Milloin uuden palvelukeskuksen avajaiset?

Anonyymi

Kahvia, pullaa ja kuohuviiniä. Soittoa ja ja juhlapuhe.

14

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja ilmaiset liput/ arvonta lääkärin vastaanotolle 20 kävijälle

    • Anonyymi

      Avajaisethan oli jo edellisvuojen toukokuussa, kun piti avata. Kai ne sillon jo poksautteli samppanjat.

    • Anonyymi

      Toivoisin että kaikki hoitoalantyöntekijät valittaisiin huolella. Ei edes harjoitteluun juoppoja ja rikosrekisterin omaavia. Viimeinenki maine menee tältä kylältä. Voisiko tätä kunnanhallituksessa käydä läpi? mikä toisi asukkaita kylälle? Ainakin turvalliset hoitajat olisi iso positiivinen asia vanhuksille ja lapsille.

      • Anonyymi

        Kovasti vuotaa Kreikan raja tällä hetkellä , että jospa sieltä tulisi hoitajia Sinulle.

        Ne pojat osaa silittää kyllä osastolla valojen sammuttua peiton alta semmoisista paikoista, mihin Sinä et ole vuosikymmeniin koskenut.


    • Anonyymi

      Tänään oli tutustumispäivä. Miltä näytti, kun en päässyt tulemaan?

      • Anonyymi

        Onko yhden hengen huoneet ja onko hyvät patjat. Voiko ruuan tilata kuin ravintolassa sillä kyllä nykypäivän potilailla on aivan erilaiset tarpeet. Ei käy enää pirtaan jos samaa ruokaa tuputetaan kaikille. Hyvä mieleinen ruoka myös parantaa sairaat.
        Vai onko Ristijärven hoivaosasto suunniteltu sänkypotilaille joilta ei kysellä mielipiteitä.
        Onko siellä myös leivoskahvio jos tulee pitkästä matkasta tervehtimään sukulaismiestä. Ei olla nähty pariinkymmeneen vuoteen mutta tuli soitettua serkkupojalle ja kehoitti käymään. Rakas pappa on jo heikossa kunnossa ja meillä serkkupojan kanssa on rahat vähissä. Aloin jo katella uutta autoa.


    • Anonyymi

      On työntekijävajausta näemmä kovin kun haussa monjaita paikkoja Attendolla. Mahtaakohan jäähä tyhjilleen?

      • Anonyymi

        Minä olen eläkkeellä oleva hoitaja, ottaiskohan hyö minut töihin jos on Attendolla pulaa. Ai että Attendo on palkanmaksaja? Kunta säästää pitkän euron tällä hommalla.
        Miulla on elämänkokemusta ymmärtää vanhaa ihmistä. Hourupäinen saattaa pyöriä vessassa kun ei tunnista enää vessanpyttyä, niinpä osaan antaa ämpärärin johon mummo voi lorottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen eläkkeellä oleva hoitaja, ottaiskohan hyö minut töihin jos on Attendolla pulaa. Ai että Attendo on palkanmaksaja? Kunta säästää pitkän euron tällä hommalla.
        Miulla on elämänkokemusta ymmärtää vanhaa ihmistä. Hourupäinen saattaa pyöriä vessassa kun ei tunnista enää vessanpyttyä, niinpä osaan antaa ämpärärin johon mummo voi lorottaa.

        Mitä mitä mitä, ajoin kylän läpi ja olin kuullut Ristijärven isosta hankkeesta. Uusi palvelutalo, vai mitä kaikkea se onkin niin olisi luullut pienen kunnan maalaismaiseman laitoksen olevan nätin värinen. Mutta ei, omaa harkintaa ei ole osattu käyttää vaan varmaankin annettu rakentajan määritellä ulkonäkö.
        Eli, joko sillä pytingillä on nimi?
        Minusta sille sopii MANALA. Eikö siellä pidä majaa myös päiväkoti, lapsista nimi olisi tosi cool. Vanhukset sinnittelisi kodeissaan kun kukaan ei halua joutua Manalaan, säästetään laitosmaksuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mitä mitä, ajoin kylän läpi ja olin kuullut Ristijärven isosta hankkeesta. Uusi palvelutalo, vai mitä kaikkea se onkin niin olisi luullut pienen kunnan maalaismaiseman laitoksen olevan nätin värinen. Mutta ei, omaa harkintaa ei ole osattu käyttää vaan varmaankin annettu rakentajan määritellä ulkonäkö.
        Eli, joko sillä pytingillä on nimi?
        Minusta sille sopii MANALA. Eikö siellä pidä majaa myös päiväkoti, lapsista nimi olisi tosi cool. Vanhukset sinnittelisi kodeissaan kun kukaan ei halua joutua Manalaan, säästetään laitosmaksuissa.

        Helvetin esikartanoitahan nämä tällaiset palvelukodit on, tai kenties taivaan eteisauloja, riippuen siitä, kuinka veisuu on sujunut täällä ajassa. Niin, yksisuuntainen on se tulevaisuus, kaksilla rattailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin esikartanoitahan nämä tällaiset palvelukodit on, tai kenties taivaan eteisauloja, riippuen siitä, kuinka veisuu on sujunut täällä ajassa. Niin, yksisuuntainen on se tulevaisuus, kaksilla rattailla.

        Hävetkää kommenteistanne. Hoidatteko itse omaisenne kun ovat siinä kunnossa etteivät pärjää kotona. Palvelutaloissa saavat hyvän hoidon, turvan ja huomion. Käykää joskus katsomassa, jos läheisenne hoidossa tiedä milloin itse siellä makaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävetkää kommenteistanne. Hoidatteko itse omaisenne kun ovat siinä kunnossa etteivät pärjää kotona. Palvelutaloissa saavat hyvän hoidon, turvan ja huomion. Käykää joskus katsomassa, jos läheisenne hoidossa tiedä milloin itse siellä makaatte.

        Hyvän hoidon, turvan ja huomion. Sitä saamme odottaa ja nähdä kuinka se Ristijärvellä luonnistuu, ylikasallisten korppikotkarahastojen vetäessä välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän hoidon, turvan ja huomion. Sitä saamme odottaa ja nähdä kuinka se Ristijärvellä luonnistuu, ylikasallisten korppikotkarahastojen vetäessä välistä.

        Kun sama porukka siirtää asennettaan nuorempiin niin kylläpä parissa vuodessa asenneilmasto muuttuu hälläväliä asenteeksi. Sama kotihoidossa. Valitettavasti ne kirkkaat tähdet vaan jää varjoon joita mummot ja papat odottaa käynnille. Äänekkäimmät ja usein asennevammaiset liehittelee pomoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sama porukka siirtää asennettaan nuorempiin niin kylläpä parissa vuodessa asenneilmasto muuttuu hälläväliä asenteeksi. Sama kotihoidossa. Valitettavasti ne kirkkaat tähdet vaan jää varjoon joita mummot ja papat odottaa käynnille. Äänekkäimmät ja usein asennevammaiset liehittelee pomoja.

        Onnentupa näkköö olevan sen helvetin esikartanon nimi. No eipä ulkonäkö tosiaankaan houkuttele, pelottaa paremminkin. Miksi sen seinät on tervattu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe