Aina ei joko onnistu tai ei kiinnosta, on kiire, menkat, tai känni iskee päälle ja ei seiso.
Saatteko toisiltanne kumminkin "palveluksia" jos itsellä on kaamea himo päällä. Miten hoidatte toiselle kumminkin orgasmin ja saatte paineet purettua? Saatteko aina hoitoa, kun pyydätte, vaikka puolisolla olisi asiaan jokin este?
Millaisia vasteettomia palveluksia teette toisillenne?
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä, seksi kuollut kokonaan tästä liitosta jo vuosia vuosia sitten.
Meillä toimii hyvin niin että voi tyydyttää toisen, jos itseä ei juuri huvita. Minä vaimoa leluilla ja vaimo minua käsin ja suulla. Usein kuitenkin käy niin että toinenkin syttyy mukaan. Myös runkkaaminen toisen vieressä on meillä ok, joka tosin usein vaihtuu naimiseksi kun alkaa himottaa.
- Anonyymi
Nainen saa meillä hyväilyä, silittelyä ja hierontaa ja suuseksiä aina kun pyytää ja pyytämättäkin. Pilluun ei saa koskea kuin kielellä tai munalla. Joskus kiireisenä aamuna nuolen hänet tyytyväiseksi.
Omat vastapalvelukset ei ole ihan samaa tasoa. Harvoin ottaa suihin, tai ei koskaan tuollaista aamu tai iltasuikkaria, eikä koske munaan käsin. Antaa sitten kyllä tyhjentää paineet pilluun, vaikka ei olisi ihan mukanakaan. Sanoo suoraan, että hoida vaan itsesi. Menkkojen aikana sitten joskus harvoin suoraan perseeseen.
Minusta seksissä on tärkeä pitää molemmat tyytyväisenä, aina kun seksiä haluttaa, että ei tarvisi mennä vieraisiin tai runkkailla puutteessa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!652232Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka891471La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt141304- 1111143
- 1011062
- 107842
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko54712Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus267615- 60592
- 38584