Toyota on innostava auto

Anonyymi

Kämmeneni hikoavat, tunnen kihelmöintiä ja poskeni alkavat punoittaa jo kun ajattelenkin Toyotallani ajoa mutta varsinainen nautinto on kun ajan Toyotallani. Usein ajan aivan huvikseni ja täysin päämäärättömästi vain nauttiakseni Toyotani mukavuudesta, hyvistä ajo-ominaisuuksista jne. Parasta on kun ajan mutkaista ja mäkistä tietä ja Toyotan penkki hyväilee minua ja minä käytän vaihdekeppiä hellästi mutta määrätietoisesti, se on onnea.

12

<50

Vastaukset

• Halvat ovat hullun huvit. Parempi jatkaa vaan sitä Kansanvaunun vaihdekepin runkutusta niin kauan kuin öljyä moottorissa piisaa. Lähes kaikki uudet Toyotat ovat automaatteja.

• Hauskaa kettuilua Toyotahönölle Toyotan ominaisuuksista.

• Kyllä siinä kämmenet hikoavatkin, jo pelkästä ajatuksesta että joutuisi Toyotan rattiin. Hyi olkon, älä pelottele tuollaisilla jutuilla.

• Näin on mutta kun vaikka skootan rattiin pääsee niin sepä on sellaista häpeää mitä kauheampaa ei voi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on mutta kun vaikka skootan rattiin pääsee niin sepä on sellaista häpeää mitä kauheampaa ei voi olla.

Älä yritä peitellä kateuttasi, kasva ja voit ehkä saada itsellesi laadukkaa ja mukavn Skodan.

• Minä, yksi ja sama, kirjoitin kaikki nämä tämän ketjun viestit.

• Miten olet onnistunut tuon allesi saamaan? Eihän rahattomat yleensä mitään saa tässä elämässä...Muuta kuin pikavippien merkeissä, mutta kait ne luottorajat on siinäkin....

• Turha on Teron pyristellä kun on servattu 10-0.

• Anonyymi kirjoitti:

Turha on Teron pyristellä kun on servattu 10-0.

Ja sinun CV:si on niin mikä?...Ai niin... Ei mikåän...

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinun CV:si on niin mikä?...Ai niin... Ei mikåän...

Sinun CV:si on kirjoitettu WC:n seinälle.

• Skodaeinari taas solvaa Toyotaa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei näin Lidl! Ei! Ei! Ei!

Voi ei. Älkää lähtekö tähän leikkiin! Ei mitään sovelluskorttipeliä! // Lidl aikoo tuoda asiakkailleen etukortin – bonuksista ei vielä tietoa // http
      Maailman menoa
      190
      4790