Ajatuksena oli pitää ihan vaan pienet intiimit häät ensi kesänä tyyliin paikalle pari ystävää todistamaan. Nyt on kutsulistassa jo yli 60 "must-vierasta" ja hiljainen arvaus ei jää siihen. Itsellä ei aikaa järjestää ja otin kaasonani toimivan ystäväni suosittelusta häitä suunnittelemaan taiteilija-puutarhuri Naomin joka toteuttaa myös hääkimppuni, joka on minulle oikeastaan se kaikkein merkityksellisin asia ja olinkin Naomiin siitä jo yhteydessä että onnistuuko sellaisen toteuttaa. Haluan siihen liitettävän tiettyjä kukkia mummolani puutarhasta koska lapsena istuin sielllä keinussa ja sanoin mummolle että näitä haluan kimppuuni kun menen naimisiin. Häät on tarkoitus pitää kyseisessä paikassa mutta päätin etten ala hermoilla säiden tai muitten asioitten takia.
Tosiaanko pienet häät
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574