Ruusaa auttamassa

Moi mä oon Juuso. Mullon upee luokkakaveri Ruusa. Oikeesti se on Rosa, mut sitä sanotaan Ruusaks.

Olin ollut jo monta vuotta samalla luokalla Ruusan kanssa, mutta ei oltu kuitenkaan mitenkään läheisiä. Oli kyllä jotakin läpällä juteltu, muttei mitään syvällistä. Siksi yllätyinkin Ruusan asiasta.

"Kerrotko ihan suoraan, tykkääkö miehet enemmän luomusta vai posliinista?" Ruusa kuitenkin esitti kysymyksen niin asiallisesti ja ujostelematta, että käsitin heti, ettei se ollut läppä. Siksi vastasin yhtä asiallisesti.

"Miesten enemmistö pitää posliinista, mutta joidenkin mielestä luomu tai lyhennetty luomu on parempi. Perusoletus on siis posliini, mutta sitten mieheltä pitää ekakerran jälkeen kysyä, kumpaa hän pitää parempana. Vauhtiviivat ja pienet mustat kolmiot voi jättää laskuista alkuunsa."

"Jos ei iho kestä tai ei muuten pysty pitämään täyttä posliinia, niin voi leikata myös sentin, puolen, pituiseksi niin, että kauneus näkyy. Kaunein on tasaisesti samanpituinen, vain reunoilta voi ehkä olla posliini. Minkäänlainen muotoilu ei lisää kauneutta."

Ruusa sanoi, että näin hän oli arvellutkin, mutta kysyi varmuuden vuoksi. "Mutta sitten on toinen kysymys. Tarvitsisin apua, mutta minusta tuntuisi hankalalta, jos avustaja olisi nainen. Minulla on kyllä sisko ja tyttökavereita, muttei veljeä. Voisitko sinä auttaa vaikeammissa kohdissa?"

Yhtään miettimättä vastasin, että olen aina valmis auttamaan. Ruusa sanoi että torstaisin pääsemme koulusta jo klo12. Sisko menee koulusta suoraan klo 15 tanssitunnille, ja on sillä puoli viiteen, tulee dösällä ja on kotona vasta viiden jälkeen. Fossiilit tulee töistä viideltä. Meillä on siis viisi tuntia.

Sanoin, että on kaksi menetelmää, Veet-voide ja partahöylä. Kumpaa kokeillaan? "Meillä onkin Veetiä kainalokarvoja varten, joten kai se. Huomenna varaudu, että menemme suoraan meille."

Meillä oli vielä koulua tänään keskiviikkona. Ruusa istui luokassa kauempana minusta, mutta aina kun katsoin häntä, hän soi minulle ystävällisen katseen. Ruusasta oli tullut täydellinen kaunotar. Ehdottomasti kaunein koko luokasta. Ihmettelin vain, miksi hän oli pyytänyt minua.

Seraavana päivänä menimme koulun jälkeen heti Ruusan kotiin. Ensi töikseen hän napsautti saunan lämpiämään. Lämpiäminen kesti kolme varttia. Joimme kahvia söimme ja juttelimme. Kahvin jälkeen menimme saunaan. Minulla seisoi. Ruusa sanoi, ettei kannata olla moksiskaan. Se on vain terveen miehen merkki ja merkki siitä, että pidän hänestä. Hän on vain imarreltu.

Otimme löylyt ja peseydyimme. Sitten työhön. Vilkaisin voidepakkaukseen. Näytti olevan 3 minuutin laatua. Pyysin Ruusaa pyllistämään minuun päin. Näky oli sanoinkuvaamattoman hekumallinen, mutta karvoja ei ollut vaikeissa paikoissa, ei peräaukon ympärillä.

Sanoin Ruusalle, että riittää siis, jos hän asettuu selälleen ja jalat levälleen. Lauteilla olikin päänalus. Jätimme oven raolleen. Levitin voidetta huolellisesti Ruusan koko kauneudelle. Koko ajan minulla seisoi, niin että pakotti. Kun minuutit olivat kuluneet, kaavin pakkauksen mukana tulleella lastalla voiteen pois, ja sanoin, että loput täytyy huuhtoa vedellä.

Kysyin, miksi Ruusa oli valinnut minut auttamaan, kun apua ei olisi edes tarvinnut. Ruusa sanoi: "Se onkin SINUA varten. Olen jo aikaa kiinnittänyt huomiota, kuinka asiallinen ja miehekäs olet. Suoraan sanoen, haluan sinut omakseni, mutta vain jos tahdot. Tiedätkö mitä? Olen jo valmiiksi syönyt kuukauden e-pillereitä sitä varten, jos haluat työntää kalusi minun sisääni.

Ja minä halusin. Työnsin valmiiksi seisovan kullini hänen posliiniinsa. Saimme mahtavan orgasmin.

2

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkei me oltu vielä kovin vanhoja, Ruusan ja omat vanhempani hiffasivat, että meidän seurusteluumme kuului koko repertuaari. Kävin päivittäin Ruusalla ja Ruusa meillä, ja jos suoraan sanotaan, yhtymässä. Niillä oli iso omakotitalo, Ruusalla oma huonekin, joten jäin usein yöksi. Niin siinä sitten kävi, että asuin siellä.

      Käytiin lukio ja mentiin ammattikorkeakouluun. Jo sitä ennen tutustuttiin ruotsinlaivalla toiseen pariin, Mandiin ja Elmeriin, jotka tulivat hyvin toimeen keskenään ja meidän kanssa. Meistä tuli hyvät ystävät. Jo heti tavattaessa tanssilattialla olivat avomielisiä. Mandi kertoi, ettei hänellä ole aluspöksyjä ja on aivan täysin sheivattu.

      Minulla nousi kyrpä pystyyn. Oli se tanssiessa hiukan kiusallista, mutta Mandi veti minut niin lähelle, että tuskin muut huomasivat. Sain sanotuksi, että kas kun sattui, ei ole Ruusallakaan, ja jos annat luvan, antaa Elmerille myös vittua. "Totta kai annan luvan, ja myös minä annan vittua sinulle, jos tahdot."

      Tanssit jäivät ja menimme heidän isoon hyttiinsä. Siellä kävin Mandin kanssa yhdelle sängylle ja Elmeri Ruusan kanssa toiselle niin pian kuin olimme saaneet riisuttua. Siinä sitten nautittiin tavalla, joka oli vallan uskomaton. Molemmat miehet nuolivat tyttöjen vittua ja työntelivät kyrpää sisään. Tytöt olivat villejä. Kauaa ei jaksettu, vaan lauettiin, mutta pian sitten oli taas uusinta.

      Risteily oli suorastaan riemullinen ja sovimme tapaamisesta meidän kesämökille. Siellä Ruusa jo odotteli pillu kosteana ja paljaana. Kun Mandi ja Elmeri tulivat, tytöt tervehtivät miehiä avaamalla sukupuolielimensä aivan auki. Olipa kaunista. Sauna oli jo lämmin, mutta ensin nautittiin kahvia ja pientä purtavaa, tytöt tietysti elimet paljaana.

      Tultiin siihen tulokseen, että eiköhän ole helpompi saunoa, jos vielä ensin yhdytään. Eikä ollut huono ajatus. Saimme Mandin kanssa orgasmin pika pikaa, eikä Ruusalla ja Elmerillä kestänyt paljon kauemmin.

      Tytöt olivat jo huomaamattamme kerinneet sopimaan upeasta esityksestä saunassa. Molemmat asettuivat ylälauteelle jalat aivan auki, ovi raollaan, ettei tule liian kuuma, ja alkoivat hieromaan klitoristansa ja häpyhuuliaan orgasmiin asti. Runkkasin Mandia vastapäätä lattialla seisten ja samoin Ruusaa vastapäätä Elmeri.

      Otettiin löylyt, pulahdettiin pitkään järvessä ja vilvoiteltiin mehua juoden. Saunan jälkeen taas yhdyttiin ja levähdettiin ja varsinaisesti ruokailtiin, kaikki vallan syntymäasussa.

    • kynä = språkrådgivning

      Olen pyrkinyt kuvaamaan seksin aivan mutkattomana.

      On muuten hassua, miten aikoinaan havaitsin tuntevani rakkautta Ruusaa kohtaan, vaikka hän oli vain itse luomani kuvitteellinen hahmo. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe