Hei Haluttomat!

lukekaa tää

Hei haluton mies tai nainen.

Oletko ajatellut että Sinä määräät haluttomuudellasi teidän suhteen hyvinvoinnista.
Sinä päätät joutuuko rakkaasi tyydyttämään tarpeensa yksin tai tekeekö hän sen päätöksen että pettää sinua.
Sinä saat varmasti aina kun haluat mutta puolisosi joutuu sitä sinulta anelemaan.
Se ettei toinen halua seksiä tarkoittaa sitä että siinä toisessa on jotain vikaa ja se murentaa itsetuntoa. Se myös aiheuttaa toisille ahdistusta ja muutakin pahaa oloa. Mieti tarkkaan pitääkö puolisosi kärsiä jos sinä haluton et seksiä halua?
Jos se on niin vastenmielistä niin olisiko Sinun aika tehdä päätös koko loppuelämän pituisesta selibaatista ja yksin elämisestä?
Miksi toisen täytyy kärsiä sinun itsekkyydestäsi?

57

5980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.sixty

Itsekkuyyttä on myös tuo että sinä pakottaisit ihmisen seksiin ilman sen tahtoa. Se että ihminen ei halua ei myöskään johdu siitä että toisessa olisi jotain vikaan vaan yksinkertaisesti siitä että tämä toinen ei tällähetkellä ole kiinnostunut seksistä ja se voi johtua monesta asiasta esim töistä tai elämäntilanteesta vastaavasta

• olet haluton?

tottakai kaikilla on hetkiä ja/tai tilanteita joissa ei tee mieli.

Mutta jos toisen tekee mieli useammin ja tekee vielä niin paljon että se sattuu niin miksei seurustellessa voi edes yrittää miellyttää toista?

• mr.sixty
        olet haluton? kirjoitti:

tottakai kaikilla on hetkiä ja/tai tilanteita joissa ei tee mieli.

Mutta jos toisen tekee mieli useammin ja tekee vielä niin paljon että se sattuu niin miksei seurustellessa voi edes yrittää miellyttää toista?

itte kylläkin rakastan seksiä ja olen usein ollut se joka haluaa suhteessa enenmän seksiä kun se toinen, mutta en varmasti halua sääliseksiä tai seksiä toisenkanssa siksi että se luulee etten mä muuten pysy sen kanssa yhdessä. Ei sekään ole mukavaa että sä panet jotain ja tiedät että se ei oikeesti halua sitä vaan tekee sen vaan miellyttääkseen sua. ittelläni ainakin olisi aika iljettävä olo panna siinä aiheessa

Kyllä joskus pitää ymmärtää antaa sen joka ei halua ja joskus ymmärtää antaa olla sen joka sitä haluaisi, mutta ei ketään saa pakottaa eli kyllä siinä jotain halua pitää silloin olla

• Miehen näkemys
        mr.sixty kirjoitti:

itte kylläkin rakastan seksiä ja olen usein ollut se joka haluaa suhteessa enenmän seksiä kun se toinen, mutta en varmasti halua sääliseksiä tai seksiä toisenkanssa siksi että se luulee etten mä muuten pysy sen kanssa yhdessä. Ei sekään ole mukavaa että sä panet jotain ja tiedät että se ei oikeesti halua sitä vaan tekee sen vaan miellyttääkseen sua. ittelläni ainakin olisi aika iljettävä olo panna siinä aiheessa

Kyllä joskus pitää ymmärtää antaa sen joka ei halua ja joskus ymmärtää antaa olla sen joka sitä haluaisi, mutta ei ketään saa pakottaa eli kyllä siinä jotain halua pitää silloin olla

"Ei sekään ole mukavaa että sä panet jotain ja tiedät että se ei oikeesti halua sitä vaan tekee sen vaan miellyttääkseen sua. ittelläni ainakin olisi aika iljettävä olo panna siinä aiheessa"

Tulisi sellainen olo, että on ollut toisen hyväksikäyttäjänä vasten tahtoaan. Olo on aivan hirveä, jos tällaista kuulee itselleen tapahtuneen. Jotain sen suuntaista olen jälkikäteen kuullut joskus parisuhteessamme olleen.

Vähän niinkuin kaupassa ostaisi lapselle lelun, vain sen vuoksi, että se olisi vähän aikaa hiljaa.

"Kyllä joskus pitää ymmärtää antaa sen joka ei halua ja joskus ymmärtää antaa olla sen joka sitä haluaisi, mutta ei ketään saa pakottaa eli kyllä siinä jotain halua pitää silloin olla"

Nimenomaan halua pitää olla, mutta jos toinen ei edes halua, että häntä haluttaisi (vaikka toinen kysyisi, että mitä kaikkea hänen pitää tehdä, tai sanoisi, että anna minä herätän sinun halut), kun jokin seksiin ja rakkauteen liittymätön asia ei ole mennyt niin kuin hän on halunnut...eikö tässä ole seksi vallankäyttövälineenä?

• Pasi
        mr.sixty kirjoitti:

tapa saada seksi ylipäätään. On niitä henkilöitä jotka eivät halua eivätkä halua haluta ja jos tällaisen parina on sellainen joka haluaa niin pelkkää pakkopanoa se on. Sinun kuvailemat ylevät tavoitteet on silloin kaukana että halut kohtaisivat kun niitä on vain toisella.

• perkele

Ajattelitko jotain kun tuon kirjoitit... Taidat olla se puutteessa oleva juntti äijä, joka ei saa muijaansa syttymään. Sinähän varmaan vonkaat ja kitiset, että "anna ny pillua"... Ihme et ei toimi! Veisit vaikka kukka puskan ja väsäisit pikku värssyn tai jotain yritystä edes. Miksi toisen pitää kärsiä sinun itsekkyydestä?

ps: jos toinen ei halua seksiä on molemmissa vikaa

• Pussit täynnä

Mutta kun ei lepertely, kukat, illalliset, romantiikka, koskettelu, huomioon ottaminen, pitkälliset keskustelut, pitkät esileikit, siis mikään enää auta ja nainen se vain istuu jalat ristissä ja kuitenkin haluaisi jatkaa yhteiseloa tällä seksittömällä tyylillä!!! On se perkele näin vain kuin ap. kirjoitti. Ei sitä tarvitse kestää ja jossain ne tarpeet on tyydytettävä viimein.

• aloittaja
        Pussit täynnä kirjoitti:

Mutta kun ei lepertely, kukat, illalliset, romantiikka, koskettelu, huomioon ottaminen, pitkälliset keskustelut, pitkät esileikit, siis mikään enää auta ja nainen se vain istuu jalat ristissä ja kuitenkin haluaisi jatkaa yhteiseloa tällä seksittömällä tyylillä!!! On se perkele näin vain kuin ap. kirjoitti. Ei sitä tarvitse kestää ja jossain ne tarpeet on tyydytettävä viimein.

Olen elämässäni tavannut kahdenlaista haluttomuutta. Toinen on sitä että halutaan hallita suhdetta seksillä
        --> haluja on, mutta niillä kontrolloidaan puolisoa.

Ja se toinen haluttomuus on sellaista johon ei mikään tunnu auttavan. Toinen tuntee ettei halua, eikä ehkä edes "halua haluta". Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Seksillä ei ole merkitystä.
        Sekin korjaantuu sillä pienellä asennemuutoksella eli kun sisäistetään se että seksi tuntuu hyvältä, miksei sitä voisi olla useammin ja niinedespäin..Siitä se on lähtenut toimimaan ja parhaassa tapauksessa puolisosta on lopulta tullut se aktiivisempi osapuoli.

Jos tilanne on se ettei toisen mielestä edes tarvitse haluta seksiä eikä siinä asiassa ole mitään väärää niin mitään ei taida olla tehtävissä. Siinä vaiheessa kannattaa ne kukkapuskat viedä naapurintytölle.Varatuilla on yllättävän hyvä vienti

• mr. Romantic

saan "muijani" aina syttymään kun saan vain tilaisuuden. Enkä ikinä kutsu häntä muijaksi, olen aika romanttinen luonne.

vika on siinä etten saa sitä tilaisuutta, minut torjutaan jo ennen kuin pääsen silmäkulman pilkettä pidemmälle.
        Yleisin sanonta on: älä edes yritä tänään, mua ei vois yhtään vähempää kiinnostaa sänkyleikit.

Nauti siinä sitten romanttisesta illasta ja rakkaudesta.
        Jos vika on minussa, miksen ikinä saa sitä vastausta siihen että mitä voin tilanteelle tehdä?

• Miehen näkemys
        mr. Romantic kirjoitti:

saan "muijani" aina syttymään kun saan vain tilaisuuden. Enkä ikinä kutsu häntä muijaksi, olen aika romanttinen luonne.

vika on siinä etten saa sitä tilaisuutta, minut torjutaan jo ennen kuin pääsen silmäkulman pilkettä pidemmälle.
        Yleisin sanonta on: älä edes yritä tänään, mua ei vois yhtään vähempää kiinnostaa sänkyleikit.

Nauti siinä sitten romanttisesta illasta ja rakkaudesta.
        Jos vika on minussa, miksen ikinä saa sitä vastausta siihen että mitä voin tilanteelle tehdä?

Kiva huomata, että muillakin on tällaista.

Mikä on se syy miksi kumppani ei kerro mitä asialle voi tehdä...
        onko hänen tunteensa minua kohtaan muuttuneet... pysyykö hän suhteessa jostain muusta syystä kuin rakkaudesta, esim. lapset... tapahtuuko asialle jokin muutos, kun lapset ovat isoja...
        Tunteeko hän näissä asioissa jotain sellaista mitä ei uskalla kumppanilleen kertoa vai yrittääkö hän kieltää nämä tunteet myös itseltään... miksi hän ei hae apua, tai auta kumppaniaan, jos kestää itse tilanteen... onko hän rehellinen...

Tällaista sitä alkaa miettimään, kun seksi parisuhteessa vähenee. Näitä ajatuksiakin on yritetty keskustella. Laihoin tuloksin.

• on suurin syy
        Miehen näkemys kirjoitti:

Kiva huomata, että muillakin on tällaista.

Mikä on se syy miksi kumppani ei kerro mitä asialle voi tehdä...
        onko hänen tunteensa minua kohtaan muuttuneet... pysyykö hän suhteessa jostain muusta syystä kuin rakkaudesta, esim. lapset... tapahtuuko asialle jokin muutos, kun lapset ovat isoja...
        Tunteeko hän näissä asioissa jotain sellaista mitä ei uskalla kumppanilleen kertoa vai yrittääkö hän kieltää nämä tunteet myös itseltään... miksi hän ei hae apua, tai auta kumppaniaan, jos kestää itse tilanteen... onko hän rehellinen...

Tällaista sitä alkaa miettimään, kun seksi parisuhteessa vähenee. Näitä ajatuksiakin on yritetty keskustella. Laihoin tuloksin.

itsekkyyttähän se on jos ei toisen tunteita ajattele.
        Saman saat varmasti itekkin kuulla jos ehdotat jotain mistä nautit vain sä.
        No, siinä se vastaus. Itsekäs puoliso

• Miehen näkemys
        on suurin syy kirjoitti:

itsekkyyttähän se on jos ei toisen tunteita ajattele.
        Saman saat varmasti itekkin kuulla jos ehdotat jotain mistä nautit vain sä.
        No, siinä se vastaus. Itsekäs puoliso

Meillä olisi n.1-3h illassa aikaa omille harrastuksille tai toisillemme.
        Itse odotan, että tämä aika käytettäisiin ensin parisuhteelle (ei välttämättä aina seksiä) ja sitten omaa aikaa, jos sitä jää.
        Nyt se menee niin, että toinen ottaa harrastuksilleen aikaa toisen mielestä aivan liikaa ja toinen joutuu odottamaan hiljaa kärsien, jos vaikka jotain muutakin tapahtuisi.
        Jos ajankäytöstä puhuu, niin se on lähes varmaa, että saa kuulla olevansa väärässä ja syyllistävän toista.
        Olen miettinyt, että alkaisin yhtä itsekkääksi, mutta en vielä ole pystynyt siihen, koska tiedän miten se satuttaa toista.

• Jere

Noin voi kirjoittaa ainoastaan ihminen, joka ei ole kokenut haluttomuutta omalta puolisoltaan. Ihminen joka joutuu kokemaan haluttomuutta varmasti kokeilee kaiken mahdollisen, tuo kukkia, tuo suklaata, järjestää romanttisen illallisen, siis tekee kaikkensa sen eteen että sais puolisonsa syttymään. Harva varmaan suoraan vonkaa et anna ny... vaan kokeilee kaikkea mahdollista jolla vois toisen ihmisen sytyttää. Ehkä haluttomuus on sairaus vai onko niin että jos sulla on impotentti, vika on vaimossa, ei kiihota sua tarpeeksi tai ei vaan osaa niitä niksejä joilla sais sun härvelin seisomaan?

• jokaisen

"sinä" sanan paikalle sana "minä" ja ollaan lähempänä totuutta. Minä elän, minä teen, minä päätän: tämä on minun elämäni. Älä syytä.

• puutteessa oleva nainen

Ja kun mies ei edes halua haluta.Eikä voi ymmärtää että suhde loppuu siihen kun hän aina pihtaa.
      Väittää rakastavansa eikä käy vieraissa mutta ei vaan halua niin usein.
      Hirveällä keskustelulla saatan saada kerran kuussa jos jaksan sitten vaatia sen kerran.
      Vieraissa en halua käydä,se sotii periaatteitani vastaan mutta kun en haluaisi millään erota koska mies on muuten kiva.Vain jatkuva seksin puute ahdistaa,olen vihainen,aikaansaamaton,mikään ei huvita eikä kiinnosta enkä viitsi edes kotia siivota.Kärsin tästä tosi paljon.Hänen mielestään minussa ei ole mitään vikaa vaikka olen siitä puhunut ja kysynyt missä mättää.

• hengenheimolainen

Samanlaista se on minunkin elämäni, tyttöystävää kun ei vaan haluta. Tuntuu pahalta ,ahdistaa ja himottaa aivan säälimättömästi. Rakastan ja samalla harkitsen eroamista kun tilanne satuttaa liikaa. Omaa elämääni en halua pilata seksittömyydellä, varmasti jostain löytyy puoliso sellaiselle jolla on normaalit halut ja puoliso joka edes sillointällöin yrittää pitää toisenkin tyytyväisenä.
        Se haluton kun on aina tyytyväinen

• Miehen näkemys

"Vain jatkuva seksin puute ahdistaa,olen vihainen,aikaansaamaton,mikään ei huvita eikä kiinnosta enkä viitsi edes kotia siivota."

Oma tilanteeni on menossa tuohon, vaikka vielä yritän yllä olevia asioita tehdessä ajatella, että ne on piiiiiiiitkääää esileikkiä siihen johonkin, mitä ehkä sitten on, kun toinen niin haluaa.

"Kärsin tästä tosi paljon.Hänen mielestään minussa ei ole mitään vikaa vaikka olen siitä puhunut ja kysynyt missä mättää"

Minulla sama tilanne. Kumppani syyttää itseään siitä, että joudun kärsimään, mutta emme ole löytäneet vielä mitään ratkaisua halujen lisäämiseen naiselle. Silloin kun asiasta yrittää keskustella, niin tulee helposti riita, jossa voi kuulla ihan mitä vain... aiheutan hänelle suorituspaineita
        (en vaadi mitään mitä hän ei halua antaa, toki hän tietää haluaisin...kuitenkin hän saa yleensä sen mitä haluaa ja minä olen yleensä se, joka etsisi vaihtelua makuuhuoneeseen, jos se toiselle käy)

Jos yritän puhua, että tilanne voi olla joskus toisin päin ja haluaisiko kumppani kokea saman kuin minä joudun kokemaan, niin hän ottaa sen uhkauksena. Tosiasia on se, että siihen tämä on väistämättä menossa, jos asiaa ei haluta saada kuntoon.

• Äijä

"Vain jatkuva seksin puute ahdistaa,olen vihainen,aikaansaamaton,mikään ei huvita eikä kiinnosta enkä viitsi edes kotia siivota."

Oma tilanteeni on menossa tuohon, vaikka vielä yritän yllä olevia asioita tehdessä ajatella, että ne on piiiiiiiitkääää esileikkiä siihen johonkin, mitä ehkä sitten on, kun toinen niin haluaa.

"Kärsin tästä tosi paljon.Hänen mielestään minussa ei ole mitään vikaa vaikka olen siitä puhunut ja kysynyt missä mättää"

Minulla sama tilanne. Kumppani syyttää itseään siitä, että joudun kärsimään, mutta emme ole löytäneet vielä mitään ratkaisua halujen lisäämiseen naiselle. Silloin kun asiasta yrittää keskustella, niin tulee helposti riita, jossa voi kuulla ihan mitä vain... aiheutan hänelle suorituspaineita
        (en vaadi mitään mitä hän ei halua antaa, toki hän tietää haluaisin...kuitenkin hän saa yleensä sen mitä haluaa ja minä olen yleensä se, joka etsisi vaihtelua makuuhuoneeseen, jos se toiselle käy)

Jos yritän puhua, että tilanne voi olla joskus toisin päin ja haluaisiko kumppani kokea saman kuin minä joudun kokemaan, niin hän ottaa sen uhkauksena. Tosiasia on se, että siihen tämä on väistämättä menossa, jos asiaa ei haluta saada kuntoon.

Sitä minäkin olen ihmetellyt, kun asiasta on pyritty kahden kesken keskustelemaan - "Tulee suorituspaineita". Pitääkö sitä sitten vain olla hiljaa ja kärvistellä ja asiat menevät vain enemmän lukkoon. Niin ja mitä helvetin suorituspaineita??

Kertokaapas naisihmiset mitä ne ovat, varsinkin jos on toistakymmentä vuotta tunnettu ja luulisi jo paihimpien suorituspaineiden kadonneen. Missään muissa arkisissa ja jopa "aremmissa" asioissa ei ole ikinä vedottu suorituspaineisiin.

Ainoa apu tuntuu olevan juottaa puoli pulloa viiniä ja sitten vasta aloittaa varovaiset vonkaamis-yrittelyt.

PS. Selvinpäin olen saanut viimeksi vuosia sitten.
        Ja taidanpa etsiä itselleni suorituspaineista vapaan rakastajattaren, ettei aivan mielenterveys järky!

• Niinpäniin
        Äijä kirjoitti:

Sitä minäkin olen ihmetellyt, kun asiasta on pyritty kahden kesken keskustelemaan - "Tulee suorituspaineita". Pitääkö sitä sitten vain olla hiljaa ja kärvistellä ja asiat menevät vain enemmän lukkoon. Niin ja mitä helvetin suorituspaineita??

Kertokaapas naisihmiset mitä ne ovat, varsinkin jos on toistakymmentä vuotta tunnettu ja luulisi jo paihimpien suorituspaineiden kadonneen. Missään muissa arkisissa ja jopa "aremmissa" asioissa ei ole ikinä vedottu suorituspaineisiin.

Ainoa apu tuntuu olevan juottaa puoli pulloa viiniä ja sitten vasta aloittaa varovaiset vonkaamis-yrittelyt.

PS. Selvinpäin olen saanut viimeksi vuosia sitten.
        Ja taidanpa etsiä itselleni suorituspaineista vapaan rakastajattaren, ettei aivan mielenterveys järky!

Ehkä näin.

Naisen ajatus (suorituspaine):

"Nyt mä varmaan joudun tuolle antaan, kun sitä niin haluttaa"

Miehen ajatus:

"Meillä on kohta ihana yhteinen hetki, josta molemmat voivat nauttia täysillä"

• ed.vastaaja
        hengenheimolainen kirjoitti:

Samanlaista se on minunkin elämäni, tyttöystävää kun ei vaan haluta. Tuntuu pahalta ,ahdistaa ja himottaa aivan säälimättömästi. Rakastan ja samalla harkitsen eroamista kun tilanne satuttaa liikaa. Omaa elämääni en halua pilata seksittömyydellä, varmasti jostain löytyy puoliso sellaiselle jolla on normaalit halut ja puoliso joka edes sillointällöin yrittää pitää toisenkin tyytyväisenä.
        Se haluton kun on aina tyytyväinen

On tää niin vaikeeta.

• se sama

Mä sanoin miehelle ettei mua haluta se armopanokaan sitten kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa.Suuttui.

• mies saa
        Niinpäniin kirjoitti:

Ehkä näin.

Naisen ajatus (suorituspaine):

"Nyt mä varmaan joudun tuolle antaan, kun sitä niin haluttaa"

Miehen ajatus:

"Meillä on kohta ihana yhteinen hetki, josta molemmat voivat nauttia täysillä"

Niinhän se on että nainen antaa ja mies saa.
        Miehen tehtävä on pitää nainen tyydytettynä, jos orkkua ei tule niin seksi on paskaa ja jos tulee niin sillä pärjätään sitten kuukausi tai 2.
        Entä miehen tarpeet? Valittaako mies jos ei saa tai jos naisen pyynnöstä on vetästy pikaiset?
        Ei valita. Muttei varmasti ole onnellinenkaan

• armåpano
        se sama kirjoitti:

Mä sanoin miehelle ettei mua haluta se armopanokaan sitten kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa.Suuttui.

ei se säälipillukaan tee kuin hetkeksi hyvän olon ja sen jälkeen sitä tuntee ittensä nöyryytetyksi.

• ed.vast.
        armåpano kirjoitti:

ei se säälipillukaan tee kuin hetkeksi hyvän olon ja sen jälkeen sitä tuntee ittensä nöyryytetyksi.

joku joka tietää just miltä minusta tuntuu.Olo on kuin huoralla kun teki mieli ja mies huokaisee tyytyväisenä että saa olla taas kuukauden rauhassa.Olo on nöyryytetty.Nauti siinä sitten,seksistä ei saa mitään ja olo on entistäkin kurjempi.

• mites
        ed.vast. kirjoitti:

joku joka tietää just miltä minusta tuntuu.Olo on kuin huoralla kun teki mieli ja mies huokaisee tyytyväisenä että saa olla taas kuukauden rauhassa.Olo on nöyryytetty.Nauti siinä sitten,seksistä ei saa mitään ja olo on entistäkin kurjempi.

meillä molemmat saa orkut ja saa vielä aina.
        Mutta silti seksiä ei saa tarpesksi, joudun 2 kertaa kolmesta tyytymään omaan käteen. Sitä seksiä saa siis vaan silloin kun vaimoketta haluttaa. Arvaa vaan nöyryyttääkö sekin? Mä olen sen huora ja sen armosta

• ed.kirj.
        mites kirjoitti:

meillä molemmat saa orkut ja saa vielä aina.
        Mutta silti seksiä ei saa tarpesksi, joudun 2 kertaa kolmesta tyytymään omaan käteen. Sitä seksiä saa siis vaan silloin kun vaimoketta haluttaa. Arvaa vaan nöyryyttääkö sekin? Mä olen sen huora ja sen armosta

seksiä kuukauden.Kauanko kestää ennenkuin se tulee,ei kauaa.Mä en kykene nauttimaan siitä koska orgasmin jälkeen haluan lisää ja en saa.Mulla alkaa himot hyrräämään kahta kauheammin seksin jälkeen.

• mies235
        ed.kirj. kirjoitti:

seksiä kuukauden.Kauanko kestää ennenkuin se tulee,ei kauaa.Mä en kykene nauttimaan siitä koska orgasmin jälkeen haluan lisää ja en saa.Mulla alkaa himot hyrräämään kahta kauheammin seksin jälkeen.

On julmaa!

Toisaalta mulla taas on niin että vaimo on tyytyväinen mitä lyhyempi akti on.
        nauti siinä sitten. Joskus olisi upeaa rakastaa pitkään ja nautinnolla mutten saa sitäkään

• toisin päinkin
        mies saa kirjoitti:

Niinhän se on että nainen antaa ja mies saa.
        Miehen tehtävä on pitää nainen tyydytettynä, jos orkkua ei tule niin seksi on paskaa ja jos tulee niin sillä pärjätään sitten kuukausi tai 2.
        Entä miehen tarpeet? Valittaako mies jos ei saa tai jos naisen pyynnöstä on vetästy pikaiset?
        Ei valita. Muttei varmasti ole onnellinenkaan

"Niinhän se on että nainen antaa ja mies saa. "

Se saa, joka joutuu pyytämään...vonkumaan... Se antaa, joka pihtaa... Kumpikin saa, jos tarpeet kohtaavat.

"Miehen tehtävä on pitää nainen tyydytettynä, jos orkkua ei tule niin seksi on paskaa ja jos tulee niin sillä pärjätään sitten kuukausi tai 2. "

Voisiko oikeasti olla tässä syy ;) Ei kun ihan oikeasti. On nimittäin mennyt pidemmän aikaa niin, että nainen saa orgasmin, joko rakastellessa tai sitä ennen.
        Nyt kun asiaa miettii, niin olimme huomattavasti useammin parisuhteen alkuaikoina, kun nainen ei saanut orgasmia.

"Valittaako mies jos ei saa tai jos naisen pyynnöstä on vetästy pikaiset? "

Tuosta viimeisestä on tullut sanottua, kun ei se tunnu kivalta kauan odottaa seksiä ja sitten toinen haluaa, että pikainen juttu. Mukavampi olisi nauttia kunnolla, jos harvoin saa ja toivoisi, että toinenkin nauttisi, eikä osoittaisi näin, että tekee tämän vain toisen tarpeiden vuoksi. :(

• ed.kirj.
        mies235 kirjoitti:

On julmaa!

Toisaalta mulla taas on niin että vaimo on tyytyväinen mitä lyhyempi akti on.
        nauti siinä sitten. Joskus olisi upeaa rakastaa pitkään ja nautinnolla mutten saa sitäkään

mutta ei toivoakaan,ei myöskään uusinnasta.Paitsi joskus kuukauden päästä.

• tiikeri
        ed.vast. kirjoitti:

Meillä eukko ei anna!!
        Mut täähän kuluu suomalaiseen parisuhteeseen.!!
        Parisuhteessa olevat miehet,
        kannattaa (EHDOTTAMASTI) käydä lihamarkkinoilla.
        Ei se ole hullu joka pytää vaan!!

• Yks vaan

Ihan kuin katteli ittensä kirjottamaa viestiä

• plusmiinusnolla

Sinäsinäsinä ja minäminäminä. Kannattaa luopua yrittämisen yrittämisestä jossain vaiheessa.

Ja katsoa mitä tapahtuu. Joskus tulee konkurssi tai sitten alkaa pyyhkiä paremmin. Vähän niin kuin firmassa.

• pellepeloton

ei hassumpi ajatus. Se konkka saattaa tulla mutta sitten on asia ainakin selvä.

Ilman seksiä on helppo olla kun asuu yksin

• plusmiinusnolla
        pellepeloton kirjoitti:

ei hassumpi ajatus. Se konkka saattaa tulla mutta sitten on asia ainakin selvä.

Ilman seksiä on helppo olla kun asuu yksin

Kun/Jos asuu yksin, niin riitakumppaneita on vähemmän ja mikäs sen parempaa seuraa kuin oma seura..

Seksiä kyllä löytyy jos sitä oikein haluaa ja rakkaus voi olla missä tahansa...oven takana tai ainakin siellä syvällä sielussa...
        Who knows!? :o)

• hermes

Ei se ole niin yksinkertaista.
      Seksiä pitää harrastaa ainoastaan silloin kun se tuottaa MOLEMMILLE mielihyvää.
      Sitä se toisen huomioonottaminen on.
      Yhdessä voi tehdä monia muitakin asioita kuin panna. Haluton voi osoittaa kiintymystään halukkaammalle muillakin tavalla kuin tarjoamalla ruumistaan.

• orkkuliina

Tuttuja juttuja yllä. 21 vuotta kesti, ennen kuin ymmärsin vaihtaa miestä. Se sattui, mutta se kannatti.
      Rakkaani nauttii kun saa tuottaa minulle nautintoa ja saan helpostikin 50 orkkua yhdellä rakastelukerralla, rakasteluun kuluu tunteja exän minuuttien sijaan. Kertoja ei lasketa, rakastelemme aina kun toisen mieli tekee.
      Seksuaalisuus on niin iso osa tervettä ihmistä, että se syö onnea, jos kärsii kroonisesta puutteesta. Olen onnellisempi vkl-äitinä onnellisessa parisuhteessa kuin onneton kokopäiväinen äiti.

• Halutonko??

Lueskelin vietiketjun ja totesin, että ompas tutunkuuloisia kommentteja.. Aivan kuin meilläkin keskusteltaisiin joskus tämän suuntaisesti, mutta olenkohan haluttomuuskriteerit täyttävä vai mikä, jos seksiä on kuukaudessa keskimäärin 7-10 kertaa?
      Vai onko meillä vain sellainen tilanne, että toinen haluaisi joka päivä tai vaikka useamman kerran päivässä ja en vain itse pysty asiaa hoitamaan hänen haluamallaan tavalla? Kertokaa te ennenkuin tulen aivan hulluksi.. Oikeasti tämä asia syö naista!

• Kokemus

Onko nämä 7-10 kertaa/kk sellasia, että joka päivä haluava suostuu niihin lähes aina?
        Jos on, niin ottakaa huomioon se, että päivittäin haluavalla ei välttämättä haluja juuri sillä hetkellä olisi, mutta hän voi kokea, että jos torjuisi seksin, niin sitä olisi vielä harvemmin.

Meneekö seksielämänne vähemmän haluavan ehdoilla? Oletteko kokeilleet koskaan tehdä vaikka kuukauden ajan, niin kuin useammin haluava toivoisi?
        Kai hänkin ansaitsisi välillä sellaisia hetkiä.

Jos kokeilette tätä, niin voitte huomatakin, että ne jokapäiväiset halut voi vähentyä toiselle siedettäväksi ja toisen halut vastaavasti lisääntyä.

• NikoO

ei kait noita kertoja kukaan järkevä laske. Mutta onhan se niin että jos se on ainavain se toinen joka haluu niin tottakai se tuntuu siitä halukkaasta nöyrryyttävältä. Ja jos siinä on selkeet säännöt että jos tänään saa niin huomenna ei, sekin syö miestä. Sitäpaitsi kaikkeen tottuu jollainlailla.Vai tekeekö se seksi pahaa sinulle?Tai onko miehesi huono sängyssä?Ite kärvistelen halukkana puutteessa lähes joka päivä mutten viitsi edes yrittää kovin usein etten joudu pettymään ja masentumaan.Odotan ja odotan sitä päivää että puoliso itse haluaa minua, ja haluaisi joskus ehkä sen toisenkin tai kolmannen kerran päivän aikana. 7-10 kertaa kuukaudessahan on aika hyvä saldo.3 tai 4 päivän välein?
        Miten on, tyydytätkö miehes joskus käsin/suulla jos itseäsi ei kiinosta? Auttaisiko se?
        Ja mitä tarkoittaa: en pysty? Et jaksa? Et kestä? Et halua?

• On3
        Kokemus kirjoitti:

Onko nämä 7-10 kertaa/kk sellasia, että joka päivä haluava suostuu niihin lähes aina?
        Jos on, niin ottakaa huomioon se, että päivittäin haluavalla ei välttämättä haluja juuri sillä hetkellä olisi, mutta hän voi kokea, että jos torjuisi seksin, niin sitä olisi vielä harvemmin.

Meneekö seksielämänne vähemmän haluavan ehdoilla? Oletteko kokeilleet koskaan tehdä vaikka kuukauden ajan, niin kuin useammin haluava toivoisi?
        Kai hänkin ansaitsisi välillä sellaisia hetkiä.

Jos kokeilette tätä, niin voitte huomatakin, että ne jokapäiväiset halut voi vähentyä toiselle siedettäväksi ja toisen halut vastaavasti lisääntyä.

Niin se on. Halukkaana minä suostun joka kerta ja juuri siksi että seuraavasta kerrasta ei kukaan tiedä. Haluton saa aina mutta halukas vain joskus.

Jos seksi tuntuu pahalta tai siitä ei nauti kumppanin kanssa niin eikö silloin ole parasta vaihtaa puolisoa?
        Tietenkään halut eivät aina mene yksiin mutta miksi se on ainavain se toinen joka määrää?

• "vastaaja"
        NikoO kirjoitti:

ei kait noita kertoja kukaan järkevä laske. Mutta onhan se niin että jos se on ainavain se toinen joka haluu niin tottakai se tuntuu siitä halukkaasta nöyrryyttävältä. Ja jos siinä on selkeet säännöt että jos tänään saa niin huomenna ei, sekin syö miestä. Sitäpaitsi kaikkeen tottuu jollainlailla.Vai tekeekö se seksi pahaa sinulle?Tai onko miehesi huono sängyssä?Ite kärvistelen halukkana puutteessa lähes joka päivä mutten viitsi edes yrittää kovin usein etten joudu pettymään ja masentumaan.Odotan ja odotan sitä päivää että puoliso itse haluaa minua, ja haluaisi joskus ehkä sen toisenkin tai kolmannen kerran päivän aikana. 7-10 kertaa kuukaudessahan on aika hyvä saldo.3 tai 4 päivän välein?
        Miten on, tyydytätkö miehes joskus käsin/suulla jos itseäsi ei kiinosta? Auttaisiko se?
        Ja mitä tarkoittaa: en pysty? Et jaksa? Et kestä? Et halua?

"Ja mitä tarkoittaa: en pysty? Et jaksa? Et kestä? Et halua?"

Hyviä kysymyksiä, mutta ehkä kaiken takana onkin jokin muu, kuten omanarvontunnon katoaminen. Tai puolison kunnioittamattomuus.

• ehkä miehesi?

Hei naiset, suuttuisitteko jos olisin teidän miehenne.
      Olisin kovassa puutteesa ja hommassa mentäisiin koko ajan teidän ehdoillanne, eli mä "saisin" kerran tai 2 viikossa ja senkin vain sen takia että sinä suostuisit "armosta".
      Sinä nauttisit seksistä kanssani muttet haluaisi sitä kuin harvoin.

Suuttuisitteko jos pettäisin teitä /salaa tietysti?
      Olisiko se kuitenkaan niin paha asia, te säästyisitte seksiltä ja minä olisin onnellinen.
      Olisko paha?

• on aina paha

En antaisi anteeksi sellaista.Tumputa tai lähde,mutta älä petä.

Kannattaa keskustella kaikista asioista.Yleensä jos suhteessa joku hiertää,niin seksi ei suju.Sitten kun saa korvien välistä kaikki kuntoon,niin kyllä ne halutkin sieltä palaa takaisin.

Vähän virikkeitä...Yksi hyvä homma on seksipelit,joissa toisen on kerrottava jokin fantasia ja toinen yrittää parhaansa mukaan toteuttaa sitä.Yllättävän hauskaa ja herättää mielenkiinnon,kun kokeilee uusia asioita.

Yllättävä "tempaus" voi olla myös asia,mikä sytyttää.Minun puolisoni kyllä tietää miten minut sytyttää,vaikka olisin kuinka kiukkuinen,väsynyt ja haluton.

Mielikuvitusta kehiin...ja virikkeitä...

• Jonne
        on aina paha kirjoitti:

En antaisi anteeksi sellaista.Tumputa tai lähde,mutta älä petä.

Kannattaa keskustella kaikista asioista.Yleensä jos suhteessa joku hiertää,niin seksi ei suju.Sitten kun saa korvien välistä kaikki kuntoon,niin kyllä ne halutkin sieltä palaa takaisin.

Vähän virikkeitä...Yksi hyvä homma on seksipelit,joissa toisen on kerrottava jokin fantasia ja toinen yrittää parhaansa mukaan toteuttaa sitä.Yllättävän hauskaa ja herättää mielenkiinnon,kun kokeilee uusia asioita.

Yllättävä "tempaus" voi olla myös asia,mikä sytyttää.Minun puolisoni kyllä tietää miten minut sytyttää,vaikka olisin kuinka kiukkuinen,väsynyt ja haluton.

Mielikuvitusta kehiin...ja virikkeitä...

Mitäs jos puoliso on täysin sitä mieltä että seksi on hyvää mutta silti torjuu kaikki yritykset? Vähän kun vihjaa niin vedetään ovi kii nenän edestä.
        Kun ei siis yhtään yritetä parantaa seksielämää?
        Fantasioita ei kuulemma ole ja leikit ova t lapsia varten.
        Harmittaa kun muuten on niin loistava puoliso mutta lähes kokonaan seksitön otus.

• vonkaaminen
        Jonne kirjoitti:

Mitäs jos puoliso on täysin sitä mieltä että seksi on hyvää mutta silti torjuu kaikki yritykset? Vähän kun vihjaa niin vedetään ovi kii nenän edestä.
        Kun ei siis yhtään yritetä parantaa seksielämää?
        Fantasioita ei kuulemma ole ja leikit ova t lapsia varten.
        Harmittaa kun muuten on niin loistava puoliso mutta lähes kokonaan seksitön otus.

Ei paranna asiaa...Se ikäänkuin on painostusta,joka alkaa ärsyttämään.Kaikilla on fantasioita,vaikka miten ei kehtaa kertoa.

Jossain teillä kyllä menee pieleen.Keskustelu perheneuvolassa voisi tehdä hyvää jos kuitenkin rakastat puolisoasi.Sieltä kyllä lähtee ongelmavyyhdit purkautumaan...on kokemusta.

Uskaltaisitko kysyä puolisoltasi mitä mieltä se on tumputtamisesta jos ei itse halua seksiä.Totuus on se,että miehen täytyy purkautua ettei tule eturauhassyöpää.

Sen kuitenkin sanon,että tuossa tilaanteessa pettämisestä tulee vain paha mieli ja huono omatunto.Yrittäkää nyt jotenkin selvitellä asiat.Pitemmän päälle tuo pahenee ja ero väistämätön.

• tumppu
        vonkaaminen kirjoitti:

Ei paranna asiaa...Se ikäänkuin on painostusta,joka alkaa ärsyttämään.Kaikilla on fantasioita,vaikka miten ei kehtaa kertoa.

Jossain teillä kyllä menee pieleen.Keskustelu perheneuvolassa voisi tehdä hyvää jos kuitenkin rakastat puolisoasi.Sieltä kyllä lähtee ongelmavyyhdit purkautumaan...on kokemusta.

Uskaltaisitko kysyä puolisoltasi mitä mieltä se on tumputtamisesta jos ei itse halua seksiä.Totuus on se,että miehen täytyy purkautua ettei tule eturauhassyöpää.

Sen kuitenkin sanon,että tuossa tilaanteessa pettämisestä tulee vain paha mieli ja huono omatunto.Yrittäkää nyt jotenkin selvitellä asiat.Pitemmän päälle tuo pahenee ja ero väistämätön.

Mulle on sanottu että vedä vaik kätees - upeeta eikö? Se jos joku pitää seksihalut korkeallla ja mielen hyvänä.

• tumppu
        vonkaaminen kirjoitti:

Oon pidemmän aikaa miettinyt että pitäiskö meidän erota kun ei halut kohtaa, ei sitte yhtään.
        Mä hikoilen puutteessa ja pidän yksinäni halut poissa, vaik eihän se käteenvetäminen sama-asia ole kuin oman kullan pimpsa.

• JaDee
        vonkaaminen kirjoitti:

Milläkeinolla sitten ajattelisit että me rakasteltaisiin? meidän kotona mä teen aloitteet, sataprosenttisesti ja jos en tee niin sittten seksiäkään ei ole.

• tilanne sulla
        JaDee kirjoitti:

Milläkeinolla sitten ajattelisit että me rakasteltaisiin? meidän kotona mä teen aloitteet, sataprosenttisesti ja jos en tee niin sittten seksiäkään ei ole.

En voi sanoa muuta kuin että,sinä itse päätät mitä teet ja miten oman onnesi ja elämäsi rakennat.

Parempaa onnea ja iloa jatkossa.

En minä ainakaan jaksais tuulimyllyä vastaan taistella.

• tiikeri

2-3krt.viitsii kysyä,
      si rupee piisaamaan.
      Täytyy vaan käydä ulkona nauttimassa.
      Niille jotka saavat säänöllisesti pitäkää,
      parnerista kiinni!!

• Tiinu

Ja uskot että tuollainen syyllistäminen auttaa halujen palautumiseen?? Haluttomuus harvoin on oma valinta, eikä haluttomuus ole sama kuin pihtaaminen, sitä kun ei kukaan tunnu ymmärtävän.
      Itse haluaisin haluta mutta kun haluja ei ole!! Mitä itsekästä siinä on? Luuletko että haluton kärsii asiasta vähemmän?? Halut vain entisestään vähenevät tuollaisesta asenteesta eikä kukaan nainen varmasti halua "antaa" miehelle joka ajattelee noin, ainakin toivottavasti ei!
      Itselläni on halut hävinneet jo ajat sitten vaikka olen vasta vähän päälle kolmekymppinen. Onneksi olen sinkku niin ei ainakaan tuollaista miestä tarvitse kuunnella ja katsella!

• sedu81

selittäkää mulle miksi nainen ei halua?
        NAinen saa jokaikinen kerta orkut,pidän muutenkin hyvähnä,hellin,kukitan,joskus jopa siivoilen,hoidan lapsia aikapaljon.
        Nainen sanoo ettei vaan haluta.Ja vaikka tiedän että kun pääsen esileikkivaiheeseenn niin nainen lämpenee AINA.mutta miks ei anna yrittää kun kerran viikossa tai muuta?

• Lo-li-ta

Mietipä asiaa tältä kannalta. Mitä jos sinulta yhtäkkiä katoaa RUOKAHALU?
      Ja pitää vaan syödä perheen ja puolison mieliksi, vaikkei itse nauti pätkääkään?

Ihan samasta asiasta on kyse, on vihdoinkin aika tajuta, ettei kyseesä ole mikään henkilökohtainen päätös tyyliin "minä päätän tästä hetkestä lähtien olla haluamatta seksiä".

Ei ei ja vielä kerran EI!

• en voinut vastustaa :)

että joku kokonaan lopettaa syömisen tai syö vain muutaman kerran kuukaudessa niin kyllä siihen aika nopeasti ympäristön on puututtava. suljetulle osastolle jos muu ei auta ja letkuruokintaan, hih..

• Laowai
        en voinut vastustaa :) kirjoitti:

että joku kokonaan lopettaa syömisen tai syö vain muutaman kerran kuukaudessa niin kyllä siihen aika nopeasti ympäristön on puututtava. suljetulle osastolle jos muu ei auta ja letkuruokintaan, hih..

Kokeilka matkaa Aasiaan!
        kts/sivut: Google ja sieltä Moshu tai sanalla etnokansat! Liikkuva,matriakka,joka määrää,kuinka paljon ja missä! Ei ole riitoja ja kapakkatappeluja naisten/seksin suhteen ja lapsia tulee pilvin-pimein,joita sitten koko kylä hoitaa yhteistuumin.Jep näin tämän omin silmin vuonna 2003 kuukausien matkalla,joista osaa voi myös katsella www.tigerleapinggorge.com
        No eihän tietenkään niin yksinkertaista ole meille länsimaalaisille,muutta kannattaa yrittää!

• venus259

Parisuhteessa varmaan tosi harvoin onnistutaan olemaan tasantarkkaan yhtä halukkaita seksiin aina vaan. Pakostikin jompaakumpaa haluttaa enemmän kuin toista. Pienestäkin erosta voi kasvaa suurikin ongelma jos antaa asian riistäytyä. Meillä kotona, minun tekee ehkä harvemmin mieli kuin mieheni (biologisestikin ajateltuna aika loogista) mutta suostun tietenkin silti seksiin. Kysymyksessä ei ole vain minun, vaan myös mieheni ja kaikkien hyvinvoinnista. Jos rakastaa ja välittää voi antaa vaikkei tee mieli juuri silloin. Ja mieheni on myös huomaavainen minulle tarpeen tullen. Tasapainoilkaamme.

• Laowai

Arkipäivä on mielipideiden vaihtoa ja tasapainoilua eri vaihtoehtojen välillä!

Aasiassa näin on tehty jo ammoisista ajoista lähtien eli oikein sanoit/tasapainoilua(siellä YIN-YAN)Kiinalainen vaimoni opetti nämä asiat minulle,vaikka luulin tietäväni melko hyvin Rakkauden Salat pitkienkin parisuhteiden jälkeen!
        Erotiikka on niin monessa muodossa/ei vain pelkkää seksiä? Media vääristää nykyään tarjoamalla mitä kummajaisia,seksuaalikieroutumia varsinkin Netin kautta nuorisollemme,joka sitten ahmii kaiken hyvässä uskossa!?? Siitä turtuu,ettei sitten lopulta mikään riitä ja taatusti aito välittäminen/erotiikka ihmissuhteista on kaukana myöhemmällä iällä.
        Meillä itsellä on teini-ikäinen nuori kasvamassa ja pyrimme antamaan hänelle vapauden valita omaa tietään,kuitenkin pitäen tiukan linjan esim.Netin käytön suhteen,mukaan lukien säännöliset kotiintuloajat!Enkä juuri ole viimeaikoina poikkipuolisia sanoja kuullut miltään suunnalta,vaikka nekin kyllä otetaan vastaan,jos aihetta löytyy... Kaikille vanhemmille onnea vaativassa vanhenmuudessa ja rohkeutta näyttää esimerkkiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe