ja tulin silti raskaaksi. :((( MEGA-KÄÄKS!!
Käytin kuukuppia ehkäisynä
26
123
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit käyttänyt puukuppia se on visumpi ja varmempi.
- Anonyymi
No aika lyhyt vehe miehellä pitää olla, jotta kuukuppia voi siellä ehkäisynä välissä pitää. Eihän sitä kalua voi työntää sinne edes kokonaan. Voi uittaa pelkkää kärkee korkeintaan.
- Anonyymi
oisit mukin laittanu
- Anonyymi
Itse käytin muumimukia
- Anonyymi
Neitiherratrolli oli varmaan menkoissaankin vielä kun tämä säkenäätiö tapahtui
- Anonyymi
Täyttä Suosikki- lehden Kysy Ekiltä- palstan tavaraa...
Kuukuppi kun ei ole pessaari (käyttääkö niitä vielä joku?), tai sitten miehellä oli mikropeenis😂 - Anonyymi
Jos tuo on totta, niin säälittää se lapsiraukka!
- Anonyymi
Jospa miehellä oli runsaat lastit. Kuutuoppi isoille roiskeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa miehellä oli runsaat lastit. Kuutuoppi isoille roiskeille.
Eihän kuukuppi mikään ehkäisyväline olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kuukuppi mikään ehkäisyväline olekaan.
Mitäh!? Eikö? T. -Ap
- Anonyymi
laita ens kerralla ämpäri
- Anonyymi
Suukuppi unohtui ensin.
- Anonyymi
Tähänkin sopii vanha viisaus: Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
- Anonyymi
Ketä ikävöit?
- Anonyymi
Veikkaan, että aivojansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että aivojansa.
Voi olla kyse ihan sinun tyhmyydestä jos näin ylilautajonnedaadaatasoinen trollaus menee sinule läpi. Toivottavasti et ole työelämässä varsinkaan sotepuolella;)
- Anonyymi
Parisuhdepalstalla olevan keskustelun mukaanhan kuukuppi ehkäisee myös koko seksin harrastamisen tai sen haluamisen edes.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17293071/kuukuppi-pilaa-parisuhteen!-ainakin-seksin!
Ehkä se on kuin onkin ehkäisyväline. - Anonyymi
Myrna-kuppi pitää olla paikallaan. Huutokaupoista saat lähimmät.
- Anonyymi
Jos seksissä käyttää lampaantaljaa alla, ei tule raskaaksi. Käsinkudottu raitamatto ei käy.
- Anonyymi
Mä käytin kahvinsuodatinta.
- Anonyymi
Myös jääpalalokerikko on ok.
- Anonyymi
Parranajoterät on hankalia 😬
- Anonyymi
Joo, kyllä kai tää farssi noinki varmaan saadaan nopeemmin loppumaan että tyhmimmät täällä enää jatkaa sukuaan.
- Anonyymi
Apteekkeihin on tullut one size fit all -pessaari käsikauppatavaraksi, ennenhän se sovitettiin yksilöllisesti. Kaikki eivät osaa asettaa paikoilleen.
- Anonyymi
Älä tee aborttia, menetät samalla itsesikin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275