Viksu auto

Anonyymi

Kokemuksia ko. Liikkeestä. Tekivät sähköpostiin tarjouksen autokaupasta, kauppahetkellä kakisti kaupan. Tarjouksia tuli 3kpl ja olisin maksanut pyydetyn hinnan. Eka. Autokauppa joka peru mustaa valkoisella kaupan. HÄVETKÄÄ..

17

7892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...???

• Anonyymi

Se on niin että kaupoille. Joo. Hah. On varmaa kun kaupat pamahtaa kohilleen niin siitä se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin että kaupoille. Joo. Hah. On varmaa kun kaupat pamahtaa kohilleen niin siitä se menee.

Okei...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei...?

Mikähän tuonkin tarinan totuus oikeasti on..kun kysymys ihmisen mollaamisesta tai liikkeen mustamaalauksesta niin on oma lehmä ojassa..Totuus on usein ihan muuta usein..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tuonkin tarinan totuus oikeasti on..kun kysymys ihmisen mollaamisesta tai liikkeen mustamaalauksesta niin on oma lehmä ojassa..Totuus on usein ihan muuta usein..

Mimä pyysin yhestää kaupasta että teeppä hyvä tarjous mulle mantariineista. Kauppias alko uhkailemasn vartijalla. Minä kusin kostoksi tahallani housuuni kaupassa niin leni kaupan lattia kuseen. Kyllä mahto herra kauppiasta ottaa päähän.

• Anonyymi

tolokun miehiä oon tehny muutaman kaupan vaihtanu ja myynyt mitä on sovittu niin kaikki on ok autot on vähän kalliinnäpäköitä mutta ovat vähä ajettuja ja siistejä eikun kaupoille vaan

• Anonyymi

Hyvä, että tuli ilmi, just olin aikeissa ostaa Golfin

• Anonyymi

Onkohan tämä auto sekoilu mennyt liian pitkälle ,kun huimat kakaratkin vaan tolkuttaa autoa ikkunan alla.Johtuuko tuo joensuun vesijohtovedestä vai onko porukka jotenkin vinoa itäsuomessa..Päässä pyörii vain ja ainoastaan peltikoslat.

• Anonyymi

Minulla myös sama kokemus. Sovitut autokaupat jo hintaa ja toimitusta myöden, mutta peruivat kaupan. Minunkin mielestäni saisivat hävetä.

• Anonyymi

Sovittu autokauppa peruuntu mulla kerran kun ostaja ei hyväksynä sitä, kun takapenkillä oli kakki. Vaikka kakki lauloi kauniisti siinä penkillä ja sanon, jotta ei tarvitse ejes radiota autossa, kun kakki laulaa niin kauniisti. Niin ei kun kaupat peruvat. Roistoja sanon minä.

• Anonyymi

Heiltä ostanut kian ja oli hyvä ostos pitkiin aikoihin siisti ja edullinen käyttöauto.

• Anonyymi

Sitten tarinan loppupuolella söit oman kakkisi. Illalla kotonasi (roska-astiassa) söit (toisesta roska-astiasta) kerättyä paahtoleipää ja levitit vielä senkin päälle omaa kakkiasi.

• Anonyymi

Onkos nämä niitä helppoja kauppoja, ostetaan näkemättä auto ja myydään näkemättä eteenpäin. Omistus suoraan uudelle ostajalle ja rahatukku välittäjälle käteen, ai pitikö olla kuitti.

• Anonyymi

Onko paikalla päivystystä ? Neljä kertaa käynyt pihassa ja ketään ei ole paikalla.

• Anonyymi

Olen kateellinen viksulle.hyvä auto kanta ottaa koville

• Anonyymi

kauppa oli helppo mutta kohde elämäni paskin. joutunut kärsimään ja suomalaisena kun ei osaa inttää ja vaatia niin takkiin tuli aika roimasti....

• Anonyymi

Kerro lisää?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6212
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      92
      2793
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1781
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      38
      1472
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1015
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      928
    8. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    9. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    10. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    Aihe