliä. Toyotalla ajetaan sitten muuallakin ja vähiten korjaamolle, siinä se ero näitten autojen välillä.
Minun täytyy sitten olla luonteeltani rehvän sorttinen, tai sitten tuo "liki" ykköskohdassa on käytössä minulle tuntemattomassa merkityksessä.
Minkäköhänlainen on "rehvän sorttinen". Googlaus väittää synonyymiksi sanalle uhkea, mutta ei se oikein auta. Uhkea luonne? Hmm...Eiku, olihan siellä muitakin synonyymejä: loistava, edustava, hieno, komea, loistelias, muhkea, näyttävä, pramea, suurenmoinen, uhkea, uljas, upea, ylellinen, ylväs...
Kiitos. Itsekehuna tuo olisi ollut jo ehkä vähän liikaa, mutta otetaan vastaan kun tarjotaan.
- Anonyymi
Vastaan tuohon otsikkoon: Massimiehet ajavat Mersulla. Muut haluaisivat ajaa, mutta ei ole massia.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Arvo laskee kuin lehmän häntä, niin massiahan se todellakin vaatii, varsinkin kun uuteen vaihtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Arvo laskee kuin lehmän häntä, niin massiahan se todellakin vaatii, varsinkin kun uuteen vaihtaa!
Minusta Mersu on vähän sellaisen törkyturpaisen maansiirtourakoitsijan ajoneuvo.
Rahaa toi on, kun veronmaksu on vähän soveltavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla uuden E-sarjan "riisselimersun" hinta laski (romahti/putosi/syöksyi...) 3 vuodessa 60k€ - 45k€, en tosin tiedä, minkä vastaavan hintaisen loisto-automallin hinta olisi laskenut vastaavassa ajassa vähemmän? Tuolla 15t€ saa toki jo jonkulaisen kulkineen, jota autoksi ei voi kutsua. mutta senkin arvo olisi laskenut, jos ehjänä olisi pysynyt, alle 3t€.
- Anonyymi
46-vuotias merimies Kotkasta ja CLK, joten johonkin ryhmään kuulutaan.
- Anonyymi
Tuntuu että ihmiset pitäisivät minua jonain lesoilijana jos nyt uuden mersun hankkisin. Varaa olisi, mutta enpä tiedä haluanko niitä kateellisia katseita katsella päivästä toiseen...
- Anonyymi
Sanoisinko tähän, että vihata voi kuka vaan mutta kateus pitää ansaita.
- Anonyymi
Mt pellen TROOOOL TRÖÖÖÖÖL massapostausta palsta täyteen. . Tästä se sairas mieli tykkää. . huomiota huomiota mistään en saa huomiota.. .täääl olen massapostaus kingi.. TROOOOOL
- Anonyymi
Minä olen nuorekas. Ajan TSI DSG vokkelolla. Riisikipot jätän kauppaan koska niillä ei voi ajaa nautinnollisesti.
- Anonyymi
Suhteettoman kallis auto.
Ja kalliit huollot.
Ajaisin mieluusti mersulla mutta hinta-laatu ei kohtaa.
Skodassakaan ei ehkä laatu ole maailman paras, mutta hinta ja käyttökulu on kohtuullisempi. Jos vielä oppisivat tekemään jakopään kuten vm82 corollassa oli.
-vwagner- Anonyymi
Kaikkien etu, ettei Mersua osta ihminen, jolla ei ole siihen varaa. Perhekin taatusti kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien etu, ettei Mersua osta ihminen, jolla ei ole siihen varaa. Perhekin taatusti kiittää.
Köyhälle kaikki on kallista...
- Anonyymi
Viimeisen kolmen vuoden aikana Meseeni vaihdettu öljyjen lisäksi pyyhkijän sulat... onko joku auto laadukkaampi?
Skodaa ei voi samassa lauseessa mainita... purkamoiden menevin artikkeli on VAG konsernin DSG arpalaatikko (joissakin autoissa sitä kutsutaan vaihdelaatikoksi), niitä ei löydy mistään varastosta, kaikki menee heti kaupaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisen kolmen vuoden aikana Meseeni vaihdettu öljyjen lisäksi pyyhkijän sulat... onko joku auto laadukkaampi?
Skodaa ei voi samassa lauseessa mainita... purkamoiden menevin artikkeli on VAG konsernin DSG arpalaatikko (joissakin autoissa sitä kutsutaan vaihdelaatikoksi), niitä ei löydy mistään varastosta, kaikki menee heti kaupaksi.DACIA
Selvitä ajatusta hieman, tarkoitatko Mersun ostamista vai sen huolto-ohjelman mukaista huoltamista?
Minulle tulee kohta vuosi täyteen ja 26.000 km ajoa W212 vm. -16 mersulla -kokonaiskilometrit 83.000.
Tavanomaisen vuosihuollon lisäksi olen joulukuussa vaihdattanut akun. Vanha akku olisi toki normiajoon riittänyt, mutta tarvitsen siinä tehdasasennuksena ollutta Webastoa tämän tästä.
Katsastus on edessä vasta syksyllä, joten en vielä tiedä, paljonko etupään niveliä menee.
En pidä sen huoltomenoja sen suurempina kuin millään muullakaan autolla.- Anonyymi
Olen ajatellut, että seuraavaksi ostan 2011 mallisen tai uudemman e-mallin 300-350 tkm ajetun. Kuvittelen mb;n olevan hiljaisen ja mukavan ajettavan. Olisi mukuva kuulla kokemuksia. Tiedän kyllä, että 700 sarjalaiset bmw;t ovat hiljaisia, mutta niiden käyttökulut lienevät kalliita.
- Anonyymi
Itse olen vasta 26v ja ajelen E sarjan mersulla vm 09, 350 CDI
- Anonyymi
Monenlaista porukkaa jo ajelee mutta kateelliset vain haaveilevat. Kaikki mitä rikkaammilla on mutta itsellä ei ole saa tekemään typeriä alotuksia eri Suoli24 palstoille.
- Anonyymi
Minulla jo neljäs sprintteri menossa ja kaikki vain halvan ostohinnan vuoksi.
- Anonyymi
Joku kommentoi, että vain rahamiehet ajavat mersuilla. No varmaan on näinkin, että ne paremman luokan mersut ovat heidän kulkupelejään.
Mutta käytetyt esim. e-sarjalaiset ovat lähes kenen tahansa hankittavissa. - Anonyymi
Jaa joku 26v pojan kloppi ostanu tollasen mersun joopa joo, isi sen on maksanu. Tollasilla pojan klopeilla ei ole varaa tommosiin autoihin, isi maksaa nii mikäs siinä
- Anonyymi
Oletko ollenkaan lähetyksessä mukana mersujen nykyisestä hintatasosta.
Jos on töissä, kuka tahansa voi kyseisen -09 350cdi E mersun hankkia.
Haloo!! Auto on 11 vuotta vanha, tuonti on painanut noiden hintoja alas tosi paljon.
Emme elä enää -80 tai -90 lukua.
Sitäpaitsi 26 vuotias ”pojankloppi” voi olla opiskellut ja hyvissä hommissa tai muuten vaan normaalipalkkainen.
Herää jo tähän päivään! Kyllä kateus on kamalaa...
- Anonyymi
Aika suppea on sinulla tuo ystäväpiirisi.
- Anonyymi
Ostin jotain kivaa eläkevuosiksi, E200 2017 exclusive, 200 000km hinta 26000, upeissa maaleissa, huippu siisti, nahkaa, parhaat kyydit, kävin testaa myös Bemarin ja Audin, mutta Mersu oli paras !
- Anonyymi
Erittäin hyvä valinta!
- Anonyymi
Ajelin vkl 400km yhteen menoo W211 sedan kompresson mersulla, 163hv automaatti..
Oli kyllä miellyvät ja ja ottaa 2 markkaa riittävän nopeasti. Hiljainen ääni ja tasainen vääntö alhaalta, hyvä jarrut.
Ottaisin autoksi jos samalaisen löytäisi, eli 15v ikäinen ja 100tkm yhden henkilön käyttämä , aivan kuin tehtaalta tullut pyöränkantteja myö ten, keulassa ei mitään kiveniskua.
Sedan on hyvännäköinen vs vastaava farmari. Muissa malleissa farmarista löytään omaan makuun paremman ja tilat.- Anonyymi
Tässä on huoltokulut 2005-2020
Öljyt ja suodattimet n. 1.5v vuoden välein 10tkm, olisiko 50€
Käsivahaus autoglymillä punainen kulta kerran kesässä, ja kestää vuoden.
Automaattilaatikon öljynvaihdo suodatin peräoljyt 80tkm kohdalla. Vaihteistoöljyt oli kuin uudet, peräöljyt tummat. Suodatin ei enää uusi. 250€
3kpl polttimoita on vaihdettu
jarrut alkuperäiset, paljon pintaa paloissa.
Ilmastointilaite on täytetty 2017 ensimmäisen kerran ja ei kuulema ollut kuin 50g vajaus, käytössä ei huomaa eroa.
Kulut aika pienet vai mitä ja vielä voimansiirron tärkeät ölpät uusittu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on huoltokulut 2005-2020
Öljyt ja suodattimet n. 1.5v vuoden välein 10tkm, olisiko 50€
Käsivahaus autoglymillä punainen kulta kerran kesässä, ja kestää vuoden.
Automaattilaatikon öljynvaihdo suodatin peräoljyt 80tkm kohdalla. Vaihteistoöljyt oli kuin uudet, peräöljyt tummat. Suodatin ei enää uusi. 250€
3kpl polttimoita on vaihdettu
jarrut alkuperäiset, paljon pintaa paloissa.
Ilmastointilaite on täytetty 2017 ensimmäisen kerran ja ei kuulema ollut kuin 50g vajaus, käytössä ei huomaa eroa.
Kulut aika pienet vai mitä ja vielä voimansiirron tärkeät ölpät uusittuJa ketä kiinnostaa sadut ja tarinat??
- Anonyymi
Minä taas olen tavallinen työssä käyvä keskiikäinen nainen ja minulla toinen suomimersu ajossa. JA mielelläni maksan hieman extraa ,että olen jättänyt enemmän rahaa suomeen ja työllistänyt suomalaisia. Jos kaikki ajattelisivat samoin niin meillä menisi kansakuntana vieläkin paremmin.
- Anonyymi
Kaikkeen tavalliseen on varaa, ellei ryyppää!
Se vasta kallista on! - Anonyymi
väyrys mersulla, vaikka vanha onkin on hauska ajaa, muutamalla tonnilla ei mukavampaa ja hiljaisempaa autoa saa.
- Anonyymi
Sellaiset vastenmielisen luonteen omaavat , joista muut pysyvät kaukana. Ammattina kaivinkone kuski, yms. vähän kouluja käyneet, joilla alemmuus kompleksi parempiansa ja fiksumpia kohtaan.
- Anonyymi
daciamiehet
mersuissa samat moottorit - Anonyymi
Varakkaat tai autoista välittävät ajaa Mesellä.
Köyhät itsetunnottomat autoista ymmärtämättömät ajaa Toyotalla. - Anonyymi
7. Sellaiset, joilla ei ole tarve selitellä.
- Anonyymi
Varakkaat porvarit
- Anonyymi
Melko varmasti ihan kaikenlaiset ihmiset, onhan johtotähdellä sen verran legendaarinen maine ja on monen tavoitteena joskus omistaa. Itse en kuulu noihin edellämainittuihin. Oma kokemukseni rajoittuu vuokramersuihin. Pienet ei kummoisia mutta C-sarjasta lähtien alkaa meno maistua kuskin penkillä. Arvostan merkkiä joka tapauksessa vaikka tuskin koskaan hankin sellaista itselleni.
- Anonyymi
Oikeat miehet ja naiset ajavat Mersuilla. Oletetuista en mene takuuseen.
- Anonyymi
Ne ajaa Mersulla, joilla on siihen varaa. 😊
- Anonyymi
Mersu on hyvä auto mutta Veho on syvältä.
- Anonyymi
Mercedes-Benz М274 -moottori otettiin ensimmäisen kerran tuotantoon vuonna 2012. M270: n pohjalta rakennetut suunnittelijat kuitenkin muokkasivat mallia ottaen huomioon aikaisemmat puutteet ja ajan vaatimukset. M274 on sama nelisylinterinen suoraruiskutusmoottori, vain se asennetaan pituussuunnassa. Muita eroja edeltävään malliin ovat seuraavat:
Ajoituskäyttöön on asennettu kestävä ketju, joka on suunniteltu 100 tuhannen kilometrin ajoon.
Muokattu ajoitusjärjestelmä antaa moottorin toimia oikein laajalla kierroslukualueella.
Päivitetty polttoainejärjestelmä, joka tarjoaa paremman sumutuksen ja sen seurauksena paremman polttoaineen palamisen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384