kadulla tai jossain? Käydään eri kaupoissa varmaan. Liikutko sä vaan autolla täällä päin, ettei suhun voi kadulla törmätä? Lasin läpi en erota enkä tunnista. Mulla on nyt megatarve päästä sun lähelle.
Miksei me nähdä koskaan sattumalta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä?missä kaupungissa?mies?nainen?
- Anonyymi
miestä mun kaupungissa
sama kauppa, jaloilla kuljetaan =)
- Anonyymi
Oletko taas ollut minäminäminä esillä koko päivän?
- Anonyymi
Omassa kylässä kävelen 4h päivässä. Isossa kaupassa käyn autolla mutta vasta ysin jälkeen. Pienemmässä kaupassa käyn harvemmin.
- Anonyymi
Mun pitää varmaan muuttaa lähemmäksi, että voin sua nähdä kävellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitää varmaan muuttaa lähemmäksi, että voin sua nähdä kävellen.
Kun joskus sujautat yhteystiedot minulle, niin ei tarvitse lähemmäksi muuttaa. Kun voidaan ehkä muuttaa samaan osoitteeseen. 🤗
- Anonyymi
Omasta puolesta sanon ettei ole ketään kenet haluaisin nähdä sattumalta. Menneet ovat menneitä, eikä niihin ole takaisinpaluuta. Ihan uusia kasvoja katsellaan nyt.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät ettei aloittaja ole niitä sun uusia kasvoja. Kylläpä sitä nyt tunnistellaan kun halutaan olla se kaikkein kaivatuin. Sivusta.
- Anonyymi
Ei meillä mitään menneisyyttä olekaan yhdessä sen kaa jolla kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tiedät ettei aloittaja ole niitä sun uusia kasvoja. Kylläpä sitä nyt tunnistellaan kun halutaan olla se kaikkein kaivatuin. Sivusta.
Ei voi olla kun en itsekään ole vielä nähnyt sellaista joka todella kiinnostaisi. Uudet kasvot tarkoittavat sellaista jota ei ole vielä koskaan nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla kun en itsekään ole vielä nähnyt sellaista joka todella kiinnostaisi. Uudet kasvot tarkoittavat sellaista jota ei ole vielä koskaan nähty.
Ok, no siinä tapauksessa aloitus oli tottakai sulle :D kenelle muullekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi tosi mukava, jos antasit tunnisteen, etten turhaan toivoisi sun näkemistä enää koskaan jos hän oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi tosi mukava, jos antasit tunnisteen, etten turhaan toivoisi sun näkemistä enää koskaan jos hän oot.
Turha kysellä tuolta 23.07 tunnisteita. Se hokee vaan "tuttu vakituinen työpaikka", "lopettakaa kertominen", "tätä ei ole ymmärretty" yms.
- Anonyymi
Niinpä. Lähikauppa rules
- Anonyymi
Kyllä tulisi tarpeen itselleni, monestakin syystä. Nyt ei tartte edes kohdata ketään. Mutta täällä missä minä asun,ei ole edes lähikauppaa lähellä ja täällä ketään tapaa edes vahingossa. Pitäisi soitella ja tungeilla.
Juuh ei mun tyylistä lainkaan. - Anonyymi
Mä taas tykkään lähikaupoista. Helppoa ja mukavaa. Mutta voisin mä toisen perässä juosta vaikka maailman ääriin..
- Anonyymi
Teen ostokset työpaikan kaupungissa joten
- Anonyymi
niin mä arvelinkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771