Saako kaikkia elintarvikkeita viedä Thaimaahan omaan käyttöön? Voisiko joku linkata sivun, jos on rajoitteita Matkustaja vientiin?
Kiitos
Elintarvikkeita Thaimaahan v.2020
18
1641
Vastaukset
- Anonyymi
Saat viedä, mutta eri asia miten thaimaalainen viranomainen suhtautuu omavaraisuuteen. Thaimaa ei tunnetusti hyväksy mitään ilmaista ulkomaalaisilta. Thaimaa haluaa hyötyö kaikin mahdollisin keinoin ulkomaalaisista.
- Anonyymi
Ei taatusti saa, ei mihinkään maahan , nykyisin Viola-juusto on yksi Suomen kielletyimmistä vientiartikkeleista. Aivan mahdoton myrkky.
- Anonyymi
Kannattaa maistella taikkujen sulatejuustoja, ovat nykyisin ihmeen hyviä, Valio on vaikeuksissa laatuasioissa. Vielä 2000 luvun alussa taikuilla tuskin oli edes omaa sulatejuustotuotantoa, siellähän ei paljon leipää vielä silloin syöty, nykyään on.
Ja on myös ylipainoisiakin nykyisin, sitä se elintaso teettää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa maistella taikkujen sulatejuustoja, ovat nykyisin ihmeen hyviä, Valio on vaikeuksissa laatuasioissa. Vielä 2000 luvun alussa taikuilla tuskin oli edes omaa sulatejuustotuotantoa, siellähän ei paljon leipää vielä silloin syöty, nykyään on.
Ja on myös ylipainoisiakin nykyisin, sitä se elintaso teettää.En ole Thaimaassa nähnyt muita kuin uusiseelantilaisia juustoja ja olen siellä sentään käynyt pian viidenkymmenen vuoden ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on myös ylipainoisiakin nykyisin, sitä se elintaso teettää.Eihän siellä ole kunnollista leipää. Kaikki makeata puppua.
Vaikka se joidenkin mielestä on junttimaista ottaa Suomesta leipää mukaan, otan monesti Reissumiestä. Thai naisetkin pitää reissumiehestä. - Anonyymi
Kun putini kielsi Violan tuonnin, niin rusat ryntäs Lappeenrantaan hamstraamaan Violaa
- Anonyymi
Puppelipojat voivat viedä Tummelia vapaasti omaan käyttöön.
- Anonyymi
bumba kertoi että huasta saa tummelia ja tom of finland kalentereita.
- Anonyymi
Suomibaarissa joku valitti taannoin, että häneltä takavarikoitiin Oltermannit Suvarnabhumin tullissa.
- Anonyymi
Ei jumalauta, ootteko samaa pelleporukkaa millä aina naureskellaan esim. Australian rajalla ohjelmassa? Jos ei pärjää paikallisilla elintarvikkeilla niin kannattaa pysyä vaan kotona.
- Anonyymi
Oletko kuullut joskus allergioista? Keliakia on mm. Hyvin rajoittava ” jumalauta”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut joskus allergioista? Keliakia on mm. Hyvin rajoittava ” jumalauta”
No syö saatana kanaa ja nuudeleita, jos keliakia vaivaa. Vai pitääkö jotain gluteenitonta olutta rahdata mukana, jos ei ilman kaljaa pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No syö saatana kanaa ja nuudeleita, jos keliakia vaivaa. Vai pitääkö jotain gluteenitonta olutta rahdata mukana, jos ei ilman kaljaa pärjää.
Äitee laittaa minulle eväät koko matkan ajaksi. Siksi minä kyselen rajoituksista .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitee laittaa minulle eväät koko matkan ajaksi. Siksi minä kyselen rajoituksista .
Muista ottaa hernerokkaa pussissa mukaan, niin pierukin haisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ottaa hernerokkaa pussissa mukaan, niin pierukin haisee
Kiitos vinkistä. Täytyypi kokeilla. Äitee saa ostaa rokat valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Täytyypi kokeilla. Äitee saa ostaa rokat valmiiksi.
Liiterissä 1,5 e hyvää suomalaista sulatejuustoa, tukkimiestä, ei koskenlaskijaa, on hyvöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiterissä 1,5 e hyvää suomalaista sulatejuustoa, tukkimiestä, ei koskenlaskijaa, on hyvöö
Löytyykö ruisleipee ja Hookoon sinistä?
- Anonyymi
Heaven-On-Cheese taikkujuustoja löytyy ainakin Jompparin kaupoista, tuolla itse vanhan Thaimaan puolella en ole osannut niitä kaivata, mitä ole käynyt. Saattaa olla niin farakiruokaa, etteivät viitsi jaella kaikenmaailman siannaihin hutsuloihin ja vastaaviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822