Alkaa jo pikkuhiljaa realistinen ajatus kulkemaan.

Anonyymi

Et sinä nainen minusta ollut kiinnostunut. Tulkitsi vain ystävällisyytesi väärin.

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin tulkitsin miehen ystvällisyyden, eleet ja muut tekemiset.. Silti ikävä on päällimmäinen tunne!

• Anonyymi

Älä nyt ala järkeillä. Ihanuus olet silti. Olenpas kiinnostunut.

• Anonyymi

Eri ihmisistä monesti kiinnostuneita. Joitakin käytetään hämäyksenä kun kuolataan varatun perään. Sitten kun niin käy ettei käynytkään kaupaksi palataan lähtöruutuun, eikä tajuta jotta peli on ohi. Itse olet valintasi tehnyt!

• Anonyymi

Mistäs noin päättelet? Missä kohtasit ystävällisyyttä?

• olinpas kiinnostunut

• Anonyymi

Tulkitsin katseesi oikein. Näin sieluusi ja pidin näkemästäni. Kun katsoit silmiini, aika pysähtyi. Sinä erittäin pitkänä hetkenä olisin halunnut pysähtyä ikuisuuteen sylissäsi. Vaikka olit kolmen metrin päässä.

En unohda. Ikinä

• Anonyymi

Tule mukaan 🤩

• Anonyymi

Muutamia tällaisia hetkiä kokenut erään kanssa, ja vaikka niistä on aikaa vuosi pari, niin edelleen sitä (muutaman sekunnin pituista) hetkeä muistellessa ottaa vatsan pohjasta.

• Anonyymi

Eihän se hetki ollut noin kuukausi takaperin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se hetki ollut noin kuukausi takaperin?

Kuukausi sitten oli joulu. Joulupukkiako täällä silmiin tuijotellaan.

• Anonyymi

Tykkään hänestä. Mutten ollut kiinnostunut siinä mielessä.

• Anonyymi

No ei näin kauaa olis tarvinnu kiittää..... Tule..... älä jää yksin höpö......

• Anonyymi

Yleisin mantra mitä aina kuulee naisen suusta.. tykkään mä ystävänä mut en oo kiinnostunut silleen. Fy ja hyvää päivänjatkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisin mantra mitä aina kuulee naisen suusta.. tykkään mä ystävänä mut en oo kiinnostunut silleen. Fy ja hyvää päivänjatkoa.

Olisin ottanut yhteyttä ihan irl kertoakseni hänelle tunteistani jos os olis ollut mielessä jotain enemmän.

• Anonyymi

Jotkut ihmiset on luonteeltaan ystävällisiä. Ei se mitään kerro.

• Anonyymi

Ystävällisyyttä on niin monenlaista.

Kiltit, kaikille ystävälliset naiset ymmärretään usein väärin. He ovat niitä, joille baaritiskillä tullaan kännissä avautumaan ja kertomaan murheistaan. "Olet ihana, olet kuin siskoni, sinulle on helppo puhua".

Ystävälliset ihmiset unohtavat usein itsensä. Eivät odota mitään, eivät uskalla mitään.
        Ovat kilttejä, ystävällisiä, hyviä kuuntelijoita ja itkevät yksinäisyyttään hiljaa yksin pimeässä

• Anonyymi

Minulle on naisena käynyt näin (tuskastuttavan) monta kertaa. Miehet tulkitsevat todella helposti ystävällisyyden flirttailuksi ja kiinnostukseksi. Se on hankalaa, koska en pysty muuttamaan luonnettani ja käyttäytymistäkin vain vähän.

• Anonyymi

Mikä siinä niin hankalaa on. Sanot ettei kiinnosta, jos joku kysyy. Itse teet siitä hankalaa. Miksi se toisen ihastuminen on niin kamalan tuskastuttavaa? ei kovin kypsää mielestäni.

• Anonyymi

Minäkin olen ystävällinen, mutta sitä ei ole koskaan tulkittu flirttailuksi ja kiinnostukseksi. 🙄

• Anonyymi

Ystävällisyyden tulkitsit ehkä väärin. Ei se mitään tarkoita. Se kiinnostus näkyy mun silmissä, kömpelyydessä, poskien punoituksessa, siinä miten haluan katsoa silmiin, mutten aina uskalla, siinä että kyselen koko ajan jotain vähän hermostuneena ettet vaan lähtisi vielä pois. Se kiinnostus on ihan muuta kuin se ystävällisyys. Mutta se on siellä kyllä.

• Anonyymi

Tässä se kiteytyi kaikki. Hyvin avattu.

Kiinnostus on omalta puolelta hyvinkin tuota. Ja koska olen rikki, näkyy kiinnostus myös siinä, että jopa pakoilen ihastustani.

Hän on juuri se, kenen kanssa en osaa olla oma iloinen hauska itseni, vaan minusta saattaa tulla tyly, kömpelö, höynähtänyt nainen. Saatanpa vähän tiuskiakin... Ei ymmärrä itsekään...

• Anonyymi

En ollut pelkästään ystävällinen. Ei kemiaa voinut olla huomaamatta, sääli kun en saanut tilaisuutta jutteluun ja tutustumiseen. Hänellä oli niin kiire kokoajan (tällä viikolla) . En tiedä nyt miten saisin yhteyden.

• Anonyymi

Omasta tapauksestani voin kertoa että olin kiinnostunut, mutta tuli liikaa niitä "hylkäämisiä" kun mitään ei tapahtunut. Kun on aikaisemmin ollut vastaavia tilanteita niin sellaiset tilanteet yhä uudestaan lopettavat kiinnostuksen aika nopeasti.

• Anonyymi

Vaikka olisin kuinka kiinnostunut, niin en mä kyllä ole se, joka tekee sen aloitteen. Se on miehen tehtävä.

• Anonyymi

sanoo nainen susirajalta vuonna 2020. meillä on pääministerinä nainen, meillä on ollut naispresidentti ja jotkut vielä aidosti luulee, että naisten ja miesten tehtäviä erikseen (nainen sivusta)

• Anonyymi

:D :D :D Oletko keksinyt aikakoneen vai jonkun kiven altako nousit ihan vasta?

Voi kuule, mua miestä on tytöt ja naiset iskeneet ihan aina. ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sanoo nainen susirajalta vuonna 2020. meillä on pääministerinä nainen, meillä on ollut naispresidentti ja jotkut vielä aidosti luulee, että naisten ja miesten tehtäviä erikseen (nainen sivusta)

Ei tällä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. En vaan koe vetoa sellaiseen mieheen, joka ei hoida omaa osuuttaan soidinmenoista :P

Parinmuodostuksessa passiivinen mies sammuttaa mielenkiintoni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D :D Oletko keksinyt aikakoneen vai jonkun kiven altako nousit ihan vasta?

Voi kuule, mua miestä on tytöt ja naiset iskeneet ihan aina. ;D

Minä jätän iskemisen sun miehelles ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tällä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. En vaan koe vetoa sellaiseen mieheen, joka ei hoida omaa osuuttaan soidinmenoista :P

Parinmuodostuksessa passiivinen mies sammuttaa mielenkiintoni.

"joka ei hoida omaa osuuttaan soidinmenoista :P

Parinmuodostuksessa passiivinen mies sammuttaa mielenkiintoni."

No mitäs sinä olet sitten tehnyt asialle?

Tiedätkö miten narsistista on odotella passiivisena että toinen hoitaa homman koska on mies?

Parinmuodostuksessa sellainen nainen on huorahtava löysä pillu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö miten narsistista on odotella passiivisena että toinen hoitaa homman koska on mies?

Eikös itseään tarjoava nainen ole sellainen miehen mielestä? Nainen voi tehdä aloitteen miehen mielestä jos on tarpeeksi kaunis tai sexy? Ruma taas tyrkky? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös itseään tarjoava nainen ole sellainen miehen mielestä? Nainen voi tehdä aloitteen miehen mielestä jos on tarpeeksi kaunis tai sexy? Ruma taas tyrkky? Sivusta

no kuka sen määrittelee onko kaunis vai ruma, eihän nainen tiedä mitä on sen miehen mielestä. Terveet ihmiset ei pidä itseään rumina, koska ovat jo sujut ulkonäön kanssa -sivusta tämäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jätän iskemisen sun miehelles ;D

Sorry beibe, mä olen heteromies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no kuka sen määrittelee onko kaunis vai ruma, eihän nainen tiedä mitä on sen miehen mielestä. Terveet ihmiset ei pidä itseään rumina, koska ovat jo sujut ulkonäön kanssa -sivusta tämäkin

Kyllä naisille on kulttuurissamme kauneusihanteet ei siitä mihinkään pääse. Hegemoninen maskuliinisuus ja korostettu feminiinisyys.! Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toihan on teidän miesten logiikkaa. Ainahan se pihtaava nainenkin on se kaikista pahin huora. Mua nyt vaan ei passiiviset miehet saa kiihkeäksi. Ne ovat täysin turn off.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei tarjoa itseään, vaan valitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry beibe, mä olen heteromies.

Mä luin väärin, että sun miestäs iskevät koko aikaa :)

No, ihan kiva jos sun itses ei tarvitse tehdä mitään, vaan naiset on koko ajan kimpussas.Mulle passiiviset miehet on edelleenkin turn off.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luin väärin, että sun miestäs iskevät koko aikaa :)

No, ihan kiva jos sun itses ei tarvitse tehdä mitään, vaan naiset on koko ajan kimpussas.Mulle passiiviset miehet on edelleenkin turn off.

Joo kun semi-introvertti olen ja sivistynyt hyväkuntoinen kuten olen ollut lähes aina, sosiaalinen perhonen olen kasvettuani joka tilanteessa ja kun tietyt kriteerit täyttyvät missäkin tilanteessa olen 'vastustamaton' ( :) ), huomiota on aina riittänyt naisilta niin mitä täs stressailemaan ennen kuin eräs nainen sai vietyä melkein jalat altani ihan vai olemalla hän.

Turnoffit, turnonit, joo lol. ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun semi-introvertti olen ja sivistynyt hyväkuntoinen kuten olen ollut lähes aina, sosiaalinen perhonen olen kasvettuani joka tilanteessa ja kun tietyt kriteerit täyttyvät missäkin tilanteessa olen 'vastustamaton' ( :) ), huomiota on aina riittänyt naisilta niin mitä täs stressailemaan ennen kuin eräs nainen sai vietyä melkein jalat altani ihan vai olemalla hän.

Turnoffit, turnonit, joo lol. ;D

No sun tuurilla tuo viimeisinkin sitten varmaan tulee pyytämään sua treffeille tai mitä nyt sitten onkaan mielessä. Onnea sitten vaan ja punainen tupa ja perunamaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sun tuurilla tuo viimeisinkin sitten varmaan tulee pyytämään sua treffeille tai mitä nyt sitten onkaan mielessä. Onnea sitten vaan ja punainen tupa ja perunamaa :D

Se on jo aiemmin yrittänyt ja mulla oli silloin muuta :D Ja meillä päin ei ole halua tupaan ja perunamaahan omalla tontilla enkä sellaiseen edes suostu!

• Anonyymi

Se on tarkoituskin. Miehelle.

• Anonyymi

Miksi aloittaja ei kommentoi enää mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe