Ainoa oikea usko

Anonyymi

Jumalan terve rakkaat uskovaiset sisaret ja uskovaiset veljet!
On suuri Jumalallinen siunaus olla uskovainen vanhoillislestaadiolainen. On myös suuri lahja ollut syntyä uskovaiseen perheeseen.
Sillä kuten me uskomme, me olemme Jumalan uskovainen valtakunta ja Herran uskovainen Siioni maan päällä. Näin me uskomme, sillä ovathan rakkaat uskovaiset veljemme siellä uskovaisten seurapuheissa näin meille uskovaisille saarnanneet.
Olisikin hyvä että olisimme uskon kynttilöinä uskosta osattomille.
Sillä uskovaisten Jumala on antanut meille uskovaisille runsain mitoin ja yllin kyllin kaikkea hyvää ja vieläkin enemmän. Sillä kuten me uskomme, joukkona menemme uskovaisten Taivaan kotiin ja siellä sitten pääsemme ikuisiin uskovaisten suviseuroihin ja ikuiseen uskovaisten joulujuhlaan. Näin me uskomme ja siksi uskallammekin uskon avulla hakeutua vaikkapa eduskuntatyöhön ja sitten edustajana ollessa uskallamme uskon suulla vaatia syntyvyyden lisääntymistä koska me uskomme että maapallon tulee täyttyä uskovaisista ihmisistiä.
Jumalanrauhaan!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loistavaa, läpäisit juuri puhvelitestin. Usko sanana erimuodoissaan toistui mantran omaisesti ja mikä tärkeintä: Et maininnut sanallakaan USKON KOHDETTA

      Paatumuksen rauhani siis saa jatkua, tosin luulen sitä Jumalan rauhaksi.

    • Anonyymi

      Oletko muslimi, teograatti, ilman Jeesusta.
      Porukkasi ei tuolla uskolla pelastu, pitää tehdä Parannus Jeesukseen, niin mahdollisuuus parantuu huomattavasti.
      Kuljet pimeässä, vailla toivoa; Joh. 8:12
      Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."
      Me kristityt Messiaan kansa tuntee tien; Joh. 14:6
      Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

      Älä vain houkuttele muita tuohon uskoosi.

      r

      • Anonyymi

        JT
        Riittää että uskoo meidän uskon olevan ainoa oikea usko
        JR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT
        Riittää että uskoo meidän uskon olevan ainoa oikea usko
        JR

        Niin riittää.
        Sillä pysyy lestadiolaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin riittää.
        Sillä pysyy lestadiolaisena.

        Luulo on aivan eri asia kuin totuus.


      • Anonyymi

        Vaparille tyypillinen pejoratiivinen ulostus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaparille tyypillinen pejoratiivinen ulostus.

        Missä pejoratiivisuus esiintyy Uudestisyntyneissä vapareissa?

        f


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä pejoratiivisuus esiintyy Uudestisyntyneissä vapareissa?

        f

        Pahuus ei häviä, vaikka vaparit vedettäisiin uudestaan turkin hihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahuus ei häviä, vaikka vaparit vedettäisiin uudestaan turkin hihasta.

        Mikä pahuus heitä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pahuus heitä vaivaa?

        He uskovat Jeesukseen SRK,n sijaan. Se vaan nyt ei kertakaikkiaan vetele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He uskovat Jeesukseen SRK,n sijaan. Se vaan nyt ei kertakaikkiaan vetele.

        Pönkittäkseen omaa eksytystään SRK on hyväksynyt että muut kuin vl uskovat ovat eriseuraa. Se julistetaan niin saarnamiesten kuin yksittäisten lestojen suusta.


      • Anonyymi

        Ja paskat, Jeesus halusi että seuraajansa löytäisivät saman valon itsestään kuin mikä hänellä oli eikä hän halunnut itsestään palvonnan kohdetta, kysy vaikka itse sitä häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT
        Riittää että uskoo meidän uskon olevan ainoa oikea usko
        JR

        Niinkin voi luulla. ME luulemme olevamme ainoa oikea LLL jumalaan uskova lahko.


    • Anonyymi

      Pysyn uskomassa. Älä kysy mihin.

    • Anonyymi

      Saksan kansallissosialistit eli natsit hokivat myös tuota samaa "uber alles" mantraa 1930-luvulla !

      • Anonyymi

        Olivat mielestään herrenrassea kuten vellutkin. Heil SRK!
        Tuohon tervehdykseen kuuluu oikean käden 45 asteen erektio ylöspäin. SRK,N työvaliokunta suosittelee sitä jumalanmantereen sanomisen ohella.


    • Lestadiolaisuuden tarkoitus, on lihottaa Sipilän kaltaisten äijien pankkitilejä.

      • Anonyymi

        Veli puhui vähän mutta asiaa.


      • Anonyymi

        Veli puhui vähän mutta asiaa.


    • Anonyymi

      Kannattaa uskoa ainoaan oikeaan uskoon, niin ei muutu epäuskoiseksi ja joudu uskottomien kanssa epäuskoisten uskomattomaan tulijärveen, jossa ei uskosta enää apua ole, koska epäusko vei uskon.

      • Anonyymi

        Voitko perustella, mikä on teidän uskonne, joka ei perustu Jeesusken kaikkivaltiasuuteen, eikä ainoana synnin sovittajana, epäuskosta, sillä juuri se on Jeesuksen muaakn epäuskoa.

        r


    • Anonyymi

      Nämä ovat uskonasioita. Jos epäilet, olet epäuskoinen tai peräti uskoton. Uskomalla uskoon pääset uskottavasti uskovaisten taivaaseen.

    • Anonyymi

      Onko teidän Herra korkein voima tai korkein lähde vai sittenkin joku muu alempi herra? Kuinka voitte varmuudella tietää ettei henkimaailmassa jokin esitä sitä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe