Tunnistatko naisen/miehen

Anonyymi

kiinnostuksen jos olet kohde?

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin. En usko.

• Anonyymi

Tunnistan kiinnostuksen kalastella huomiota, nostattaa/mitata omaa markkina-arvoa. Aitoa kiinnostusta en ole tunnistanut vielä kertaakaan. Sellainen osannee kertoa joka on saanut sitä osakseen.

• Anonyymi

Varatut tekee tuota usein jos omansa ei huomioi

• Anonyymi

En ole varma. Nyt ihastuneena musta tuntui siltä, että saaattaa olla molemminpuolista. En tiedä mistä se ajatus tuli. En yleensä niin ajattelisi. Ehkä se on vaan toivoa.

• Anonyymi

Absurdi kysymys hakee absurdia vastausta!

• Anonyymi

Turpourpon kyllä.

• Anonyymi

Kuka hän on? Kerro jotain kun haukut joka viestissä. Ole ihminen äläkä pelle.

• Anonyymi

Oon monta kertaa joutunut aiemmin pettymään vääriin signaaleihin ja kusetuksiin, että ollaan muka ihan tosissaan kiinnostuneita, mutta sitten kun itse paljastan tunteeni, niin toinen vetää jarrut päälle ja kaverikortti heilahtaa. Aika paska tunne. Se on saanut aikaan vaan sen, että musta on tullut tosi kyyninen rakkauden suhteen ja en luota enää kenenkään puheisiin, enkä usko kenenkään kiinnostuksen olevan aitoa.

• Anonyymi

Ja tää 15:00 vastaaja on siis nainen.

• Anonyymi

Kyllä aina on tunteet olleet molemminpuolisia, kun oon asiaa epäillyt. Olen harkitsevainen ja varovainen ihastuja ja tulkinnoissani varovainen enkä ole kovinkaan itsevarma itseni suhteen. Sen takia en tee pienistä eleistä mitään suureellisia tulkintoja.

Usein miehet syytteleekin ujoudesta ja haukkuu kun en tee itsestäni numeroa ja tyrkytä itseäni.. Usein pahotan siitä mieleni, sillä se kuulostaa siltä että mies yrittää kauttani vain nostaa itsetuntoaan eikä kiinnostu minusta luonteeni arkuuden kanssa ja hyväksy minua minun aremman tempperamentin kanssa.

Töissä eilen mietin kun minuun niin moni mies luo outoja katseita ja jää toisinaan tuijottaan ja selvästi osoittaa jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan hakeutuen monta kertaa jutusteleen kanssani ja mä taas mietin päässäni: Mitähän tein väärin? Näytänkö ihan hirveältä? Olenkohan lihonu? Onkohan meikit levinnyt tässä kovaa paahtaessa töitä kiireessä ? Vai miksi niin moni katsoo mua noin.. ?

Osaan siis tulkita oikein mutta päädyn tulkintoihini arasti ja hitaasti. En ajattele heti että tuo kehas, katsoi ja hymyili. No sehän on varmasti ihan hulluna minuun sekunnin minuun vilkaistessa! Eiiii… Itsevarmuuteni ei riitä noin suuriin ylilyönteihin tulkinnoissa muista.

• Anonyymi

En. Nyt vasta tajusin, että yksi nuori mies oli varmaankin minuun palavasti ihastunut vuonna 1982. Silloin ei käynyt mielessäkään

• Anonyymi

En. Hetken ajattelin, että eräs nuori nainen voisi olla ihastunut minuun, mutta tulin kai järkiini.

• Anonyymi

Yksikään joka täällä kirjoittelee ikävissään ei ole kyllä tunnistanut ihan oikein.

• Anonyymi

Voi ollakin mutta suhde on päättynyt. Eli ovat aikaisemmin olleet pariskunta

• Anonyymi

Näin uskon itsekin. Jos pystyy ihan täysin luottamaan toiseen ja toisen tunteisiin, ei mun nähdäkseni ole tarvetta etsiä yhteyttä täältä. Silloin toimii ihan kahdenkeskinen kommunikointi livessä. Se, että toinen antaa ristiriitaista kuvaa tilanteesta, saa aikaan epäilyksiä ja luottamus horjuu. Sitten ollaankin täällä.

Kunpa ihmiset oppisivat olemaan suoria ja rehellisiä irl niin vältyttäisiin monilta epäselvyyksiltä.

*Jos tunteita ei ole - sano se! Ja älä feikkaa niitä tai lupaile toiselle mitään mitä et pysty pitämään.

*Jos haluat pysyä kaverina - sano se! Et voi olettaa varmaksi että toinen suostuu siihen, mutta jos suostuu niin ole sitten kaveri. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin se että lässytetään vaan jotain kaveripaskaa vaikkei ole aikomustakaan tehdä mitään sen eteen.

* Jos haluat pelkän seksisuhteen - sano se! Toinen joko suostuu tai ei, mutta ainakin se jatko on sitten hänen omalla vastuullaan ja olet kuitenkin ollut rehellinen etkä luvannut liikoja.

* Jos sulla oikeasti on tunteita - sano se! äläkä kuvittele että toinen osaa telepaattisesti lukea ajatuksiasi.

Mikä vittu tässä on niin vaikeaa!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin uskon itsekin. Jos pystyy ihan täysin luottamaan toiseen ja toisen tunteisiin, ei mun nähdäkseni ole tarvetta etsiä yhteyttä täältä. Silloin toimii ihan kahdenkeskinen kommunikointi livessä. Se, että toinen antaa ristiriitaista kuvaa tilanteesta, saa aikaan epäilyksiä ja luottamus horjuu. Sitten ollaankin täällä.

Kunpa ihmiset oppisivat olemaan suoria ja rehellisiä irl niin vältyttäisiin monilta epäselvyyksiltä.

*Jos tunteita ei ole - sano se! Ja älä feikkaa niitä tai lupaile toiselle mitään mitä et pysty pitämään.

*Jos haluat pysyä kaverina - sano se! Et voi olettaa varmaksi että toinen suostuu siihen, mutta jos suostuu niin ole sitten kaveri. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin se että lässytetään vaan jotain kaveripaskaa vaikkei ole aikomustakaan tehdä mitään sen eteen.

* Jos haluat pelkän seksisuhteen - sano se! Toinen joko suostuu tai ei, mutta ainakin se jatko on sitten hänen omalla vastuullaan ja olet kuitenkin ollut rehellinen etkä luvannut liikoja.

* Jos sulla oikeasti on tunteita - sano se! äläkä kuvittele että toinen osaa telepaattisesti lukea ajatuksiasi.

Mikä vittu tässä on niin vaikeaa!?

Tuo viimeinen on se vaikein. Varsinkin jos ihminen ei ole vielä läheinen yhtään. "Hei muuten, yks juttu ennen kuin meet, taidan olla rakastumassa suhun".. noinko se vaan heitetään jossain työpaikalla tai harrastuksissa tai muualla ... aina kun ei ihmiset ole jossain tinderfuckingmatch-treffeillä etsimässä rakkautta. Tunteita syttyy ihan arjessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo viimeinen on se vaikein. Varsinkin jos ihminen ei ole vielä läheinen yhtään. "Hei muuten, yks juttu ennen kuin meet, taidan olla rakastumassa suhun".. noinko se vaan heitetään jossain työpaikalla tai harrastuksissa tai muualla ... aina kun ei ihmiset ole jossain tinderfuckingmatch-treffeillä etsimässä rakkautta. Tunteita syttyy ihan arjessakin.

Sitten pitää tutustua ja tulla läheisemmäksi.

• Anonyymi

Tottahan toki ilman muuta, sellaiset tuntosarven pitäisi olla meillä jokaisella.
      Eivätkä ne saisi fuskata.
      >tara<

• Anonyymi

Useita tunnistanut, eikä yksikään ole mennyt mönkään. Mutta en tiedä kuinka moni on jäänyt tunnistamatta.

• Anonyymi

Tunnistan kyllä sen, jos ainoa yhteydenottaja olen minä, ainoa tapaamisten ehdottaja olen minä, ainoa joka on kiinnostunut kysymään toisen asioista olen minä. Huolimatta siitä, että toisen sanojen mukaan "kyllä kiinnostaa", niin väittäisin kyllä 110% varmuudella että ei vittu sitten kiinnosta pätkääkään. Eikä perustu vain yhden ihmisen toimintaan, vaan useamman. En vaan ymmärrä, mikä saa toisen valehtelemaan olemattomasta kiinnostuksestaan kun voisi helposti ilmoittaa ettei kiinnosta olla tekemisissä eikä tarvisi pitkittää asiaa loputtomiin.

• Anonyymi

Sellasta on ne tinder reffit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellasta on ne tinder reffit

???
        En ole tinderissä, enkä missään muussakaan vastaavassa. Ei mulla kestäisi hermot sellaisia ihmissuhdepelejä.

• Anonyymi

Midtä näistä perseilijöistä ottaa tolkkua. Kun ei ole munaa tulla sanomaa suoraan.

• Anonyymi

Tunnistan. Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.

• Anonyymi

En tunnista🙋🏼‍♀️

• Anonyymi

Sen tuntee, kun toinen on lähellä.

• totta, se erityinen fiilis <3

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

totta, se erityinen fiilis <3

Kommentoin äsken näkyvistä flirttailun merkeistä, mutta tämä on myös totta. Naisista (ja varmaan myös miehistä, ei ole kokemusta...) lähtee lämmin hehku, jos ovat tosissaan kiinnostuneita. Se väreilee ilmassa, kuin sanaton lause.

🔥☢

• Anonyymi

En. Jälkeenpäin olen miettinyt olisiko kiinnostanut kun nainen on tuijottanut pitkään. Nykyisin sitä ei näekään kauheasti ketään kun on arka ja vihaa kaikkia muutoksia jo valmiiksi elämässä, niin ei tule tietentahtoen sellaisia etsittyä.

• Anonyymi

Luulen et kaikki tykkää musta! Oon mielestäni seksikone

Kaisa

• Anonyymi

Miehenä on vaikea tulkita naisten sanattomia viestejä. Sen vuoksi luulenkin, että en ole monestikaan ymmärtänyt, kun joku on osoittanut kiinnostustaan tulematta iholle. Selvät flirttieleet tunnistan, mutta varovaisemmat jäävät kyllä huomaamatta. Kiinteä lämmin katse, arvoituksellinen hymy ja se hiuskiehkuran kieputtelu sormella. Ne tajuan jo minäkin😊

(🔥🔥)☢

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2503
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2168
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1781
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      463
      1749
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1729
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1624
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe