Jäikö joku suomi24-sähköpostin palvelun piiriin

Anonyymi

Jos joku kirjautui uuteen Suomi24-sähköpostiin, kannattiko? Toimiiko samoin kuin ennenkin, paremmin vai huonommin. Kerrottehan käyttökokemuksia 10.1.2020 jälkeen.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihdoin jo 13-vuotta sitten Gmailiin ja hyvin on toiminut. S24 postit kaikkineen versioineen on sellaista roskaa että..

      • Anonyymi

        Toivoin tietenkin vastausta sellaiselta, joka nyt käyttää Suomi24-postia, se kiinnostaa, ei muut postit. Mutta kun nyt kantaa otit niin kerron. Lopetin Suuomi24-postin sen tammikuun muutosten vuoksi ja otin käyttöön Gmailin. Saakeli että se tökkii, kaikki jämähtää paikoilleen tämän tästä, eikä pääse ulos kuin tulemalla väkisin pois. Huonosti on toiminut, minulla on aika paljon kaiken sorttista liikennettä siellä. Tulee lause: ´nyt meni jotain pieleen´ ja koko baletti tiltissä. Ajattelin ensin hienovaraisesti kysellä Suomi24:n käyttäjäkokemuksia tällä hetkellä, mutta tuli tämmoinen purkaus. Minulla Suomi24 toimi 15 vuotta paremmin kuin Gmail on toiminut nyt muutaman viikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoin tietenkin vastausta sellaiselta, joka nyt käyttää Suomi24-postia, se kiinnostaa, ei muut postit. Mutta kun nyt kantaa otit niin kerron. Lopetin Suuomi24-postin sen tammikuun muutosten vuoksi ja otin käyttöön Gmailin. Saakeli että se tökkii, kaikki jämähtää paikoilleen tämän tästä, eikä pääse ulos kuin tulemalla väkisin pois. Huonosti on toiminut, minulla on aika paljon kaiken sorttista liikennettä siellä. Tulee lause: ´nyt meni jotain pieleen´ ja koko baletti tiltissä. Ajattelin ensin hienovaraisesti kysellä Suomi24:n käyttäjäkokemuksia tällä hetkellä, mutta tuli tämmoinen purkaus. Minulla Suomi24 toimi 15 vuotta paremmin kuin Gmail on toiminut nyt muutaman viikon.

        Muut postit alkaa kiinnostamaan..


    • Anonyymi

      Ei suomi24 postia ole.

      • Anonyymi

        Ei, toimi ei. Ja, sinne tullut tähellistä postia.


    • Anonyymi

      Se että suom24 keskusteluissa mainitaan jostakin ettei se toimi, tai että on ongelmia jonkun systeemin kanssa, ei tarkoita että jotkin olisi toimimattomia, tai että jonkun systeemin kanssa yleensä normaali ihmisellä olisi ongelmia.

      Olen pistänyt merkille, että suomi24 edustaa tällä "tietotekniikka" kategoriallaan suomen ja mahdollisesti myös kansainvälisesti huonointa asiantuntemusta, ainakin vastaajien osalta. Minusta tuntuukin ettei noilla kaikilla vastaajilla ole tietokonetta koskaan ollutkaan.

      • Anonyymi

        S24 sähköposti oli jäänne 00s alusta. Eli se oli yksinkertaisesti surkea ja käyttöliittymä erittäin huono verrattuna Gmailiin ja Outlookiin..


    • Anonyymi

      Edelleen odotan kannanottoja niiltä jotka jättivät maksullisen suomi24-sähköpostin käyttöönsä, ei muiden sähköpostin käyttäjien viestit ole nyt tarpeen. Tarvitsen tiedon omia johtopäätöksiä ja mahdollisia toimenpiteitä varten. Aloittaja

      • Anonyymi

        Turhaa sellaisia pyydät kun asia on päivänselvä!


      • Anonyymi

        Minulle jäi kolme osoitetta. Kaksi toimi, yksi ei. Nyt eilisen jälkeen kaikki sähköpostit katosi, ilman mitään varoituksia vaikka kokeiluaikaa oli huhtikuulle! Tässä nyt ihmettelen, et mitä helvettiä taas? Ei tuu meilit eikä kansiota ees oo. Olikin liian hyvää ollakseen totta


    • Anonyymi

      Kyllä kannatti ehdottomasti. Sähköposti tuli siistiksi kerta heitolla. Tuo Mailbox.org on todella hyvä palvelu (kaikki) ja yhteydenotto toimii, jos jotain asiaa. Gmail ei ollut mulle se oikea ratkaisu vaikka ilmainen on. Siirryin siis jo heti kun tieto tuli 2019 marraskuussa.

      • Anonyymi

        Lisäys. Mailboxista saa clientin mille tahansa laitteelle ja mukauttaa sellaiseksi kuin haluaa voin väittää että Gmail ja Outlook jää toiseksi käytettävyydessä.


      • Anonyymi

        Turha maksaa sähköpostista näin 2020 luvulla! Niin hölmöläisen hommaa että!


      • Anonyymi

        Mitä siisti tarkoittaa? Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha maksaa sähköpostista näin 2020 luvulla! Niin hölmöläisen hommaa että!

        Maksaahan Office Outlook versiokin. Se online versio on susi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaahan Office Outlook versiokin. Se online versio on susi.

        Sitä käyttääkin yritykset. Kotikäyttäjille täysin tarpeeton kuluerä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä käyttääkin yritykset. Kotikäyttäjille täysin tarpeeton kuluerä..

        Täytyyhän sähköpostin olla toimiva. Eikä mikään Gmail tai vastaava,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sähköpostin olla toimiva. Eikä mikään Gmail tai vastaava,

        Gmail onkin toimiva. Firmat vaan käyttää Officea ja sen mukana tulee Outlook joten luonnollisesti he käyttävät sitä koneissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail onkin toimiva. Firmat vaan käyttää Officea ja sen mukana tulee Outlook joten luonnollisesti he käyttävät sitä koneissaan.

        No tässä vastine sille. Mailbox


    • Anonyymi

      Tähän asti toiminut ihan ok, mutta eilen heitti yhtäkkiä viestikiintiön täyteen, eikä ole viestejä sen jälkeen tullut..

    • Anonyymi

      Turhaa säätämistä..

      • Anonyymi

        Mitä säätämistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe