Ihanalta. Mutta harmittaa kun ei pidempää kehdannut olla siinä. Kun oli muita läsnä. Olisi ollut kiva jos olisit nyt illalla voinut tulla minun luokse.
oispa ollut puku päällä, miten itselläsi oli hymy hyvin herkässä, senkin lespo hienosti pärjäävä nuori neiti, olen kiitollinen Herralle, sain kohdata tuollaisen hyvännäköisen lespon kerran elämässä..... hymyile, näin :) https://www.youtube.com/watch?v=DzWYJzNTRqc
En ole lespo, mutta mielipiteitä saa olla, kunhan itse viityy omissa nahoissaan sehän se riittää! =)
0Äänestä
Anonyymi
Jotain miellyttävää jännitettä siinä tuntui, hassua nyt kuukauden jälkeen. :)
0Äänestä
Anonyymi
Täälläkin tulvii hyviä muistoja mieleen kuukauden takaisista hetkistä 🥰
0Äänestä
Anonyymi
Kiva trolli tää nikki :D
0Äänestä
Anonyymi
Musta tuntu ihan samalle. Mä luulen, että se on vaan lukenut näitä ahkerasti.
0Äänestä
Anonyymi
Mahtavalta kuunnella kun puhuit jah muutenkin jos oot hän niin olis pitänyt tulla vesi ostolle silloin kerran kun pyysit minua mutta minä jännitin silloin harmitti myöhemmin paljon kun en tullut.t:matti 09al
Vastaukset 9
Vanhimmat
Ihanalta. Mutta harmittaa kun ei pidempää kehdannut olla siinä. Kun oli muita läsnä. Olisi ollut kiva jos olisit nyt illalla voinut tulla minun luokse.
Sama fiilis yhtä miestä kohtaan..
oispa ollut puku päällä, miten itselläsi oli hymy hyvin herkässä, senkin lespo hienosti pärjäävä nuori neiti, olen kiitollinen Herralle, sain kohdata tuollaisen hyvännäköisen lespon kerran elämässä.....
hymyile, näin :)
https://www.youtube.com/watch?v=DzWYJzNTRqc
En ole lespo,
mutta mielipiteitä saa olla, kunhan itse viityy omissa nahoissaan sehän se riittää! =)
Jotain miellyttävää jännitettä siinä tuntui, hassua nyt kuukauden jälkeen. :)
Täälläkin tulvii hyviä muistoja mieleen kuukauden takaisista hetkistä 🥰
Kiva trolli tää nikki :D
Musta tuntu ihan samalle. Mä luulen, että se on vaan lukenut näitä ahkerasti.
Mahtavalta kuunnella kun puhuit jah muutenkin jos oot hän niin olis pitänyt tulla vesi ostolle silloin kerran kun pyysit minua mutta minä jännitin silloin harmitti myöhemmin paljon kun en tullut.t:matti 09al