Sisäinen pelko

Anonyymi

Ymmärrän, ettei tämä ole helppo tilanne kummallekaan meistä. Et varmaankaan osannut odottaa, että tekisin näin yllättävän siirron. En odota sinulta mitään muuta kuin rehellisyyttä. Haluan sinun kertovan minulle niin hyvän kuin pahan sellaisena kuin se on tapahtunut. Tiedän, että pyyntöni asetti sinut puun ja kuoren väliin. Voit olla epäilevä minua ja kantamani tiedon määrää kohtaan, mutta olen aseeni riisunut vailla taka-ajatuksia. Olen alaston edessäsi ilman naamiota. Ethän anna vallan turmella totuutta? Etkä myöskään käytä minua tai tilannetta hyväksi millään lailla? En usko sinun alentuvan tai edes ajattelevan moista. Muistan hyvyyden sinussa. Kuitenkin pelko nostaa päätään sisälläni, siksi päätin kirjoittaa tunteeni sanoiksi.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dude sleeep 😁😩

    • Anonyymi

      Lupaan yhdelle, ja vain yhdelle.

    • Anonyymi

      Miten seipäässä? Itse vain hihittelyhiprakassa ;D

    • Anonyymi

      Sun pitää puhua hänen kanssaan. Helpottaa varmasti oloasi. Jos tää olis mulle, niin vastaisin että pelkosi on turhaa.

      • Anonyymi

        Sopi vain tilanteeseeni hyvin, niin siksi vastasin. Joka tapauksessa toivon, että oma tilanteeni selviää ennen kuin olen ajatusteni kanssa ihan totaalisen solmussa.
        -naiselta


      • Anonyymi

        Mikä asiallinen viesti on poistettu? Ja itse olet ilkeä ja pilaat tän palstan syyttelylläsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiallinen viesti on poistettu? Ja itse olet ilkeä ja pilaat tän palstan syyttelylläsi!

        Otahan lääkkeet ja kohta helpottaa.


    • Anonyymi

      Jos minun olisi halu käyttää tilannetta hyväksi olisin tehnyt sen jo. Tiedät etten käytä. Toisaaöta älä sinäkään ole liian amkara. Oli yllätys en kiellä, mutta enemmänkin äkkipysähdys....

      Elämä jatkuu
      Toisinaan kaatuu
      Kun silloin toinen käden ojentaa
      Silloin usksltaa toista "rakastaa"

      • Anonyymi

        Olen hyvä asettamaan rajoja. Itsen ja muiden välille. Johtuu aikaisemmista kokemuksista. Usein ihmiset tulkitsevat minua kuitenkin väärin! Sivusta


    • Anonyymi

      Välttelen sinja jatkossa mies..

      • Anonyymi

        Et kai mua?? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai mua?? :(

        Juuri sinua.. tai vaikenen... vain pakolliset..jottei näy heti ...


    • Anonyymi

      Suru nähdä kuinka paljon palstalla ilmenee vihaa, katkeruutta ja ilkeyttä. Heti kun vähän syvällisempi aloitus alkaa trollaaminen. Surullista..

      • Anonyymi

        Ei se ole ainoastaan tällä palstalla. Se on ihan koko ATK:n ihmeellisessä maailmassa. Joka ikisellä sivustolla ja joka ikisestä aiheesta. Mielestäni internetin käyttö pitäisi olla kielletty alle 40 vuotiailta.

        Tosin löytyy niitä vihulaisia myös vanhemmistakin. Varsinkin erään puolueen kannattajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ainoastaan tällä palstalla. Se on ihan koko ATK:n ihmeellisessä maailmassa. Joka ikisellä sivustolla ja joka ikisestä aiheesta. Mielestäni internetin käyttö pitäisi olla kielletty alle 40 vuotiailta.

        Tosin löytyy niitä vihulaisia myös vanhemmistakin. Varsinkin erään puolueen kannattajista.

        Demareista ja vassareista.


      • Anonyymi

        Saman huomannut. Paljon ilkeitä ja ivallisia kommentteja, täysin turhia. Älkäähän niistä välittäkö, kirjoittakaa syvällisiä ja kauniita aloituksia. Palstalla on paljon ihmisiä, jotka osaa niitä arvostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareista ja vassareista.

        Ai, te siellä PS:n trollitehtaalla teette vuorotöitä? Paljonko yölisä on tänä paivänä? Saathan vielä toki sunnuntaikorotuksenkin. Tokihan olet kieltäytynyt niistä, koska suuresti vihaamanne kommunisti ay-liike on ne järkännyt.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe