Terve. Tiedän siis että kilon verran saa vuorokauden aikana tuoda Suomeen nuuskaa omaan käyttöön MUTTA onko sallittua hakea kahtena päivänä peräkkäin maksimimäärä, jos jää siis se vuorokausi väliin? Eli esimerkkinä, haen maanantaina klo 12 kilon nuuskaa ja tiistaina klo 12 kilon nuuskaa ja sitten voin hyvillä fiiliksillä lähteä kotiin ja jos joku tullista pysäyttää niin voin näyttää kuitilta nämä ostoajankohdat ja tullille on ok että minulla on kaksi kiloa omaan käyttöön?
Pakko nyt kysellä täällä ja vähän vääntää rautalangasta kun en oikein löydä selvää vastausta mistään.
Nuuskan tuominen Haaparannasta / voisiko joku kertoa
Anonyymi
3
413
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuu noin, eikä tarvitse olla edes vuorokautta välissä. Mikäli noudat suuria määriä, niin silloin asia on eri. Epäilevät menevän myyntiin.
- Anonyymi
Tattista!
- Anonyymi
Niin jos siis jätät ensin hakemasi nuuskat Suomen puolelle, kun haet toisen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733