Avaamani keskustelu on nähtävänä tässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16217039/koronavirukselle-on-patentti-!
Koronavirus on labroissa tehty!
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti oivallettu, taidat olla "älykkäämpi kun miltä minä näytän"
Missäs perunarutto bakteeri mielestäsi on kehitetty? Jonkun syrjäytyneen, työttömän, paniikkihäiriöisen yh äitin autotallissako?
Näitä asioita kehitellään koko ajan, sairasta. Mutta hyödyllisiä silloin, jos ja kun tulee aika ottaa koko Tellus haltuun. Toki lääkkeitäkin kehitellään koko ajan, että ihmiset saisivat nähdä kurjuuttaan mahdollisimman pitkään. Esim. Suomen valtio saa lääketeollisuudelta mittavat summat, kun lääkkeitten vaikutuksia aletaan kokeilemaan ihmisiin. Kiitos syrjäisen sijaintimme ja mitättömyytemme vaikuttaa EU:n päätöslauselmiin........ " sitkeä ja periksiantamaton kansa" kun olemme.- Anonyymi
perunarutto.......????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perunarutto.......????
Ei se on täysi kaheli, kyllä evoluutio yhden viruksen helposti pyöräyttää onhan se minutkin pyöräyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perunarutto.......????
tuo perunaruttohan ei ole mikään vaarallinen, olen aivan varma että näkyy siellä numballin puutarhan tarkoissa ubuntu valvontakameroissa. sitten ei muuta kun hätistelemään poijes..
pernarutto taasen, melkoinen surma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perunarutto.......????
Etkö tiedä mikä on perunarutto? Ymmärrätkö mitään perunalajikkeista tai niiden kasvatuksesta? Tuleeko perunat kattilasta ja käteinen pankin seinästä? Käyttöraha äitiltä? Tyypillinen porvaripuolueen äänestäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä mikä on perunarutto? Ymmärrätkö mitään perunalajikkeista tai niiden kasvatuksesta? Tuleeko perunat kattilasta ja käteinen pankin seinästä? Käyttöraha äitiltä? Tyypillinen porvaripuolueen äänestäjä?
Pattayapojan peruna tulee laitoskeittiöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayapojan peruna tulee laitoskeittiöstä.
Lerpan viikonloppu on päättynyt krapulahikeen, tutinaan ja pelkotiloihin. Kuuklettaa monelta aukee ostarin apteekki hiekkiksessä.
- Anonyymi
Salaliittoteorioita tyyliin mielenhäiriössä siitetty.
- Anonyymi
Mitäh?.. onko mua siitetty... KHIAI!!!
- Anonyymi
Samoja ajatuksia. En tiedä missä teidät on siitetty, mutta enemmän teistä menoja yhteiskunnalle on kun tuloja. Mulle ihan sama missä asutte tai kuvittelette asuvanne. Mä pärjään omillani tän oman elämäni ajan , ei mun tarvi roskiani lajitella eikä paljon ilmastonmuutoksetkaan paina. Mulle on ihan sama onko Pirkanmaalla pakkasta tai hellettä100 astetta enemmän kun nyt heinäkuussa 50 vuoden päästä.? Ei paljon keikuta itseäni.
- Anonyymi
Bellingcatin tutkivat journalistit keksivät ihan näillä näppäimillä tarkoissa tutkimuksissaan että Putin on syyllinen. Lännen oma propagandatoimisto.
He käyttivät Skripalien myrkyttämisen jälkeen tietolähteenä muun muassa Uralin takana asuvaa anonyyminä pysyttelevää etänäkijämummoa. Sattumoisin samana vuonna kun Skripalit myrkytettiin oli samaiseen kaupunkiin Salisburyyn perustettu sotilaskäyttöisten myrkkyjen tutkimuksiin erikoistunut tutkimuslaitos joka tutki ja jolla oli hallussaan Novitšok-hermomyrkkyä. Myrkkyä ei pyynnöistä huolimatta annettu ulkopuolisille tutkittavaksi, koska isotooppi-tutkimus olisi paljastanut sen brittien itsensä tekemäksi.
Maailma on täynnä salaliittoja ja lavastuksia. Ollut jo tuhansia vuosia eikä ne alkaneet Kennedyn tapauksesta, eikä ne pääty tähän.- Anonyymi
Kukas se kinkkien kanssa riitelee, taitaa olla vain ja ainoastaan tRumppusen Toonalti.
- Anonyymi
Toikin on totta, mutta maailman vähiten korruptoituneen Suomen putoamiseen johonkin 20 huonommalle puolelle, ei vaikutusta. Korruptio on maantapa, niin kauan kun joku johtaja jää siitä kiinni. " Suomen malli"?
- Anonyymi
Lähi-idässä kaipaavat Cyklon-B:tä :)
- Anonyymi
Aasian matkailijat laitettava lomakohteissaan vähintään puolenvuoden karanteeniin keskitysleireihin jotta eivät tuo tauteja Suomeen.
- Anonyymi
Kaikkia se leipä elättää - juuri tämmöisten idioottien soisi kohtaavan Koronan silmästä silmään ja koituvan kohtaloksi.
- Anonyymi
Koronan, tai Putinin....
Anonyymi kirjoitti:
Koronan, tai Putinin....
Niin.
Älykkyyttä on nähdäkseni se että osaa ajatella itsenäisesti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16218494/moraalin-taiteen-ja-kauneuden-rappio-- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Niin.
Älykkyyttä on nähdäkseni se että osaa ajatella itsenäisesti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16218494/moraalin-taiteen-ja-kauneuden-rappio-Siunattu Hulluus on yhä katsottavissa Yle Areenassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573