Mitä se parviainen luulee?

Anonyymi

Parviaisella aika isot luulot itsestään, nyt pyrkimässä siikalatvan kunnanjohtajaksi, ei taida meriitit riittää, liekö jo mainekkin mennyt näillä tempuillaan...

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei päässyt sinnekään, ei tullut kutsua jatkohaastatteluun toiselle kierrokselle. Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Pidin Ullaa ihan hyvänä"tyyppinä"mut nää parin vuoden aikaset jutut kyllä muuttanu kokonaan kuvan tästä naisesta.eipä tarvi enään haaveilla pääsevän eduskuntaan.saa kattoa peiliin syy löytyy sieltä

• Kyllä ulla on viimeisetkin mahikset tyrmännyt epäkypsällä käytöksellään.Ei eduskunnassa käynti tee hänestä yhtään parempaa kuin on ollut tähänkin asti.Nyt lapsellinen valittaminen vie loputkin jatko mahdollisuudet.Kemiat kun pitää pelata ja olla sosiaalinen ja miellyttävä henkilö johtoasemissa,sitä ei ullalta löydy.

• Anonyymi

Ei hänellä minun mielestä ole mihinkään johtotehtävään liekkö opettajakisijaan enään,eduskunnassa (IHMETTELIN MITEN PÄÄSI)ei suutansa saanut auki (liekkö poromiehet aikoinaan saaneet Ullan edukuntaan?

• Anonyymi

Ennen eduskuntavaaleja oli ihan mukava, ymmärtäväinen ym.kun tuli valituksi nii muuttu ylimieliseksi ja kylmäksi.ikävää että kusi nousi päähän,nyt makselee sitte sitä....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5452
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3902
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1862
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1853
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1670
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1641
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1584
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40